Serieus?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:26 schreef Samzz het volgende:
Zo eerst maar eens lunchen. Was later thuis dan gepland, zag een vriendin op stal dus even gekwebbeld.
Nu Turks brood in de oven. Geen idee dat daar alcohol in zit.
Vandaar dat het zo lekker is natuurlijkquote:
I guessquote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo lekker is natuurlijk
Welke heb je?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
I guess. Weet niet of t voor alle Turkse brosen geldt, maar deze heeft t wel.
Houdt de boel interessant.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:49 schreef Samzz het volgende:
Dat er om de bak heel veel dingen staan die paardebeest eng vindt. Of dat er opeens een schot klappert of zo.
Zelf afbakken van de Jumbo. Twee mini's.quote:
Ja of opeens stijf stil staatquote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Houdt de boel interessant.![]()
Dat je plots aan de andere kant van de bak bent.
Lekkerquote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelf afbakken van de Jumbo. Twee mini's.
Smaakte goed. Morgen de andere.
Zeker. Met sla, een scheutje honing-mosterd dressing en gegrilde kipquote:
Oehhquote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Met sla, een scheutje honing-mosterd dressing en gegrilde kip.
Stomquote:Op zaterdag 12 januari 2019 14:10 schreef Poes. het volgende:
Skeeleren is tof![]()
Heb het even getest zonet, m'n tracker telt de stappen niet als ik met de fiets aan de hand loop. Heeft me gisteren dus 2500 stappen gekost.
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2019 14:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stom
Heb je de tracker als horloge?
Komt misschien door bewegingssensoren?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 14:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
JaHeb beide handen aan het stuur en dan lopen.
Toen ik het vorig weekend testte met m'n hand in m'n jaszak pikte hij het wel op.
Logisch dat ie het dan niet registreert maar wel jammerquote:Op zaterdag 12 januari 2019 14:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
JaHeb beide handen aan het stuur en dan lopen.
Toen ik het vorig weekend testte met m'n hand in m'n jaszak pikte hij het wel op.
Is dat spul niet reteduur?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:28 schreef LPFAN het volgende:
Voor morgen een Iglo diepvriesmaaltijd gekocht, viel me heel erg mee hoeveel zout er in zit! Hopelijk is het lekker, is dan een goeie oplossing voor eten na mijn werk.
was 4 euro dus het is niet goedkoop nee maar goed voor een maaltijdsalade ben je dat ook al kwijt.quote:
True, maar kan me niet voorstellen dat zo'n diepvriesmaaltijd lekker isquote:Op zaterdag 12 januari 2019 17:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
was 4 euro dus het is niet goedkoop nee maar goed voor een maaltijdsalade ben je dat ook al kwijt.
Ik zal het je morgen wel laten wetenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 17:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
True, maar kan me niet voorstellen dat zo'n diepvriesmaaltijd lekker is![]()
Geef straks maar even een review
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |