Ken ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stefano Keizers is gelukkig nóg kutter.
dank je wel voor de moeite lieve mevrouwquote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 17:56:29Met zijn handtasje zeker. https://t.co/g8PCzdX0rA reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stefano Keizers is gelukkig nóg kutter.
nee, maar hoe genees je van oogaidsquote:
beetje vies iddquote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Dat snorretje ziet er niet uit vind ik
Hee maak eens een domme post.. JA STOP MAARquote:
Quote een domme post.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Hee maak eens een domme post.. JA STOP MAAR
Ik was er vandaag nog. Komt wel dichtbij zoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier verder allen TV / Rail Away #1 Dit topic loopt als een trein
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was er vandaag nog. Komt wel dichtbij zo
Klöptquote:
Een conditioner.quote:
Wie noemt zijn kind nou Boef.quote:
En weer een type Sieneke of die indiaansetooi damequote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:59 schreef kree het volgende:
Joling heeft een punt nu voor het eerst.
Het is teveel commercie geworden.
Dick in de kist.quote:
KONTJEquote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:00 schreef superniger het volgende:
Verliezen van een vrouw met baard.
verkeerde topiquequote:
Nou wat het is, het is teveel geproduceerd en geregeld en helemaal niet meer de tig duizend bandjes die wellicht wat beters hebben. Maar die krijgen de kans niet eens?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:00 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
En weer een type Sinneke of die indiaansetooi dame
trollquote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik kijk en luister niet graag naar Trijntje
dat wilt niemandquote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik kijk en luister niet graag naar Trijntje
Dat klopt inderdaad, alleen komen ze er maar moeilijk door.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat het is, het is teveel geproduceerd en geregeld en helemaal niet meer de tig duizend bandjes die wellicht wat beters hebben. Maar die krijgen de kans niet eens?
dwdd niet kijkenquote:
KONTJEquote:
Je moet het er maar mee doen. Ubermensch Pauw zit in het verre Oosten met zijn love boat.quote:
Michelle Davina Hoogendoorn (Rotterdam, 12 november 1995), bekend onder haar artiestennaam Davina Michelle, is een Nederlands zangeres en YouTuber.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:06 schreef Bocaj het volgende:
Wie is Davina eigenlijk?
Heb mij nog niet echt in haar verdiept.... Kom die naam steeds tegen!
Ik wil ook naar het oosten.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je moet het er maar mee doen. Ubermensch Pauw zit in het verre Oosten met zijn love boat.
Bedankt kerel!quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Michelle Davina Hoogendoorn (Rotterdam, 12 november 1995), bekend onder haar artiestennaam Davina Michelle, is een Nederlands zangeres en YouTuber.
Ik wil een eenhoorn.quote:
ja meneerquote:
Ummmmm....quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:11 schreef praadje het volgende:
Fijn weekend. Ik ga zoute stengels eten
Zo iemand hoef je nooit meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Wacht wat Angela vergelijkt penoza met the wire?
Zat nog ooit bij mij in de klasquote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:06 schreef Bocaj het volgende:
Wie is Davina eigenlijk?
Heb mij nog niet echt in haar verdiept.... Kom die naam steeds tegen!
ja dan is er je toch een hoop ontgaan bij the wirequote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zo iemand hoef je nooit meer serieus te nemen.
Nou ik ben benieuwdquote:Op maandag 14 januari 2019 15:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vandaag
Peter R. de Vries over zijn getuigenis in de zaak Holleeder
Klaas Dijkhoff licht zijn uitspraken over het klimaatakkoord toe
https://evajinek.kro-ncrv.nl
Dit wordt weer een topper![]()
Een VVDer die zijn kromme uitspraken weer recht gaat lullen
VVDquote:Op maandag 14 januari 2019 15:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vandaag
Peter R. de Vries over zijn getuigenis in de zaak Holleeder
Klaas Dijkhoff licht zijn uitspraken over het klimaatakkoord toe
https://evajinek.kro-ncrv.nl
Dit wordt weer een topper![]()
Een VVDer die zijn kromme uitspraken weer recht gaat lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |