abonnement Unibet Coolblue
pi_184361992
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het advies dat ik geef (probeer het eens bij een normale vrouw) is zeer kansrijk, maar dat mag hier blijkbaar niet gezegd worden.
Hoeveel ervaring heb jij daarmee?
pi_184362000
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:41 schreef PzKpfw het volgende:

Voor vrouwen is het makkelijker om een knapper/leuker iemand te krijgen dan voor mannen.
Statistisch gezien lijkt mij dit onzin.
pi_184362012
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat 9 van de 10 vrouwen ook niet verder komen dan 'leuk koppie' zonder make-up.
Ach, doet ze er toch make up op.

Ik kan er wel verliefd op worden en er zeker seks mee hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:08:56 #160
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184362022
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is een vraag aan jou, of dat voor alleen seks geldt dat vrouwen makkelijker een knappere man kunnen strikken.

Ik vind het aantal knappe / lelijke mannen laag.

Het aantal knappe / lelijke vrouwen hoog.

Het aantal medium mannen hoog en medium vrouwen beetje laag dus.
Ik doelde op een relatie (dit is tenslotte een datingtopic). Maar voor de seks zal dat vast ook wel opgaan.

Dat is lastig te zeggen natuurlijk want wat eenieder een knappe/lelijke man of vrouw vindt is geheel subjectief.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_184362061
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vond haar wel zo een popje.
De echte popjes hebben minimaal 3 bikinifoto’s. Plus nog een extra lading via insta. Het heeft iets sneus. Maar het werkt ook weer wel als je veel likes wil, want hoe sneu ook, als ze er in die bikini goed op staan is de like zo binnen hier. ;)
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:11:04 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184362066
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hoeveel ervaring heb jij daarmee?
Aardig wat. Ik ben een normale vrouw die wel reageerde op normale mannen, en ik heb back in the day heel wat getinderd. :+
Resistance is futile.
pi_184362084
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het advies dat ik geef (probeer het eens bij een normale vrouw) is zeer kansrijk, maar dat mag hier blijkbaar niet gezegd worden.
Ik denk dat sommigen het niet willen horen. ;)
pi_184362110
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De echte popjes hebben minimaal 3 bikinifoto’s. Plus nog een extra lading via insta. Het heeft iets sneus. Maar het werkt ook weer wel als je veel likes wil, want hoe sneu ook, als ze er in die bikini goed op staan is de like zo binnen hier. ;)
Kans dat ze een beetje likes aan het verzamelen is en niet date met der matches is gok ik ook hoger in dat geval.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184362128
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Aardig wat. Ik ben een normale vrouw die wel reageerde op normale mannen, en ik heb back in the day heel wat getinderd. :+
Nietszeggend advies dus als je redeneert vanuit je eigen situatie als vrouw zijnde.
pi_184362142
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Aardig wat. Ik ben een normale vrouw die wel reageerde op normale mannen, en ik heb back in the day heel wat getinderd. :+
Mwoah, normaal.

Maar dit mag ik natuurlijk niet zeggen van Sting...

Volgens mij ben jij behoorlijk dominant.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184362146
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb mijn partner leren kennen via tinder en geswipet omdat hij me een leuke aardige vent leek. De foto met de zeilboot hielp ook wel trouwens. :7
Die krijg ik vaak te horen, dat de zeilboot foto een reden was om mij te liken.

Kortom: top tip, een zeilbootfoto mag niet ontbreken in je profiel. ;)
pi_184362166
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nietszeggend advies dus als je redeneert vanuit je eigen situatie als vrouw zijnde.
Naja iemand haar advies niet ter harte nemen vanwege haar geslacht gaat naar mijn idee ook nergens over. Maar vrouwen lijken op dit soort gebieden wel echt een heel ander wereldbeeld te hebben dan mannen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184362179
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja iemand haar advies niet ter harte nemen vanwege haar geslacht gaat naar mijn idee ook nergens over. Maar vrouwen lijken op dit soort gebieden wel echt een heel ander wereldbeeld te hebben dan mannen.
Vrouwen hebben geen flauw idee hoe het is om als man dat soort apps te gebruiken.
pi_184362180
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat 9 van de 10 vrouwen ook niet verder komen dan 'leuk koppie' zonder make-up.
Ik denk dat zonder of met make up 9 op de 10 vrouwen al op zijn minst aanmerkingen krijgt op haar uiterlijk. ;)
pi_184362247
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen flauw idee hoe het is om als man dat soort apps te gebruiken.
Je staat er soms een beetje versteld van inderdaad :p
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184362248
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kans dat ze een beetje likes aan het verzamelen is en niet date met der matches is gok ik ook hoger in dat geval.
Als je ze gaat daten blijkt dat er genoeg tussen zitten wiens leven in de praktijk net ff wat anders is dan al dat gefeest op insta.

Overgrote deel van die vrouwen bleek onzeker en had daar nog alle reden toe ook (maar dan omdat ze gewoon weinig te melden hadden).

Maar nog steeds: zou liken. Ik ben hardleers.

Ik realiseer mij net, ik heb al bijna een maand niet meer geswiped.
pi_184362269
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen flauw idee hoe het is om als man dat soort apps te gebruiken.
En vise versa. Net zo goed als dat mannen niet weten hoe het is om als vrouw seks te hebben en vise versa. Open deurtje...
pi_184362270
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als je ze gaat daten blijkt dat er genoeg tussen zitten wiens leven in de praktijk net ff wat anders is dan al dat gefeest op insta.

Overgrote deel van die vrouwen bleek onzeker en had daar nog alle reden toe ook (maar dan omdat ze gewoon weinig te melden hadden).

Maar nog steeds: zou liken. Ik ben hardleers.

Ik realiseer mij net, ik heb al bijna een maand niet meer geswiped.
Goedzoo
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184362291
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En vise versa. Net zo goed als dat mannen niet weten hoe het is om als vrouw seks te hebben en vise versa. Open deurtje...
Lijkt me mega lekker als vrouw seks hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:25:13 #176
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184362297
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah, normaal.

Maar dit mag ik natuurlijk niet zeggen van Sting...

Volgens mij ben jij behoorlijk dominant.
Ik ben totaal niet dominant in het echte leven. Ik ben van de gelijkwaardigheid. Mijn partner doet precies wat hij wil. We hebben nooit ruzie (en ook niet kibbelen). We zijn vooral intieme beste maatjes en we waarderen ook elkaars minder aantrekkelijke eigenschappen. Ik ben zeer low maintenance, niet jaloers/bezitterig, hoge troeptolerantie etc.

Ik trek het alleen totaal niet als een ander mij vertelt wat ik moet doen, ik geef vrijheid en die wil ik ook terug. Dan heb je aan mij geen kind. Maar als je jaloers gaat doen omdat ik elke maand reis voor werk, of je doet moeilijk als ik alleen naar mijn ouders wil.. ja, dan zijn de rapen gaar.
Resistance is futile.
pi_184362308
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Goedzoo
Het is wel verleidelijk hoor. Even kijken wat er hier in Italië te n... sorry, swipen valt. Maar ja, ondanks dat ik zelfs de zegen van een van de dames hier kreeg om toch nog even een meid uit Perth helemaal uit te gaan wonen, ik neem gewoon wel een koude douche.
pi_184362318
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet dominant in het echte leven. Ik ben van de gelijkwaardigheid. Mijn partner doet precies wat hij wil. We hebben nooit ruzie (en ook niet kibbelen). We zijn vooral intieme beste maatjes en we waarderen ook elkaars minder aantrekkelijke eigenschappen. Ik ben zeer low maintenance, niet jaloers/bezitterig, hoge troeptolerantie etc.

Ik trek het alleen totaal niet als een ander mij vertelt wat ik moet doen, ik geef vrijheid en die wil ik ook terug. Dan heb je aan mij geen kind. Maar als je jaloers gaat doen omdat ik elke maand reis voor werk, of je doet moeilijk als ik alleen naar mijn ouders wil.. ja, dan zijn de rapen gaar.
Ja precies, je bent super makkelijk als er braaf naar je wordt geluisterd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:26:51 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184362329
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die krijg ik vaak te horen, dat de zeilboot foto een reden was om mij te liken.

Kortom: top tip, een zeilbootfoto mag niet ontbreken in je profiel. ;)
Motoren daarentegen vond ik wel een afknapper. Te hoog bad-boy gehalte.
Resistance is futile.
pi_184362338
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Net zo goed als dat mannen niet weten hoe het is om als vrouw seks te hebben en vise versa.
Stel je hebt jeuk in je oor en je verhelpt dat met behulp van een wattenstaafje. Wat voelt het lekkerst? Het wattenstaafje of je oor?

Dat dacht ik.
pi_184362366
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt me mega lekker als vrouw seks hebben.
Ja, maar dan wel lesbisch. Ik weet niet, maar ook als ik in gedachten een vrouw ben word ik liever met een strap on door een vrouw genomen dan door een aantrekkelijk man.

Ik zou ook gewoon een hele slechte vrouw zijn.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:29:21 #182
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184362394
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja precies, je bent super makkelijk als er braaf naar je wordt geluisterd.
Echt totaal niet. Ik ben altijd heel makkelijk. Mensen omschrijven mij als optimist, tolerant, geduldig. Alleen ik kom wel in opstand als mensen dwingend gedrag vertonen richting mij. Daar is niets abnormaals aan.
Resistance is futile.
pi_184362396
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet dominant in het echte leven. Ik ben van de gelijkwaardigheid. Mijn partner doet precies wat hij wil. We hebben nooit ruzie (en ook niet kibbelen). We zijn vooral intieme beste maatjes en we waarderen ook elkaars minder aantrekkelijke eigenschappen. Ik ben zeer low maintenance, niet jaloers/bezitterig, hoge troeptolerantie etc.

Ik trek het alleen totaal niet als een ander mij vertelt wat ik moet doen, ik geef vrijheid en die wil ik ook terug. Dan heb je aan mij geen kind. Maar als je jaloers gaat doen omdat ik elke maand reis voor werk, of je doet moeilijk als ik alleen naar mijn ouders wil.. ja, dan zijn de rapen gaar.
Dat klinkt zowaar als een leuke vrouw.

Onderschrijft jouw man dit ook als jij niet meeleest? 😈
pi_184362404
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maar dan wel lesbisch. Ik weet niet, maar ook als ik in gedachten een vrouw ben word ik liever met een strap on door een vrouw genomen dan door een aantrekkelijk man.

Ik zou ook gewoon een hele slechte vrouw zijn.
Grootgeschapen neger en een zacht klein meisje trio. Het lijkt mij verstandig om deze fantasie goed uit te diepen, dat kan van toegepaste waarde zijn op het datingvlak, toch Sting?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184362411
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Motoren daarentegen vond ik wel een afknapper. Te hoog bad-boy gehalte.
Geen motor. Wel iets anders wat aan de ene kant heel veel over mij zegt, maar aan de andere kant toch niet echt werkt bij Nederlandse vrouwen, want poenerig enzo.
pi_184362428
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:27 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Stel je hebt jeuk in je oor en je verhelpt dat met behulp van een wattenstaafje. Wat voelt het lekkerst? Het wattenstaafje of je oor?

Dat dacht ik.
Goede apres ski gehad jongen?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:36:27 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184362508
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat klinkt zowaar als een leuke vrouw.

Onderschrijft jouw man dit ook als jij niet meeleest? 😈
Hij lurkt ook op fok. En hij zegt net tegen me dat hij het met mijn zelfomschrijving eens is.
Resistance is futile.
pi_184362515
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Grootgeschapen neger en een zacht klein meisje trio. Het lijkt mij verstandig om deze fantasie goed uit te diepen, dat kan van toegepaste waarde zijn op het datingvlak, toch Sting?
Doet mij denken aan een date in een pre Tinder verleden. Een meid die op zichzelf niet eens zo extreem tenger was, maar hoe zal ik het netjes zeggen, wel daar... en die gewoon kickte op zoveel mogelijk pijn.

Acquired taste, zeg maar.

Ja, ik weet niet of ik daar voor zou gaan dat de tranen over mijn wangen lopen van de pijn.

Maar ieder zijn fantasie natuurlijk.
pi_184362524
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hij lurkt ook op fok. En hij zegt net tegen me dat hij het met mijn zelfomschrijving eens is.
Uh-huh. Wat begreep jij niet aan het niet meelezen?

(Geintje ;))
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:39:21 #190
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184362547
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Motoren daarentegen vond ik wel een afknapper. Te hoog bad-boy gehalte.
Wat is er zo bijzonder aan een zeilboot dan?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:39:29 #191
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184362549
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Uh-huh. Wat begreep jij niet aan het niet meelezen?

(Geintje ;))
:+
Resistance is futile.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:45:59 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184362648
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:39 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Wat is er zo bijzonder aan een zeilboot dan?
Ik ben zelf gek op water dus alles wat met watersporten te maken heeft, ervaar ik als leuk. Ik denk dat een duikfoto op mij net zoveel indruk zou maken.

Wat het ook is voor mij: ik weet heel goed wat bij me past. Ik wil grappig, intelligent, leuk uitziend. Die dingen zijn al snel afgetikt. Even kort door de bocht: zeilbootjes is wel iets dat het beeld geeft van hoger opgeleid/intelligentie. Daarnaast zijn tolerantie en optimisme een must maar dat je zelden aan de foto's afleiden.

Ik denk trouwens dat veel vrouwen een link leggen tussen zeilbootje en succes. Daar heb ik zelf dan weer niks mee.
Resistance is futile.
pi_184362655
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hij lurkt ook op fok. En hij zegt net tegen me dat hij het met mijn zelfomschrijving eens is.
En de mijne dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184362680
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen flauw idee hoe het is om als man dat soort apps te gebruiken.
Als de gemiddelde man die er op zit zich niet als een geile hond gedraagt en daarom maar bijna alles liked zou het natuurlijk al een stuk leuker in het gebruik zijn. Voor man en vrouw.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 17:51:49 #195
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184362744
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

En de mijne dan?
Ik vraag 'vind jij mij dominant' en zijn antwoord daarop is 'nee'.

Ik zeg er wel eerlijk bij dat de match tussen mij en mijn vriend heel erg goed is, we lijken qua karakter sterk op elkaar. Binnen andere relaties was het niet zo makkelijk, maar dan eerder omdat men van mij allerlei verwachtingen had in het huishouden waar ik geen flikker zin in had.
Resistance is futile.
pi_184362901
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vraag 'vind jij mij dominant' en zijn antwoord daarop is 'nee'.

Ik zeg er wel eerlijk bij dat de match tussen mij en mijn vriend heel erg goed is, we lijken qua karakter sterk op elkaar. Binnen andere relaties was het niet zo makkelijk, maar dan eerder omdat men van mij allerlei verwachtingen had in het huishouden waar ik geen flikker zin in had.
Goed afgericht 7 ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184362907
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:47 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Als de gemiddelde man die er op zit zich niet als een geile hond gedraagt en daarom maar bijna alles liked zou het natuurlijk al een stuk leuker in het gebruik zijn. Voor man en vrouw.
Want?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184363039
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 18:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want?
Omdat je als vrouw al snel ondergesneeuwd wordt door de matches / berichtjes. Het schiet zijn doel voorbij dan.
pi_184363172
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 18:12 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Omdat je als vrouw al snel ondergesneeuwd wordt door de matches / berichtjes. Het schiet zijn doel voorbij dan.
Daar heb je als vrouw wel invloed op.
pi_184363255
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 18:12 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Omdat je als vrouw al snel ondergesneeuwd wordt door de matches / berichtjes. Het schiet zijn doel voorbij dan.
Dat zegt toch meer over de man/vrouw verhouding...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 12 januari 2019 @ 18:30:10 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_184363298
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 18:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat zegt toch meer over de man/vrouw verhouding...
Of over de manier waarop man/vrouw een match zoekt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_184363373
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 18:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of over de manier waarop man/vrouw een match zoekt.
Je raakt niet ondergesneeuwd als de mannelijke populatie verzadigd is van aandacht en visa versa.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184363472
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 18:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je raakt niet ondergesneeuwd als de mannelijke populatie verzadigd is van aandacht en visa versa.
En ook niet als je maar mondjesmaat een like uitdeelt.
pi_184364152
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:42 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Naar mijn idee probeert hij het bij het verkeerde type. Een oppervlakkige mode popje, die kun je als gespierde ruige vent best makkelijk inpalmen (hey lekkertje, plannen vanavond?) maar Faxie pakt het dus verkeerd aan. Maar iets zegt me dat het sowieso niet uitmaakte wat hij getiept had.
Je kan het altijd proberen ;)
  zondag 13 januari 2019 @ 12:59:37 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184376161
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

^O^

Hou ons op de hoogte :)
Ging niet door. Toen ik specifiek tijdstip probeerde te plannen, bleef hij stil.
  zondag 13 januari 2019 @ 13:02:28 #206
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184376211
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ging niet door. Toen ik specifiek tijdstip probeerde te plannen, bleef hij stil.
Jammer voor hem.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184376437
Gisteravond met een maat uit geweest, om beetje als wingman te dienen. Kreeg zelf ook kansen aangeboden (snap ik, ik ben een verse hottie), maar heb al een vriendin dus dirigeerde ze allemaal door zoals een loyaal vriendje betaamd.
pi_184376455
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:12 schreef Restyler het volgende:
Gisteravond met een maat uit geweest, om beetje als wingman te dienen. Kreeg zelf ook kansen aangeboden (snap ik, ik ben een verse hottie), maar heb al een vriendin dus dirigeerde ze allemaal door zoals een loyaal vriendje betaamd.
Niet even tagteamen?
  zondag 13 januari 2019 @ 13:33:13 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184376893
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:02 schreef pitebuell85 het volgende:

Jammer voor hem.
Geen idee.

Een ander had trouwens netjes gemeld, toen we eenmaal aan het appen waren, dat ie de klik niet geheel voelde en het daarbij wilde laten.
  zondag 13 januari 2019 @ 13:37:50 #210
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184376973
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee.

Een ander had trouwens netjes gemeld, toen we eenmaal aan het appen waren, dat ie de klik niet geheel voelde en het daarbij wilde laten.
Ghosten is kut. Heel veelzeggend, als iemand zich online zo gedraagt.
Resistance is futile.
pi_184377139
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ghosten is kut. Heel veelzeggend, als iemand zich online zo gedraagt.
:Y
  zondag 13 januari 2019 @ 13:56:12 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184377230
Het kan nog zoveel zeggen, je hebt er weinig aan, want de kans dat je diegene nog een spreekt is wle heel miniem :+
pi_184379642
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Goede apres ski gehad jongen?
Over twee weekjes weer denk ik. :7
  zondag 13 januari 2019 @ 15:52:10 #214
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184379683
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ghosten is kut. Heel veelzeggend, als iemand zich online zo gedraagt.
Moest even opzoeken wat dat was haha. Maar wel herkenbaar inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik daar zelf ook weleens schuldig aan ben.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_184381121
Mijn Tinder Gold account verloopt over een paar dagen. Ik neem aan dat ik de likes die ik nu heb dan niet meer kan zien. Klopt dit?
pi_184381169
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn Tinder Gold account verloopt over een paar dagen. Ik neem aan dat ik de likes die ik nu heb dan niet meer kan zien. Klopt dit?
Dan bewaar je de links van de likes die je wellicht in de toekomst nog wil gebruiken.
pi_184381193
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan bewaar je de links van de likes die je wellicht in de toekomst nog wil gebruiken.
Dat deed je in notities toch?

Het werkt :D

Wat slecht dit.
pi_184381395
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat deed je in notities toch?

Het werkt :D

Wat slecht dit.
Let wel op, de linkjes verlopen na een x aantal uur, volgens mij een dag of 2 a 3.

Gisteren date gehad, was gezellig, komende week een vervolg.
  zondag 13 januari 2019 @ 17:32:32 #219
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184381452
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn Tinder Gold account verloopt over een paar dagen. Ik neem aan dat ik de likes die ik nu heb dan niet meer kan zien. Klopt dit?
Als vrouw zijnde Tinder Gold gebruiken? Wat kun je daar allemaal mee dan?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_184381475
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Als vrouw zijnde Tinder Gold gebruiken? Wat kun je daar allemaal mee dan?
Uit nieuwsgierigheid had ik het. Je ziet wie je liked bv
pi_184381482
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Let wel op, de linkjes verlopen na een x aantal uur, volgens mij een dag of 2 a 3.

Gisteren date gehad, was gezellig, komende week een vervolg.
Oh das jammer.

NIet je date, das leuk:p
  zondag 13 januari 2019 @ 17:47:34 #222
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184381799
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uit nieuwsgierigheid had ik het. Je ziet wie je liked bv
Ah ok, maar dan is het spannende van Tinder er ook wel af ;) Ik doe het eigenlijk ook meer uit verveling dan dat ik daadwerkelijk op zoek ben naar een date. Van dat laatste ben ik toch al genezen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_184381838
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:47 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Ah ok, maar dan is het spannende van Tinder er ook wel af ;) Ik doe het eigenlijk ook meer uit verveling dan dat ik daadwerkelijk op zoek ben naar een date. Van dat laatste ben ik toch al genezen.
Nou ja daarom wil ik nu die leuke likes ook niet matchen.
pi_184381909
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat deed je in notities toch?

Het werkt :D

Wat slecht dit.
Altijd handig voor het geval dat. Maakt de drempel om Tinder definitief te verwijderen een stuk lager. ;)
pi_184381933
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Let wel op, de linkjes verlopen na een x aantal uur, volgens mij een dag of 2 a 3.

O, dat is dan wel kut.

O well...
pi_184382132
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, dat is dan wel kut.

O well...
Heel lijstje? :P
  zondag 13 januari 2019 @ 18:02:57 #227
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184382150
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja daarom wil ik nu die leuke likes ook niet matchen.
Wel mooi dat je als vrouw zijnde in zo'n luxe positie zit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_184382181
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:02 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Wel mooi dat je als vrouw zijnde in zo'n luxe positie zit.
Valt nog vies tegen. Meer als een like is het nu niet op het moment.
  zondag 13 januari 2019 @ 18:15:28 #229
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184382384
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Valt nog vies tegen. Meer als een like is het nu niet op het moment.
Geen zorgen, wij liken hier je allemaal, met of zonder vergiet op je hoofd😉😁
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184382403
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:15 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Geen zorgen, wij liken hier je allemaal, met of zonder vergiet op je hoofd😉😁
:D
pi_184382425
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heel lijstje? :P
Ja. Ik hou er niet van om teveel matches gelijktijdig te hebben. Dan raak ik echt het overzicht kwijt.

Maar goed, het werkt dus niet. Maakt ook niet uit, ik ben voorlopig voorzien. En er is altijd genoeg voorraad op Tinder. :)
pi_184382447
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D
Ben jij pastafaria (of hoe dat ook moge heten)? Of snap ik de inside joke nu niet?
pi_184382488
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ben jij pastafaria (of hoe dat ook moge heten)? Of snap ik de inside joke nu niet?
Ja toevallig wel maar dat was niet de reden voor die foto.

Ben het verder niet serieus maar sta wel in geschreven bij de kerk. :P
  zondag 13 januari 2019 @ 18:25:19 #234
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184382580
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:15 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Geen zorgen, wij liken hier je allemaal, met of zonder vergiet op je hoofd😉😁
Heb ik foto's gemist ofzo?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_184382629
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:25 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Heb ik foto's gemist ofzo?
Er stond ooit een foto van mij met een vergiet op mijn hoofd in user foto topic. Kan hem niet zo snel terug vinden.
pi_184382630
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja toevallig wel maar dat was niet de reden voor die foto.

Ben het verder niet serieus maar sta wel in geschreven bij de kerk. :P
In mijn netwerk zit ook iemand die ingeschreven is bij de kerk. Al doet hij dat volgens mij vooral omdat hij lekker dwars wil zijn. ;)

Agge mar leut het. :)
pi_184383217
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Klopt. En dat is goed.
Neejoh, dan kom je nooit een leuke man als ik tegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184383228
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is nu al. Al die mannen met kinderen. ;(
Ja, van neuken komen kinderen... who knew? ;)
pi_184383230
Je komt ook bijna geen vrouwen tegen die geen kinderwens hebben. Of ligt dat aan mij?
pi_184383264
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, van neuken komen kinderen... who knew? ;)
Mensen weten tegenwoordig wel hoe ze kunnen neuken zonder kinderen te krijgen toch :p
pi_184383284
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:51 schreef TvhN het volgende:
Je komt ook bijna geen vrouwen tegen die geen kinderwens hebben. Of ligt dat aan mij?
Hangt van de leeftijd af. Als je 50+ gaat daten zit je vaak wel veilig. 25 min vooralsnog ook wel. Maar dat is dan weer een tikkende tijdbom.

Kinderen zijn overigens geweldig. Wat ik absoluut niet zo vond voordat ik ze kreeg. Dus wie weet draait zelfs Yasmin nog wel bij.
pi_184383307
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mensen weten tegenwoordig wel hoe ze kunnen neuken zonder kinderen te krijgen toch :p
Nou, het zal je nog verbazen hoe vaak een zwangerschap niet helemaal de bedoeling was.

En ik mag de eerste steen al niet meer werpen.
  zondag 13 januari 2019 @ 18:57:10 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184383341
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:51 schreef TvhN het volgende:
Je komt ook bijna geen vrouwen tegen die geen kinderwens hebben. Of ligt dat aan mij?
Op fok zijn ze er voldoende
pi_184383344
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hangt van de leeftijd af. Als je 50+ gaat daten zit je vaak wel veilig. 25 min vooralsnog ook wel. Maar dat is dan weer een tikkende tijdbom.

Kinderen zijn overigens geweldig. Wat ik absoluut niet zo vond voordat ik ze kreeg. Dus wie weet draait zelfs Yasmin nog wel bij.
Zeer kleine kans denk ik.

Maar goed stel ik ga op een date en tis erg leuke gozer en hij blijkt kinderen te hebben weet ik nog niet wat ik doe. Maar zoek ze niet op.
pi_184383347
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hangt van de leeftijd af. Als je 50+ gaat daten zit je vaak wel veilig. 25 min vooralsnog ook wel. Maar dat is dan weer een tikkende tijdbom.

Kinderen zijn overigens geweldig. Wat ik absoluut niet zo vond voordat ik ze kreeg. Dus wie weet draait zelfs Yasmin nog wel bij.
Misschien zelfs al vanaf 45+ :) .....
pi_184383403
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op fok zijn ze er voldoende
Tegen het militante aan zelfs!
pi_184383412
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zeer kleine kans denk ik.

Maar goed stel ik ga op een date en tis erg leuke gozer en hij blijkt kinderen te hebben weet ik nog niet wat ik doe. Maar zoek ze niet op.
Snap ik. En je hoeft kinderen ook niet leuk te vinden natuurlijk. Ze zijn in ieder geval niet handig. ;)
pi_184383426
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Misschien zelfs al vanaf 45+ :) .....
Personal ad?
  Moderator zondag 13 januari 2019 @ 19:02:35 #249
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184383447
vanaf het volgende topic is het klaar met de slowchat. Alles wat slowchat is wordt zonder nadere waarschuwing verwijderd, consequent.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184383520
quote:
11s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Personal ad?
Stille hint :) ....maar ik loop nu tegen matches aan die (ondanks 40+) toch nog een kinderwens hebben..... :{

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2019 19:06:50 ]
pi_184383548
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Stille hint :) ....maar ik loop nu tegen matches aan die (ondanks 40+) toch nog een kinderwens hebben..... :{
Ja, mannen. Die gaan langer mee. ;)
pi_184383589
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, mannen. Die gaan langer mee. ;)
Tja..... :)
pi_184383664
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:02 schreef CoolGuy het volgende:
[info]vanaf het volgende topic is het klaar met de slowchat. Alles wat slowchat is wordt zonder nadere waarschuwing verwijderd, consequent. [/info]
Waarom pas over 52 posts?
pi_184383690
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom pas over 52 posts?
In feedback graag, anders zijn we nog sneller bij die grens. ;)

(Sowieso moet het in feedback)
pi_184384245
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:02 schreef CoolGuy het volgende:
[info]vanaf het volgende topic is het klaar met de slowchat. Alles wat slowchat is wordt zonder nadere waarschuwing verwijderd, consequent. [/info]
Toch ff de naam van je username veranderen
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184384255
Kinderen kosten geld
pi_184384462
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In feedback graag, anders zijn we nog sneller bij die grens. ;)

(Sowieso moet het in feedback)
Boehoe ;) :W
pi_184384526
Pff, net leuke tweede date gehad maar ze is zo gereserveerd.... Armpje om haar heen ging nog wel, maar bij afscheid braaf zoentje op de mond om even dat drempeltje over te zijn (handig bij de volgende date... Begroet je elkaar niet meer met die zoentjes op de wang) zat er niet.

Snap dat echt niet. Volgende date was al afgesproken. We gaan er een vrije middag voor nemen zelfs. Zo raar is zoenen op een tweede date toch niet? Normaal Ben ik dan uitgebreid aan het knuffelen dan. Allebei 38+

Naja, misschien moet ik weer even gas terug nemen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_184384580
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:54 schreef Knipoogje het volgende:
Pff, net leuke tweede date gehad maar ze is zo gereserveerd.... Armpje om haar heen ging nog wel, maar bij afscheid braaf zoentje op de mond om even dat drempeltje over te zijn (handig bij de volgende date... Begroet je elkaar niet meer met die zoentjes op de wang) zat er niet.

Snap dat echt niet. Volgende date was al afgesproken. We gaan er een vrije middag voor nemen zelfs. Zo raar is zoenen op een tweede date toch niet? Normaal Ben ik dan uitgebreid aan het knuffelen dan. Allebei 38+

Naja, misschien moet ik weer even gas terug nemen.
Vraag het gewoon goddamnit je bent geen 22 meer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184384738
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:54 schreef Knipoogje het volgende:
Pff, net leuke tweede date gehad maar ze is zo gereserveerd.... Armpje om haar heen ging nog wel, maar bij afscheid braaf zoentje op de mond om even dat drempeltje over te zijn (handig bij de volgende date... Begroet je elkaar niet meer met die zoentjes op de wang) zat er niet.

Snap dat echt niet. Volgende date was al afgesproken. We gaan er een vrije middag voor nemen zelfs. Zo raar is zoenen op een tweede date toch niet? Normaal Ben ik dan uitgebreid aan het knuffelen dan. Allebei 38+

Naja, misschien moet ik weer even gas terug nemen.
Heb je haar geprobeerd echt te zoenen dan?
pi_184384788
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:54 schreef Knipoogje het volgende:
Pff, net leuke tweede date gehad maar ze is zo gereserveerd.... Armpje om haar heen ging nog wel, maar bij afscheid braaf zoentje op de mond om even dat drempeltje over te zijn (handig bij de volgende date... Begroet je elkaar niet meer met die zoentjes op de wang) zat er niet.

Snap dat echt niet. Volgende date was al afgesproken. We gaan er een vrije middag voor nemen zelfs. Zo raar is zoenen op een tweede date toch niet? Normaal Ben ik dan uitgebreid aan het knuffelen dan. Allebei 38+

Naja, misschien moet ik weer even gas terug nemen.
Misschien past ze niet bij jou?

Of moet je gewoon wat geduld hebben. ;)
pi_184384909
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien past ze niet bij jou?

Of moet je gewoon wat geduld hebben. ;)
Of een zetje :P
pi_184384912
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je haar geprobeerd echt te zoenen dan?
Ja, ze schrok helemaal en draaide haar hoofd half weg :') (was gewoon de bedoeling om heel braaf een zoentje op de mond te geven, geen uitgebreide happert)
Dacht eerst dat ze een grapje maakte. Maar goed, ze is echt superleuk, dus ik wacht wel even af op de derde.

Misschien ben ik de brave dames niet meer zo gewend. Laatste vriendinnen belandden in bed op de 1e, 2e of 3e date.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_184384921
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja, ze schrok helemaal :')
Dacht eerst dat ze een grapje maakte. Maar goed, ze is echt superleuk, dus ik wacht wel even af op de derde.

Misschien ben ik de brave dames niet meer zo gewend. Laatste vriendinnen belandden in bed op de 1e, 2e of 3e date.
Ik zou ook schrikken.
pi_184384969
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja, ze schrok helemaal en draaide haar hoofd half weg :') (was gewoon de bedoeling om heel braaf een zoentje op de mond te geven, geen uitgebreide happert)
Dacht eerst dat ze een grapje maakte. Maar goed, ze is echt superleuk, dus ik wacht wel even af op de derde.

Misschien ben ik de brave dames niet meer zo gewend. Laatste vriendinnen belandden in bed op de 1e, 2e of 3e date.
Heb je dat benoemd? Dat wegdraaien?

Zo niet zou ik dat eens doen. Misschien speelt er wel iets bij haar en is het goed dat je dat weet.
pi_184385134
Precies, waarom zou je het niet vragen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184385286
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja, ze schrok helemaal en draaide haar hoofd half weg :') (was gewoon de bedoeling om heel braaf een zoentje op de mond te geven, geen uitgebreide happert)
Dacht eerst dat ze een grapje maakte. Maar goed, ze is echt superleuk, dus ik wacht wel even af op de derde.

Misschien ben ik de brave dames niet meer zo gewend. Laatste vriendinnen belandden in bed op de 1e, 2e of 3e date.
Heb ik destijds ook eens gedaan bij een ex. Uiteindelijk hebben we het 5 jaar met elkaar volgehouden. Of naja, zij met mij. Van de 5 jaar heeft ze volgens mij nog wel 2 jaar gedacht dat ik gay was. Maar dat is misschien iets voor in een ander topic.
pi_184385478
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Stille hint :) ....maar ik loop nu tegen matches aan die (ondanks 40+) toch nog een kinderwens hebben..... :{
Ik kom ze óók tegen en dan de vrouwelijke variant van 40+ met kinderwens.. Nee dank je wel..
pi_184385534
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja, ze schrok helemaal en draaide haar hoofd half weg :') (was gewoon de bedoeling om heel braaf een zoentje op de mond te geven, geen uitgebreide happert)
Dacht eerst dat ze een grapje maakte. Maar goed, ze is echt superleuk, dus ik wacht wel even af op de derde.

Misschien ben ik de brave dames niet meer zo gewend. Laatste vriendinnen belandden in bed op de 1e, 2e of 3e date.
Ach, ik had het laatst ook, toen ik alleen al mijn hand op de hare had gelegd, sprong ze achteruit van de stoel af..

Vervolgens uitleg hoe dat kwam..

Sommige mensen :@
pi_184385633
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ach, ik had het laatst ook, toen ik alleen al mijn hand op de hare had gelegd, sprong ze achteruit van de stoel af..

Vervolgens uitleg hoe dat kwam..

Sommige mensen :@
Hoe kwam dat dan?
pi_184385914
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heb je dat benoemd? Dat wegdraaien?

Zo niet zou ik dat eens doen. Misschien speelt er wel iets bij haar en is het goed dat je dat weet.
Nee, maar ik ben normaal wel heel erg van het benoemen van dingen. Nu ook. Juist omdat ze zo gereserveerd is en de hele tijd bezig was met 'ja, maar jij bent de ervaren dater blabla' grapten we er een beetje mee. "Ja, nu sla ik natuurlijk wel mijn arm om je heen. We zitten voor een fuckin' open haard!" "haha, ohhh wat ben jij gehaaid!" en vervolgens toch heel klein beetje tegen me aan leunen :D maar ondertussen denk ik tweede date, paar wijntjes op, al paar uur lekker zitten ouwehoeren, zo raar is dat niet

Ook nu weer 'doe je nou een Pietje?' (eerder op de avond hadden we het over ene Piet die altijd 3 zoentjes net even teveel de mond op zoekt van de dames). Ik zeg knipogend iets van 'ja hehe, een superleuke date eindig je met een zoentje op de mond" of in bed, maar dat zei ik niet.
Maar ze draaide lacherig toch weg. Was me eigenlijk nog nooit gebeurd hehe.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_184386007
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe kwam dat dan?
Omdat ze een collega had die nogal om haar heen ging hangen en vervelend was.

Dat een ander dat vervolgens mag bezuren is wat minder, maargoed, snap het wel. Half getraumatiseerd enzo..
pi_184386165
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat ze een collega had die nogal om haar heen ging hangen en vervelend was.

Dat een ander dat vervolgens mag bezuren is wat minder, maargoed, snap het wel. Half getraumatiseerd enzo..
Denk niet dat dat de echte reden is.

Maar goed sommige zijn gewoon wat schrikkerig met fysiek contact.

Als je mij onverwachts aanraakt schrik ik ook 9 v an de 10 keer. Zegt niks over de persoon die dat doet maar het is meer een constante waakzamehouding ofzo.
pi_184386282
Hmmm, ik wilde eerst zeggen dat die vrouwen misschien gewoon niet zo geinteresseerd zijn dan in “‘meer”, maar ik bedenk me net dat ik het soms ook wel heb, ondanks interesse. Vooral met kleine aanrakingen. Mijn laatste date legde ook ineens zijn hand op de mijne, dat vond ik toch wel zo ongemakkelijk. Niet dat ik dan terug trek ofzo, maar ben aanrakingen op die manier gewoon niet gewend :@ Juist als ik iemand leuk vind, dan wordt het moeilijk en beladen.
Sarcasme. Herken het.
pi_184388221
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:51 schreef TvhN het volgende:
Je komt ook bijna geen vrouwen tegen die geen kinderwens hebben. Of ligt dat aan mij?
Mijn grote swipe frustratie: vrouwen hebben de naam, maar mannen willen net zo goed allemaal huisjeboompjekindje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184388249
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zeer kleine kans denk ik.

Maar goed stel ik ga op een date en tis erg leuke gozer en hij blijkt kinderen te hebben weet ik nog niet wat ik doe. Maar zoek ze niet op.
Dat tik je toch af voor je gaat daten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184390098
Ben wel weer klaar met al die datingapps.

Matches die ineens niks meer terug zeggen of in het weekend en vakanties zit er activiteit in maar doordeweeks kan je geen normaal gesprek voeren. Een paar jaar geleden had ik date naar date
, soms meerdere per week en nu is het plannen van een date die überhaupt doorgaat al een hele opgave.

Of is 28 echt zo'n moeilijke leeftijd om te daten als man? Te oud voor 21-jarige studentes, en geen connectie voelen met afgestudeerde leeftijdsgenoten die al enkele jaren werken en nu echt meteen Dé perfecte man zoeken die aan het lijstje moet voldoen inclusief bijbehorende screening vooraf en date interviews omdat de rest ook allemaal gaat samenwonen.

En in real life flirt ik altijd met de verkeerde.. blijken best of geen interesse.
pi_184392009
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat tik je toch af voor je gaat daten?
Ja natuurlijk maar bedoelde in het extreme geval dat iemand het niet heeft gezegd.
pi_184392195
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 00:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ben wel weer klaar met al die datingapps.

Matches die ineens niks meer terug zeggen of in het weekend en vakanties zit er activiteit in maar doordeweeks kan je geen normaal gesprek voeren. Een paar jaar geleden had ik date naar date
, soms meerdere per week en nu is het plannen van een date die überhaupt doorgaat al een hele opgave.

Of is 28 echt zo'n moeilijke leeftijd om te daten als man? Te oud voor 21-jarige studentes, en geen connectie voelen met afgestudeerde leeftijdsgenoten die al enkele jaren werken en nu echt meteen Dé perfecte man zoeken die aan het lijstje moet voldoen inclusief bijbehorende screening vooraf en date interviews omdat de rest ook allemaal gaat samenwonen.

En in real life flirt ik altijd met de verkeerde.. blijken best of geen interesse.
Dodelijk ja :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_184392664
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 08:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dodelijk ja :')
Tsja, heel gek... selectief zijn met wie je date.
pi_184392677
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tsja, heel gek... selectief zijn met wie je date.
Er is een verschil tussen een beetje selectief zijn en onrealistische eisenlijsten hebben :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_184392886
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 08:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dodelijk ja :')
Heel erg herkenbaar ja.. onmogelijke opgave ;).

Mijn date van zaterdag voelde geen klik, next!
pi_184393117
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen een beetje selectief zijn en onrealistische eisenlijsten hebben :P
Voor veel van die vrouwen is het zelfs met zo’n eisenlijst niet te doen om iedereen te daten, dus hoezo onrealistisch?

Misschien voor jou om aan te voldoen, maar die vrouwen zitten daar niet voor jou.

Als het echt zo onrealistisch was zouden ze vanzelf de lijst korter gaan maken. Die spinnewebben gaan ook vervelen. ;)
pi_184393147
Ik denk juist dat als je tussen de 25 en 30 bent, het voor een vrouw lastiger is om een geschikte vent te vinden als voor een man om een leuke dame te vinden.

Vraag me niet waar ik het vandaan haal..... :?
pi_184393165
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor veel van die vrouwen is het zelfs met zo’n eisenlijst niet te doen om iedereen te daten, dus hoezo onrealistisch?

Misschien voor jou om aan te voldoen, maar die vrouwen zitten daar niet voor jou.

Als het echt zo onrealistisch was zouden ze vanzelf de lijst korter gaan maken. Die spinnewebben gaan ook vervelen. ;)
Het is ook geen leuke gespreksvorm. Bij de vraag 'wat doe je in het dagelijks leven?' haak ik onderhand al af. En als je voor de grap 'ademen' zegt is het hek van de dam, weinig die humor zien.
pi_184393226
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:55 schreef Joel_87 het volgende:
Ik denk juist dat als je tussen de 25 en 30 bent, het voor een vrouw lastiger is om een geschikte vent te vinden als voor een man om een leuke dame te vinden.

Vraag me niet waar ik het vandaan haal..... :?
Waar haal je dat vandaan?
pi_184393232
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Het is ook geen leuke gespreksvorm. Bij de vraag 'wat doe je in het dagelijks leven?' haak ik onderhand al af. En als je voor de grap 'ademen' zegt is het hek van de dam, weinig die humor zien.
Daar zou ik dus echt om kunnen lachen.
pi_184393234
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heel erg herkenbaar ja.. onmogelijke opgave ;).

Mijn date van zaterdag voelde geen klik, next!
Jammer!
pi_184393271
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Het is ook geen leuke gespreksvorm. Bij de vraag 'wat doe je in het dagelijks leven?' haak ik onderhand al af. En als je voor de grap 'ademen' zegt is het hek van de dam, weinig die humor zien.
Ja, wie is er nou picky?
pi_184393398
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor veel van die vrouwen is het zelfs met zo’n eisenlijst niet te doen om iedereen te daten, dus hoezo onrealistisch?

Misschien voor jou om aan te voldoen, maar die vrouwen zitten daar niet voor jou.

Als het echt zo onrealistisch was zouden ze vanzelf de lijst korter gaan maken. Die spinnewebben gaan ook vervelen. ;)
Het gaat er ook niet om om iedereen te willen / moeten daten.. Het gaat op de manier waarop ze erin staan.. Moet meteen pats boem verliefd bij date 1 binnen 10 seconden.. :')
pi_184393438
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om om iedereen te willen / moeten daten.. Het gaat op de manier waarop ze erin staan.. Moet meteen pats boem verliefd bij date 1 binnen 10 seconden.. :')
Dit ging over de screening vooraf.

En na de eerste date wil je toch wel iets voelen. Ik wel. Op zijn minst wil ik mijzelf aangetrokken voelen tot de ander. Als dat op date 1 er al niet is komt dat later ook niet.
pi_184393672
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit ging over de screening vooraf.

En na de eerste date wil je toch wel iets voelen. Ik wel. Op zijn minst wil ik mijzelf aangetrokken voelen tot de ander. Als dat op date 1 er al niet is komt dat later ook niet.
Screening vooraf is vaak toch een drama, veel mensen doen zich anders voor dan ze daadwerkelijk zijn (grappig op de app, saai figuur in het echt als voorbeeld). Sommige gelukkig ook niet, dat moet gezegd worden.

En ja, een klik op date 1 is meestal wel nodig voor een vervolg :).
pi_184393715
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Screening vooraf is vaak toch een drama, veel mensen doen zich anders voor dan ze daadwerkelijk zijn (grappig op de app, saai figuur in het echt als voorbeeld). Sommige gelukkig ook niet, dat moet gezegd worden.

En ja, een klik op date 1 is meestal wel nodig voor een vervolg :).
dat is geen goed voorbeeld, want je doet je in dat geval niet anders voor.
compact en kleverig.
pi_184393825
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?
Goeie vraag wel!
pi_184394311
En slecht antwoord ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184395140
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor veel van die vrouwen is het zelfs met zo’n eisenlijst niet te doen om iedereen te daten, dus hoezo onrealistisch?

Misschien voor jou om aan te voldoen, maar die vrouwen zitten daar niet voor jou.

Als het echt zo onrealistisch was zouden ze vanzelf de lijst korter gaan maken. Die spinnewebben gaan ook vervelen. ;)
Spinnenwebben kun je ook prima wegwerken met iemand die (voor jou) geen relatiemateriaal is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 14 januari 2019 @ 12:15:09 #297
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_184395204
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Motoren daarentegen vond ik wel een afknapper. Te hoog bad-boy gehalte.
Dat vind ik met motoren nog niet zo zeer, wel als het om zo'n racemotorfiets of om een Lamborghini gaat.

Als iemand met een klassieke Jaguar of met een oude caféracer op de foto staat dan krijg ik daar echt geen bad-boy indruk bij ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_184396100
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Spinnenwebben kun je ook prima wegwerken met iemand die (voor jou) geen relatiemateriaal is.
Maar ook daarvoor moet je iemand ontmoeten. ;)
pi_184402829
Eens kijken of Coolguy het volgende topic belofte gaat houden.
pi_184403083
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Screening vooraf is vaak toch een drama, veel mensen doen zich anders voor dan ze daadwerkelijk zijn (grappig op de app, saai figuur in het echt als voorbeeld). Sommige gelukkig ook niet, dat moet gezegd worden.

En ja, een klik op date 1 is meestal wel nodig voor een vervolg :).
Ik schat eigenlijk bijna altijd juist in of we irl een klik hebben. Dat leer je na verloop van tijd wel toch?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_184403087
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:39 schreef Aneurism het volgende:
Eens kijken of Coolguy het volgende topic belofte gaat houden.
En welke belofte is dat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')