Als het lekker is vind ik het wel een goeie optie voor mijn werkdagen omdat ik dan pas rond half 7/7 uur meestal thuis ben met gierende honger ;p Grijp dan gauw naar wat slechts.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 17:43 schreef Sarabi het volgende:
Iglo heeft wel een paar lekkere diepvriesmaaltijden.
Maar vind het persoonlijk te duur.
Oja als het voor jou werkt moet je het ook zeker doenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 17:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Als het lekker is vind ik het wel een goeie optie voor mijn werkdagen omdat ik dan pas rond half 7/7 uur meestal thuis ben met gierende honger ;p Grijp dan gauw naar wat slechts.
Kan ook jaquote:Op zaterdag 12 januari 2019 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja als het voor jou werkt moet je het ook zeker doen
Voor dat soort situaties heb ik eigengemaakte maaltijden in de vriezer liggen
Eetse! en wandelse straksquote:Op zaterdag 12 januari 2019 17:50 schreef Poes. het volgende:
Wij zitten nu aan de couscous![]()
Na het eten en afwassen even een blokje om in de storm
Leuk! Bepaalde games op het lijstje staan?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Hier staan de wraps klaar. Zometeen komt een vriend eten en daarna game night.
Have fun!quote:Op zaterdag 12 januari 2019 17:56 schreef Sarabi het volgende:
Mansions of Madness, een spel duurt al snel een uur of 4 dus denk dat het daar bij blijft
Beter!quote:Op zondag 13 januari 2019 10:08 schreef LPFAN het volgende:
Wat een k*tweer! Ben blij dat ik zo word opgehaald en niet met de fiets hoef
Ja niet leuk.quote:Op zondag 13 januari 2019 10:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
Beter!
Hier stormt het ook alweer. Wéér een dag binnenzitten
Raar eens wat ik doequote:Op zondag 13 januari 2019 12:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Echt weer om met een dekentje op de bank te zitten
Yes. Vanmiddag alleen nog even fietsen met de mannen.quote:
Ja dat moet dan wel evenquote:Op zondag 13 januari 2019 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. Vanmiddag alleen nog even fietsen met de mannen.
Nah ik wil wel echt elke dag minstens 10k stappenquote:
Geweldig nummerquote:Op zondag 13 januari 2019 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ben aan het meejanken met liedjes van A Star is Born. Shallow.
Absoluut. Ik vind bijna alle nummers mooi, maar die springt er bovenuit.quote:Op zondag 13 januari 2019 18:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geweldig nummer
Nou 10k stappenvraag me niet hoe maar het is gelukt
Verder een heerlijk rustige dag
Beetje schaatsen gekeken en ondertussen crea bezig geweest
Ik ging googelenquote:Op zondag 13 januari 2019 19:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
K ben mega zenuwachtig. Morgen word ik geopereerd aan mijn rechter oor.
Ik heb zoals ze dat zo mooi noemen aan beide zeiden een "surfers oor"
T ging goed met de zenuwen, maar nu OMFG ik zenuw mezelf te pletter.
Straks heb k nog een hartaanval voor de operatie van de zenuwen
quote:Op zondag 13 januari 2019 19:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ging googelenIk leef met je mee, sterkte!
Daar hebben ze gelukkig pijnstillerts voor uitgevonden!quote:Op zondag 13 januari 2019 19:59 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik ook.
Dat heeft er niet goed aan gedaan.
De ingreep zelf is onder narcose. Vraag me alleen af hoeveel pijn ik erna zal hebbenmaar daar staat niks over op internet
Ja al drie keer.quote:Op zondag 13 januari 2019 20:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daar hebben ze gelukkig pijnstillerts voor uitgevonden!
Ben je wel eens eerder onder narcose geweest?
Snap ik, het is niet niks.. hopelijk kun je vanavond wat slapen, sterkte morgen!quote:Op zondag 13 januari 2019 20:02 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja al drie keer.
1x toen ik nog geen 1 was
1x rond mn 18e
1x 3 jaar geleden (29e)![]()
en toch weer zenuwachtig
Thnx, komt goed.quote:Op zondag 13 januari 2019 20:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Snap ik, het is niet niks.. hopelijk kun je vanavond wat slapen, sterkte morgen!
Oh Center Parcsquote:Op zondag 13 januari 2019 20:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Thnx, komt goed.
Ben vanmiddag thuis gekomen van midweekje center parcs. Ter afleiding, anders ging k de hele week zenuwen.
Nu ist gewoon even heel erg, maar zal straks wel weer minder zijn.
Ja echt wel relaxed hoor. Gewoon een twee persoonshuisje. Heel knus. Maar prima.quote:
Sterkte!quote:Op zondag 13 januari 2019 19:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
K ben mega zenuwachtig. Morgen word ik geopereerd aan mijn rechter oor.
Ik heb zoals ze dat zo mooi noemen aan beide zeiden een "surfers oor"
T ging goed met de zenuwen, maar nu OMFG ik zenuw mezelf te pletter.
Straks heb k nog een hartaanval voor de operatie van de zenuwen
ojee heb ik jullie aangestoken?quote:Op maandag 14 januari 2019 07:32 schreef Poes. het volgende:
Hoi![]()
Wat voel ik me ellendig zegMoe, pijn, misselijk, wiebelig.
Zal je altijd zien.quote:Op maandag 14 januari 2019 11:42 schreef Sarabi het volgende:
Thanx
Voel me ook nog meer een kneus want vanavond zou voor het eerst in 6 weken weer training zijn
Oh helemaal vergeten te kijken gister! Vandaag maar ff terugkijken.quote:Op maandag 14 januari 2019 12:12 schreef Poes. het volgende:
LP, ik keek CtM net terug. Tránen met tuiten weer, niet normaal
Het ging er weer raar aan toequote:Op maandag 14 januari 2019 13:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh helemaal vergeten te kijken gister! Vandaag maar ff terugkijken.
Blegh, zal zakdoekjes erbij houden ;pquote:Op maandag 14 januari 2019 13:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het ging er weer raar aan toeSterkte!
Een tafellaken heb je nodigquote:Op maandag 14 januari 2019 13:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Blegh, zal zakdoekjes erbij houden ;p
Zo ergquote:
Ja daar zijn ze goed in jaquote:
Ik ookquote:Op maandag 14 januari 2019 13:32 schreef LPFAN het volgende:
Ik begin al haast te janken als het intro begint
Hahah jaquote:Op maandag 14 januari 2019 13:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ook
Stel sentimentele mutsen dat we zijn.
BBC First zend het helemaal niet uit en bij BBC One kon ik niet terug kijken..quote:Op maandag 14 januari 2019 13:33 schreef LPFAN het volgende:
Straks maar ff kijken of ik hem kan vinden op een stream ergens ;p
Wat stom van BBC First.. Met seizoen 7 wordt je doodgegooid.quote:Op maandag 14 januari 2019 13:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
BBC First zend het helemaal niet uit en bij BBC One kon ik niet terug kijken..
Heb hem ook gestreamed
Yup.. Christmas special wordt wel steeds herhaald.quote:Op maandag 14 januari 2019 13:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wat stom van BBC First.. Met seizoen 7 wordt je doodgegooid.
Ja inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2019 14:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Yup.. Christmas special wordt wel steeds herhaald.
Maar goed, zo kan het eerst ook
Waarvoor krijg je een monteur?quote:Op maandag 14 januari 2019 14:31 schreef Poes. het volgende:
2x school op en neer, stappen gehaald![]()
Morgen kan ik ook al niet sporten, moet tussen 12 en 16 thuis zijn voor de monteurNiet dat ik fit genoeg ben, maar goed, het idee hč.
Lang verhaal lang;quote:
Handigquote:Op maandag 14 januari 2019 14:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lang verhaal lang;
- In oktober gebeld met Telfort voor een contractverlening. Ik kwam in aanmerking voor glasvezel, moest even bellen met bedrijf X.
- Gebeld met bedrijf X, neemt niet op. 10x gebeld, 10x niet opgenomen. Heb het er maar bij gelaten, zo boeiend is glasvezel niet.
- December, oude contractprijs wordt gehanteerd, contact opgenomen met Telfort, sorry mevrouw storing in het systeem blabla, nieuwe prijs gaat in vanaf januari.
- Januari, zelfde verhaal. Vrijdag gechat met een medewerker, die zegt dat de hele boel stil ligt omdat ik nog geen glasvezelverbinding hebIk moest maar contact opnemen met bedrijf Y.
- Vanmorgen bedrijf Y gebeld, er was geen aanvraag gedaan dus ze konden niks.
- Contact opgenomen met Telfort, pissed off geworden en nu sturen ze morgen een monteur om die glasvezelverbinding te maken.
Dat had dus ook al in oktober gekund als ik gelijk alle info had gehad.
Halllooquote:
Jezusquote:Op maandag 14 januari 2019 14:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lang verhaal lang;
- In oktober gebeld met Telfort voor een contractverlening. Ik kwam in aanmerking voor glasvezel, moest even bellen met bedrijf X.
- Gebeld met bedrijf X, neemt niet op. 10x gebeld, 10x niet opgenomen. Heb het er maar bij gelaten, zo boeiend is glasvezel niet.
- December, oude contractprijs wordt gehanteerd, contact opgenomen met Telfort, sorry mevrouw storing in het systeem blabla, nieuwe prijs gaat in vanaf januari.
- Januari, zelfde verhaal. Vrijdag gechat met een medewerker, die zegt dat de hele boel stil ligt omdat ik nog geen glasvezelverbinding hebIk moest maar contact opnemen met bedrijf Y.
- Vanmorgen bedrijf Y gebeld, er was geen aanvraag gedaan dus ze konden niks.
- Contact opgenomen met Telfort, pissed off geworden en nu sturen ze morgen een monteur om die glasvezelverbinding te maken.
Dat had dus ook al in oktober gekund als ik gelijk alle info had gehad.
Nogal. Want daarom is m'n internetsnelheid ook nog maar 25mbit/s en blijven dus al m'n stream dingesen steeds hangen.quote:
Irritant.quote:Op maandag 14 januari 2019 14:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nogal. Want daarom is m'n internetsnelheid ook nog maar 25mbit/s en blijven dus al m'n stream dingesen steeds hangen.
Lets hope so!quote:Op maandag 14 januari 2019 14:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dusss als het goed is moet het na morgen weer goed zijn
Ja dat is ook geen snelheidquote:Op maandag 14 januari 2019 14:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nogal. Want daarom is m'n internetsnelheid ook nog maar 25mbit/s en blijven dus al m'n stream dingesen steeds hangen.
Oh, raar.quote:Op maandag 14 januari 2019 14:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar da's alleen in Chrome, in IE doet alles het wel normaal :/ Heel vaag en vreemd.
Dat klinkt als een ander issue dan je snelheid, tbh.quote:Op maandag 14 januari 2019 14:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar da's alleen in Chrome, in IE doet alles het wel normaal :/ Heel vaag en vreemd.
Niks nieuws.. problemen begonnen rond de ingangsdatum van m'n nieuwe contract.quote:Op maandag 14 januari 2019 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een ander issue dan je snelheid, tbh.Veel extensies in Chrome toevallig?
Ja fuck IEquote:Op maandag 14 januari 2019 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan een stapeleffect zijn hoor, stiekem is Chrome helemaal zo'n lichte browser niet meer. (Dus bij lagere internetsnelheid wordt er zoveel door de browser gebruikt dat alles bokt). Maar dat juist IE het wel doet, is mal. Want IE.
quote:Op maandag 14 januari 2019 15:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja fuck IEDie gebruik ik ook alleen voor m'n stalk-FBaccount
Hoef ik niet steeds in en uit te loggen.
Omdattttt het winter is misschien?quote:Op maandag 14 januari 2019 15:54 schreef LPFAN het volgende:
Waarom is het zo moeilijk een badpak te vinden. Ja ik kan wel leuke vinden maar alles is online
Plausibel.quote:
(Dure) sportzaken hebben ze wel het hele jaar door.. Maar daar helpen we LP ook niet meequote:Op maandag 14 januari 2019 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel.
Over anderhalve maand oid is er vast al een stuk meer te vinden.
quote:Op maandag 14 januari 2019 16:14 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb er nu 1 nodigMijn moeder maar ff vragen of ze voor mij wil bestellen.
Haha zo zit ik met B, heeft voor zwemles een nieuwe nodig. Maar ik wacht mooi tot de Action ze weer heeftquote:Op maandag 14 januari 2019 16:15 schreef LPFAN het volgende:
Vind het stom dat het niet gewoon het hele jaar door te verkrijgen is ;p
Jahquote:Op maandag 14 januari 2019 16:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Haha zo zit ik met B, heeft voor zwemles een nieuwe nodig. Maar ik wacht mooi tot de Action ze weer heeft![]()
Heb je al een leuke gezien?
Link doet het niet, maar heb hem even opgezocht. Die's wel heel gaaf zegquote:Op maandag 14 januari 2019 16:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JahMoeders wil hem wel voor mij bestellen, dus ff mail gestuurd naar bewindvoering voor geld.
Deze:
https://www.bonprix.nl/product/badpak-zwart-915521/#image
Ja en ook niet duurquote:Op maandag 14 januari 2019 16:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Link doet het niet, maar heb hem even opgezocht. Die's wel heel gaaf zeg
Al krullen ze wel op zeggen de reviewersquote:Op maandag 14 januari 2019 16:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja en ook niet duurOok wel fijn dat het met pijpjes is.
Haha ja maar goed dat is een kwestie van ff rechttrekken dan ;p Lig toch vooral in het zwembad.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Al krullen ze wel op zeggen de reviewers
Ah ja juh, model is verder mooiquote:Op maandag 14 januari 2019 16:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja maar goed dat is een kwestie van ff rechttrekken dan ;p Lig toch vooral in het zwembad.
Jaquote:Op maandag 14 januari 2019 16:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ah ja juh, model is verder mooiKist wer lekker te swemmen now
Nou ik hoop dat de rechter snel reageert, kun je het straks lekker zelf doenquote:Op maandag 14 januari 2019 16:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaHopelijk reageert bewindvoering snel zodat mijn moeder hem kan bestellen ;p
Jaah dat helemaalquote:Op maandag 14 januari 2019 16:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat de rechter snel reageert, kun je het straks lekker zelf doen
Hoe lang duurt dat normaal om eraf te halen dan?quote:Op maandag 14 januari 2019 16:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaHopelijk reageert bewindvoering snel zodat mijn moeder hem kan bestellen ;p
Ze maakt het dan gelijk over dus dan heb ik het gelijk, maar het duurt altijd wel ff tot ze de mail leest. Ik kan er zelf niet bij.quote:Op maandag 14 januari 2019 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat normaal om eraf te halen dan?
Leuk!quote:Op maandag 14 januari 2019 17:00 schreef Samzz het volgende:
Jaaaaaa zie vrijdag eindelijk m'n vriendin weer. Lang geleden. Leuk leuk.
Nee, ik bedoel hoe lang t duurt voor je weer bij je eigen geld kan.quote:Op maandag 14 januari 2019 17:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ze maakt het dan gelijk over dus dan heb ik het gelijk, maar het duurt altijd wel ff tot ze de mail leest. Ik kan er zelf niet bij.
Ooohquote:Op maandag 14 januari 2019 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel hoe lang t duurt voor je weer bij je eigen geld kan.
Je bewindvoering stopt toch dit jaar?
Duurt nog langquote:Op maandag 14 januari 2019 17:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
OoohBrief naar de rechter is afgelopen donderdag de deur uit gegaan, nu is het wachten op reactie. Ik ga er van uit dat ik eind februari, begin maart alles in eigen beheer weer heb.
Jaquote:
Ja crap zeg... Had t niet eerder in gang gezet kunnen worden?quote:Op maandag 14 januari 2019 17:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaTussen 4-6 weken krijg ik reactie van de rechtbank, dan moet alles nog worden overgezet en evaluatie en dergelijke en pfff. Duurt allemaal veel langer dan ik gedacht had.
Was de bedoeling dat in december die brief de deur uit zou gaan dus ja..quote:Op maandag 14 januari 2019 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja crap zeg... Had t niet eerder in gang gezet kunnen worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im back
[ Bericht 21% gewijzigd door KapiteinIglo op 16-01-2019 09:38:06 ]Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Nu wel weer. Drie uur na de operatie superdraaierig geweestquote:
Hebben ze in je evenwichtsorgaan zitten porren?quote:Op maandag 14 januari 2019 18:47 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nu wel weer. Drie uur na de operatie superdraaierig geweest
Kennismakingsgesprek bij een potentieel nieuwe werkgever.quote:Op maandag 14 januari 2019 18:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat voor?
[..]
Yeahh je kan nog lachen
Blijk dat ooroperaties altijd draaierigheid veroorzaken.quote:Op maandag 14 januari 2019 19:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hebben ze in je evenwichtsorgaan zitten porren?
Hoe gaat het met de pijn? Doable?
quote:Op maandag 14 januari 2019 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennismakingsgesprek bij een potentieel nieuwe werkgever.
Mooi zo, wanneer mag je?quote:Op maandag 14 januari 2019 20:30 schreef Samzz het volgende:
Heb voor m'n zwarte polkadotjurkje gekozen. Vestje erop, zwarte pumps.
Ik vond m'n pencildress ietsje te.
Klinkt goedquote:Op maandag 14 januari 2019 20:30 schreef Samzz het volgende:
Heb voor m'n zwarte polkadotjurkje gekozen. Vestje erop, zwarte pumps.
Ik vond m'n pencildress ietsje te.
Nice!quote:
Yeah! Dit was nog geen officiële sollicitatie toch?quote:
Nee, maar ik heb wel een mooi visitekaartje achtergelaten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Yeah! Dit was nog geen officiële sollicitatie toch?
Veel plezier IJs, ik zal de mijne ook weer even bellen voor een nieuwe afspraak, goed dat je er over begint
Kapper, heerlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nice!
Vanmiddag eindelijk naar de kapper. De bedoeling was vorige maand al te gaan.Doei kapotte punten.
Goed bezig vrouwquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een mooi visitekaartje achtergelaten.
Good busy.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een mooi visitekaartje achtergelaten.
Curly Girl-methodequote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vergeet het vaak, de kapper. Tot het aan alle kanten aan elkaar knoopt en er eigenlijk gewoon miserabel uitziet.
Maar nu wil ik kijken of de Curly Girl-methode werkt voor me, dus om dat een eerlijke kans te geven, wil ik het dooie weghebben.
[..]
Good busy.
Uhuh, zonder siliconen, sulfaten en minimaal in de alcohol, dus in dat opzicht "liever" voor je haar. (Want krullen zijn kwetsbaarder dan echt stijl haar)quote:
Aaah, snap hem.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, zonder siliconen, sulfaten en minimaal in de alcohol, dus in dat opzicht "liever" voor je haar. (Want krullen zijn kwetsbaarder dan echt stijl haar)
Ik werd getriggerd door een "waar zijn je krullen gebleven" een paar weken geleden, dus er weer eens volop ingedoken.Zo te zien is het niet eens echt meer werk dan simpel wassen en wat conditioner, in ieder geval niet in het begin. Alleen nog even een gel of mousse regelen (idee is dat je dat in nat haar gooit en zo je natuurlijke krullen/golven wat meer houvast geeft zonder ze te beschadigen).
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:13 schreef Poes. het volgende:
Wie had het over Chrome extensies gisteren?
Heb er een paar verwijderd, Netflix doet het weer![]()
(Iets met Google documenten en nog wat meuk wat ik niet gebruik.)
Thank youquote:
Jezusquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Thank you![]()
Telfort drama continues; monteur was er net met het glasvezelpakketje, maar ik heb dus godverdomme helemaal geen aansluiting
Echt, wat een prutsers bijelkaar
Nu wachten tot de aannemer dat stomme draadje naar binnen kan werken en dan kan het eindelijk worden aangesloten.
Tjonge jonge
Falerds daar.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Thank you![]()
Telfort drama continues; monteur was er net met het glasvezelpakketje, maar ik heb dus godverdomme helemaal geen aansluiting
Echt, wat een prutsers bijelkaar
Nu wachten tot de aannemer dat stomme draadje naar binnen kan werken en dan kan het eindelijk worden aangesloten.
Tjonge jonge
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:43 schreef Poes. het volgende:
Jeuj LP! Kun je straks weer reláxed zwemmen
Ik ben zo boos op Telfort dat ik nu aan het kijken ben voor een nieuwe tv, om het de moeite waard te maken, volgen jullie het nog?![]()
Hij werkt nog prima toch? Tenminste ik vond het prima toen we tv kekenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:01 schreef Poes. het volgende:
Iedereen vind dat mijn 90's bakbeest flikkert, maar dat komt omdat hun ogen allang zijn gewend aan superultramega HD
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:43 schreef Poes. het volgende:
Jeuj LP! Kun je straks weer reláxed zwemmen
Ik ben zo boos op Telfort dat ik nu aan het kijken ben voor een nieuwe tv, om het de moeite waard te maken, volgen jullie het nog?![]()
Ja maar ik ben er nu wel klaar mee, beetje met de tijd meegaan dit datquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hij werkt nog prima toch? Tenminste ik vond het prima toen we tv keken
Goeie redenenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er nu wel klaar mee, beetje met de tijd meegaan dit dat
Plus het scherm zit vol krassen en daar erger ik me de laatste tijd zo aan![]()
Oh én het plankje waar hij opstaat begint door te buigen, boem = ho.
Genoeg redenen vind ik
Een simpele Philips, reviews waren goed én hij past precies in de kastquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Goeie redenenHeb je een leuke gezien?
Nice!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Een simpele Philips, reviews waren goed én hij past precies in de kast
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Poes. is ook eindelijk in 2019 aanbeland met d'r HD tv
Fotoooooquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Bakbeest is wel een serieus goede reden om te vernieuwen ja.![]()
Zo, weer een soort van model in mijn haar. En volgens mij kan het nog steeds in een staart. Gemak.
Het veranderd allemaal zķ snel, te gek voor woorden.. Telefoons gaan tegenwoordig ook nog maar 2/3 jaar mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:04 schreef Sarabi het volgende:
Hier geen bakbeest maar wel ene tv van 10 jaar oud
Dus wil binnenkort ook wel een nieuwe
Vooruut. Ik kan alleen niet normaal kijken op foto's en het is niet gestyled/compleet verwaaid dankzij fietsen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fotooooo
[..]
Het veranderd allemaal zķ snel, te gek voor woorden.. Telefoons gaan tegenwoordig ook nog maar 2/3 jaar mee.
De mijne is echt wel 20 jaar oud, zo niet ouders.. Moet even bedenken hoe ik hem uit de kast krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vorige tv hier is vervangen omdat 'ie piepte. Dat was irritant.
[ Bericht 3% gewijzigd door IJsdraakje op 16-01-2019 09:55:51 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja echt hčquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fotooooo
[..]
Het veranderd allemaal zķ snel, te gek voor woorden.. Telefoons gaan tegenwoordig ook nog maar 2/3 jaar mee.
Geen uitkering trekkenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Kleurtjes worden niet gewaardeerd op 't werk helaasch.
Plus lui, veel onderhoud dat.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Geen uitkering trekken___!
Oké dat grapje wordt oud.
Nicequote:Op woensdag 16 januari 2019 07:35 schreef Poes. het volgende:
Tv komt al tussen 9 en 10![]()
Zal zo m'n oude even loskoppelen en proberen hem uit de kast te krijgenKan die mee retour.
Done!quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
Poes wil je die quote met mn foto even aanpassen.
De foto er uit als het mag
Jaquote:
Tv gearriveerd?quote:Op woensdag 16 januari 2019 07:35 schreef Poes. het volgende:
Tv komt al tussen 9 en 10![]()
Zal zo m'n oude even loskoppelen en proberen hem uit de kast te krijgenKan die mee retour.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 10:41 schreef Poes. het volgende:
Zegt me niks LP, maar fijn voor jou!
Ja man, hij staat alWas even klooien maar heb hem uiteindelijk aan de praat gekregen. Super beeld en geluid
Ik ben daarom lui in de auto gestapt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:48 schreef LPFAN het volgende:
Jeej Poes!
Succes, ik ben net door de harde wind en motregen gefietst. Blegh
Ja dat zat ik ook te denken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou het ervan laten afhangen of je eventueel je arm minder kan belasten als het tegenvalt. Vaak helpt bewegen juist wel.(Bij mij iig)
Super wonky?quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
Voel me super wonky op mijn benen door dat volgestopte en afgeplakte oor.
Vandaag voel ik me sowieso echt slapjes
Yay windquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:04 schreef Poes. het volgende:
Beterschap Pris! Moet het andere oor ook nog?![]()
Sarabi, anders ga je lekker fietsen (evt binnen).![]()
Ik heb meer kcal verbrand op de weg naar de sportschool toe dan daarFucking windkracht 10 vol in m'n bakkes
Fucking storm manquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yay wind.
Ik ben naar m'n werk geskeelerd.
3quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fucking storm man
Wauw, hoeveel km is dat?
Ja waarschijnlijk ook nogquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:04 schreef Poes. het volgende:
Beterschap Pris! Moet het andere oor ook nog?![]()
Vaag, draaierig, half dronkenquote:
Jazekerquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnenSkeeleren is wel enorm tof
![]()
Ik deed squats vanmorgen, telt dat ook?
Nee ontstaat door veel in koud water surfen, zwemmen, in mijn geval waterskiën.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:28 schreef Poes. het volgende:
Meh Pris, stom![]()
Hoe ben je daar aangekomen trouwens? Aangeboren?
Ik ook. Ik zie op Etsy ook verschillende bedragen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:50 schreef LPFAN het volgende:
Etsy is een goeie inderdaadvind het lastig een prijs te noemen.
Ik. Betaal gerust 2,50 voor een handgemaakte kaartquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zie op Etsy ook verschillende bedragen.
Het gaat om een print van een tekening he, dus niet de tekening zelf.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:07 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik. Betaal gerust 2,50 voor een handgemaakte kaart
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om een print van een tekening he, dus niet de tekening zelf.
Maar in die richting zat ik wel te denken.
Top, dank je.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Dus 2,50¤ voor een kaartje.
Misschien 5¤-10¤ voor kleine poster
Je kan ook een paar proberen en dan op aanvraag ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Top, dank je.
Ik wil A5 formaat doen en misschien ook wat A4 formaat, maar ik denk dat de kleinere leuker zijn. Zet je ook makkelijker weg.
Mja, kleine oplages drukken is vrij duur. En ik weet dat er vraag is.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Je kan ook een paar proberen en dan op aanvraag ofzo
Oh ok. Dat veranderd de zaak.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, kleine oplages drukken is vrij duur. En ik weet dat er vraag is.
Heb al contact met wat drukkers.
Doe ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:57 schreef Poes. het volgende:
Wat zou je vragen voor een tekening op bestelling?
quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh ok. Dat veranderd de zaak.
Fijn dat er vraag naar is
Ik zoek ook altijd unieke kaartjes voor te sturen aan mijn oma
Stommerdquote:
O zeker geschikt voor omaquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou deze bijvoorbeeld op A5 laten drukken.
Die is heel mooi Samzz 💜quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou deze bijvoorbeeld op A5 laten drukken.
Ik heb er al 1quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Stommerd![]()
Maar laat maar even horen wat er in de verkoop gaat, ik wil ook wel een echte SamzzŠ aan de muur.
Ieuwquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:37 schreef Poes. het volgende:
Mijn kind eet z'n aardappelschijfjes en nepvleesje met slasaus.
Why?
Ach als hij het lekker vindtquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
I know, nu wil ik ook
En ja, bah. Maar hij heeft het heerlijk opgegeten
quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel eens snoepjes voor de hamster naar binnen gewerkt
Toen je 5 was?quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:15 schreef sararaats het volgende:
Zo heb ik wel eens een kattenbrokje opgegeten
Geen idee. Ik was ook iemand die alles in mijn mond stak, tot wc blokjes.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was ook iemand die alles in mijn mond stak, tot wc blokjes.
De mama had een winkel.
Daarom heb ik lasagne in de oven gegooid.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:34 schreef LPFAN het volgende:
Ik moet eten maken maar ik ben niet vooruit te branden.
Lekker makkelijk!quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik lasagne in de oven gegooid.
Hier kip pesto ovenschoten van ah.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:34 schreef LPFAN het volgende:
Ik moet eten maken maar ik ben niet vooruit te branden.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:27 schreef Poes. het volgende:
Ik moet zķ wennen aan m'n HD tv![]()
Laptop is ook HD maar kijkt toch anders vind ik.
Zo blij mee
Goed zoquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:29 schreef Poes. het volgende:
Kijk Samzz, ik heb geld aan mezelf uitgegeven
Dat is een mooiequote:Op woensdag 16 januari 2019 19:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/product/817978/philips-32phs4503.html
Netjesquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/product/817978/philips-32phs4503.html
Ja goede keuzequote:Op woensdag 16 januari 2019 20:02 schreef Poes. het volgende:
Ja, viel mij ook enorm meeDus nu gewoon de knoop doorhakt en gekocht, zit al jaren te wel-niet-wel-nieten
quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:02 schreef Poes. het volgende:
Ja, viel mij ook enorm meeDus nu gewoon de knoop doorhakt en gekocht, zit al jaren te wel-niet-wel-nieten
Zeker, zit lekker op de bank te Netflixenquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]hopelijk heb je er veel kijk plezier van
quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zeker, zit lekker op de bank te Netflixen
Ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zeker, zit lekker op de bank te Netflixen
Nouquote:
Doe ik. Helaas is de grote man echt strooooontvervelendquote:
Lekker knuffelen tochquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik. Helaas is de grote man echt strooooontvervelend.
Nee, hij is zo vervelend. Steeds opstaan, dan weer liggen, piepen en dreinen, dan weer staan en dan weer liggen. Jezus.quote:
Stomme k*tserie, waarom vinden we dit ook al weer zo mooi?quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat flikken ze nét wat te vaak, dode babys weer tot leven wekken
Kan er iets mis zijn denk je?quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij is zo vervelend. Steeds opstaan, dan weer liggen, piepen en dreinen, dan weer staan en dan weer liggen. Jezus.
Vreselijk hčquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Stomme k*tserie, waarom vinden we dit ook al weer zo mooi?Zat te janken als een klein kind.
Jaaaaquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vreselijk hč![]()
Maar het is zo mooooi allemaalen nostalgisch
en kleine babytjes
Klinkt niet als een serie voor mijquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vreselijk hč![]()
Maar het is zo mooooi allemaalen nostalgisch
en kleine babytjes
Nope, lekker aan ons over latenquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt niet als een serie voor mij.
Ik ook welquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zeg maar dat Poes. zegt dat hij er mee op moet houden.
[..]
Ik wil nog 10 seizoenen
Het is geweldigquote:Op woensdag 16 januari 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt niet als een serie voor mij.
Gebeurd nog wel dit seizoen, mens is zo seniel als de pest.quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
Dacht btw ook ff dat je je wens ging krijgen ivm Sister Monica Joan
Ik vind alles met baby's stomquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is geweldigTerwijl ik er ook niet van ben
Jaaa die was geweldigquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gebeurd nog wel dit seizoen, mens is zo seniel als de pest.
Zij had eerst moeten gaan, niet Evengelina. Die was leuk
In het kort;quote:
Wou ik je ook vragen inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zouden we Cynthia ooit nog terug zien denk je?
Die is er zo gek uitgeschreven vind ik :/quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wou ik je ook vragen inderdaadIk denk het eigenlijk niet.
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die is er zo gek uitgeschreven vind ik :/
Hahahquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja phoe.. sneu hoor![]()
Ik vind wel dat Hereward terug moet komen voor Trixie dit seizoen
Ja mooi manquote:Op woensdag 16 januari 2019 21:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HahahEn dan een liefdesbaby net zoals in het echt
![]()
We shall seequote:Op woensdag 16 januari 2019 21:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja mooi man![]()
Ik gok dat Tom z'n domineeschap afzweert en terug gaat naar TrixieHoeft zij niet het ''vrouwtje van'' te spelen en kunnen ze eeeeeiiiiin delijk gelukkig zijn
/zwijmel
Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Komt goed![]()
En nu op bed. Weltrusten allemaal
Hier lijkt het nu nog even herfst maar winter is comingquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Is het dan nu ineens winter?
quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had net al wat laffe hagel op m'n kop. Van het soort dat niet weet of het echt bevroren is of niet, zeg maar.
Ik heb voor mijn gevoel de zon al weken niet meer gezienquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb ikzon
Dat vind ik wel altijd het fijnste aan winter, het feit dat er daadwerkelijk weer een zonnetje te zien is.Dat geherfst de hele tijd was ik echt zat.
Ja, dat bedoel ik. Klassiek winterweer is wel vroeg donker, maar overdag toch wel vaak zonnig.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn gevoel de zon al weken niet meer gezien
Ik had al gehoord dat het in die regio nogal vies was ja.quote:
quote:
En ik een beetje zielig toekijkenquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:36 schreef Poes. het volgende:
Hier nog steeds storm en nat![]()
Vanaf het weekend duiken we onder de nul, volgend weekend kunnen we het ijs op
Hier sneeuwde het netquote:Op donderdag 17 januari 2019 14:58 schreef Poes. het volgende:
Hier schijnt de zon nu ook![]()
Heb nu zin in de lente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |