Verderop een nieuwe fik!quote:
twitter:sotiridi twitterde op zaterdag 12-01-2019 om 18:45:31#Update: Now the #GiletsJaunes protestors are throwing with Molotov cocktails towards the police in #bordeaux while being hosed down by water. #ActeIX https://t.co/DktnjVxXIa reageer retweet
Geen livestream?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sotiridi twitterde op zaterdag 12-01-2019 om 18:45:31#Update: Now the #GiletsJaunes protestors are throwing with Molotov cocktails towards the police in #bordeaux while being hosed down by water. #ActeIX https://t.co/DktnjVxXIa reageer retweet
Op BFM heb je soms achtergrondbeelden van Bordeauxquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Op BFM heb je soms achtergrondbeelden van Bordeaux
https://www.bfmtv.com/mediaplayer/live-video/
Hoop voor die journalist dat hij zijn wandelschoenen aan heeft.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:03 schreef Infection het volgende:
In Bourges hebben ze wel volhouders.
Daar überhaupt nog komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 14:58 schreef Aquarii het volgende:
De landelijke media zwijgt hier, niets te vinden op de voorpagina van Telegraaf, AD, Volkskrant etcetera.
Hoe werkt dat eigenlijk die staats-censuur in ons land? Kan algemene zaken gewoon tegen media zeggen: jullie publiceren niet over de gehele hesjes? Of zijn het linkse journalisten die uit zichzelf besluiten niet te publiceren? (kan ik me niet voorstellen)quote:Op zaterdag 12 januari 2019 14:58 schreef Aquarii het volgende:
De landelijke media zwijgt hier, niets te vinden op de voorpagina van Telegraaf, AD, Volkskrant etcetera.
Het gaat natuurlijk over ouyderwetse thema´s zoals werknemersrechten daar houdt elitair/links nederland niet zo van...quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk die staats censuur in ons land? Kan algemene zaken gewoon tegen media zeggen: jullie publiceren niet over de gehele hesjes? Of zijn het linkse journalisten die uit zichzelf besluiten niet te publiceren? (kan ik me niet voorstellen)
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk die staats censuur in ons land? Kan algemene zaken gewoon tegen media zeggen: jullie publiceren niet over de gehele hesjes? Of zijn het linkse journalisten die uit zichzelf besluiten niet te publiceren? (kan ik me niet voorstellen)
Je bedoelt elitair rechts houd daar niet vanquote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:33 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk over ouyderwetse thema´s zoals werknemersrechten daar houdt elitair/links nederland niet zo van...
Media is niet elitair rechts op WNL naquote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt elitair rechts houd daar niet van
De voorpagina van de NOS gaat er anders gewoon over:quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk die staats-censuur in ons land? Kan algemene zaken gewoon tegen media zeggen: jullie publiceren niet over de gehele hesjes? Of zijn het linkse journalisten die uit zichzelf besluiten niet te publiceren? (kan ik me niet voorstellen)
Ja, een item van 30 seconden zag ik bij het 18.00 uur journaal maar ik had het eigenlijk over de kranten.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:36 schreef FYazz het volgende:
[..]Welke censuur?
Ik heb net op diverse journaals een item over de gele hesjes voorbij zien komen.
Dan is er in ieder geval nog één die er wat over schrijftquote:De website van NOS opent met een artikel over de gele hesjes.
Gewoon negeren die gast. Komt alleen maar het topic binnenstormen om zijn haat jegens links te ventileren.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt elitair rechts houd daar niet van
Misschien heeft het te maken dat veel nieuws wordt aangeleverd door nieuwsdiensten als Reuters. Als zij er niet over berichten komt het ook niet terecht bij andere media.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk die staats-censuur in ons land? Kan algemene zaken gewoon tegen media zeggen: jullie publiceren niet over de gehele hesjes? Of zijn het linkse journalisten die uit zichzelf besluiten niet te publiceren? (kan ik me niet voorstellen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |