Sowieso leukquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:59 schreef Schanu het volgende:
Peace, wij kunnen er donderdag wel een minimeet van maken als je tijd en zin hebt om te blijven hangen voor een kop koffie (of wat anders)
Ja leuk om daarna een keer met kind(eren) af te spreken, en ook leuk als jij dan aansluit Fleurquote:Op zondag 13 januari 2019 09:33 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Sowieso leukIk ben wel zonder kind want ik kom vanuit mijn werk. Spreken we later nog eens af met kind
Fleur ook in Overijssel! Leuk! Ik woon tussen jou en Schanu in
Gezellig! Moet alleen even kijken welke vrijdag uitkomt.quote:Op zondag 13 januari 2019 01:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Kopje thee bij mij, aanstaande vrijdag?
Ja dat klopt!quote:Op zondag 13 januari 2019 12:37 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben ook wel in voor een meeting, met/zonder kind maar ik ben zoooo druk deze maand. Daarna sluit ik graag omg Overijssel (Twente) een keer aan.
Fleur, hadden wij niet ook ooit een keer gepmd over meeten?
Sorry, dat doe ik in t weekend al. Ons speciale familie-uitje, je weet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:57 schreef Roces18 het volgende:
Ik en @:goudenvis willen wel mee naar de aldi moet toch nog schultenbrau kopen. Kunnen we ook benzine delen.
Huh? Hoezo mogen wij niet mee dan? Je maakt zelf een mini-meet topic aan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:08 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Sorry, dat doe ik in t weekend al. Ons speciale familie-uitje, je weet.
Ja Haai!quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:53 schreef Nanuke het volgende:
Zijn er meer mensen in Twente/Overijssel die het leuk lijkt om een keer te meeten? Bij voorkeur op maandag of woensdag gezien ik dan alleen thuis ben met Dirk en ik merk dat ik soms wat zoekend ben om iets (anders) te ondernemen met hem.
Leukquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:21 schreef Nanuke het volgende:
Jeej, interesse!Doen we een meet met z'n allen, dan in een weekend, of wat vinden jullie leuk? En bij iemand thuis of ergens heen?
@wollah misschien leuk voor jou?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Iemand komende zaterdag (of een andere zaterdag) zin in koffie? Mijn man werkt vanaf deze week elke zaterdag... Kindercafe ovide in 013 is nog niet open, maar dat lijkt me binnenkort ook een keer leuk.
Ovide klinkt leuk, ik wil wel een keer mee! Ik kan alleen komende zaterdag niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Iemand komende zaterdag (of een andere zaterdag) zin in koffie? Mijn man werkt vanaf deze week elke zaterdag... Kindercafe ovide in 013 is nog niet open, maar dat lijkt me binnenkort ook een keer leuk.
Zaterdag is een leuke Family Fair in Breda, met allerlei stands voor ouders en kinderen. Is misschien leuk om te gaan kijken met prul? En kom dan even hoi zeggen bij mijn kraamquote:Op maandag 6 mei 2019 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Het is ook nog niet open, zijn nog aan het verbouwen.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ovide klinkt leuk, ik wil wel een keer mee! Ik kan alleen komende zaterdag niet.
Ik ga eens googlenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zaterdag is een leuke Family Fair in Breda, met allerlei stands voor ouders en kinderen. Is misschien leuk om te gaan kijken met prul? En kom dan even hoi zeggen bij mijn kraam![]()
Mijn toezegging had je al.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:vivirawrs @:helsinki
Binnenkort even meeten in een speeltuin?
Tof! Dussss.. @Helsinki ?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Mijn toezegging had je al.Leuk als @:Helsinki ook komt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |