Christel is wel vaker de kluts kwijt....quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
7 maanden geen vrouwelijke dingen gehad zegt Christel,beetje overdreven wel.
Kevin... van alle markten thuisquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:49 schreef An_0_Niem het volgende:
Wie heeft Hiske's haar eigenlijk geknipt? Ziet er goed uit
Er zijn wel vaker visagisten geweest.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Christel is wel vaker de kluts kwijt....
Als je er een euro ingooit doet hij een dansje.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:51 schreef tonja het volgende:
Tim met 'Money Machine' op zijn reet.
Levert ie een nieuwe dienst?
Ik was toch al pro Kevin. Kan helaas niet stemmen jammergenoegquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:51 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Kevin... van alle markten thuis
Vergeet niet op m te stemmen al is t maar om Jessolini
Best wel een verschil....quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Van de week heb ik Hiske gemakeupt [ afbeelding ]
Hoeveel filters zijn er gebruikt?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Van de week heb ik Hiske gemakeupt [ afbeelding ]
daar zijn tondeuzes voorquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die foundation past niet bij haar.
1quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:57 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hoeveel filters zijn er gebruikt?
sinds wanneer is hiske haar haar zo kortquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die foundation past niet bij haar.
Schijnt Kevin gedaan te hebben?...........quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sinds wanneer is hiske haar haar zo kort
nee johquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Schijnt Kevin gedaan te hebben?...........
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
Zo zonde van dit programma. Dit is toch geen Utopia
Allemaal hebben hebben hebben en uiterlijk vertoon
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat ik hier en op fb zie, heeft Kevin heel veel support.
De publieksstemmen lijken haast wel zeker voor hem te zijn.
Dan moet Jessie minimaal 9 stemmen ronselen om Jens erin te houden.
Welnee jôh, dit is weer zo'n een checkup voor Achter..om de armoede te checken.. de komende dagen komen er weer vrachten "toevallige spullen" en lopen ze "toevallig" weer in nieuwe spullenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
De febo ronselt wel wat stemmen voor Jens.....quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat ik hier en op fb zie, heeft Kevin heel veel support.
De publieksstemmen lijken haast wel zeker voor hem te zijn.
Dan moet Jessie minimaal 9 stemmen ronselen om Jens erin te houden.
Tim heult met de vijand, in de hoop dat ie mag blijvenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
Tim weer aan het lullen. Het bouw team is wel compleet dus doei Kevin. Grappig wel dat diezelfde Tim Jessie haat
is kevin een bouwer dan ?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
Tim weer aan het lullen. Het bouw team is wel compleet dus doei Kevin. Grappig wel dat diezelfde Tim Jessie haat
Zijn al aardig vriendjes aan het worden...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
Belachelijk allemaal. Slaat helemaal nergens op. Alsof een Utopia bestaat uit neptieten, nageltjes, make-up, botox, nieuwe kleren, fillersquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee jôh, dit is weer zo'n een checkup voor Achter..om de armoede te checken.. de komende dagen komen er weer vrachten "toevallige spullen" en lopen ze "toevallig" weer in nieuwe spullen
Ja in zijn praatje wel. Of het zo is weet ik nietquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is kevin een bouwer dan ?dacht horeca
Wat is het ook een matennaaier.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik ben goed met Joa maar ik ga vol voor de groep en ik voel
Me
Nu beter dan dat ik afstandelijk deed Joa laat doorschemeren dat ie klaar is
Ik hoop nog steeds dat ie van een koude kermis thuis komt en maandag mag vertrekkenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat is het ook een matennaaier.
Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ie van een koude kermis thuis komt en maandag mag vertrekken
Zodra die te horen heeft gekregen dat die mag blijven gaat die in bed liggenquote:
Ik zou een leuke cliffhanger wel leuk vinden......quote:
Uiteindelijk belanden ze allemaal in dat nest........Alleen Jessie zie ik dat niet doen...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra die te horen heeft gekregen dat die mag blijven gaat die in bed liggen
Jessie is de hele dag door bezig en is altijd op tijd uit bed.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Uiteindelijk belanden ze allemaal in dat nest........Alleen Jessie zie ik dat niet doen...
Eens......quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie is de hele dag door bezig en is altijd op tijd uit bed.
Nah ja, dat begint inmiddels ook beschamende vertoningen aan te nemen... en dan een Kletsie naar binnen gooien die in 4 dagen de zenuw van de BV schuld bloot legt, maar húp doorgaan met bestellen, botoxen en tieten meten... en al die duizenden aan hout voor de 2e verdieping gaan onverminderd door terwijl nog niemand ruimtegebrek heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Belachelijk allemaal. Slaat helemaal nergens op. Alsof een Utopia bestaat uit neptieten, nageltjes, make-up, botox, nieuwe kleren, fillers
en haar haar eens borstelen ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:10 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dat ze dat steentje uit haar neus moet halen
[ afbeelding ]
En dan komt er nog een boomhut en een jacuzziquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja, dat begint inmiddels ook beschamende vertoningen aan te nemen... en dan een Kletsie naar binnen gooien die in 4 dagen de zenuw van de BV schuld bloot legt, maar húp doorgaan met bestellen, botoxen en tieten meten... en al die duizenden aan hout voor de 2e verdieping gaan onverminderd door terwijl nog niemand ruimtegebrek heeft
Het lijkt vaak op een puistquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:10 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dat ze dat steentje uit haar neus moet halen
[ afbeelding ]
Erg saai.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
Het is echt wel een mooie vrouw als ze zich wat meer zou verzorgen.quote:
En straks weer klompje goud en horloges.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan komt er nog een boomhut en een jacuzzi
Daar gaat het nu allemaal om. Ik zou zeggen fuck it het is Utopia niet de rode loper. Chris moet lekker doen wat ze wilquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is echt wel een mooie vrouw als ze zich wat meer zou verzorgen.
Ik verwacht elk moment nog Ixchel de Haan als PA voor Kletsie..quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan komt er nog een boomhut en een jacuzzi
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor Franny..
[ afbeelding ]
Zeker weten. Als zij het niet belangrijk vind dan moet ze dat lekker zo latenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het nu allemaal om. Ik zou zeggen fuck it het is Utopia niet de rode loper. Chris moet lekker doen wat ze wil
Ze zat al onderquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan er echt nog meer meuk op dat smoelwerk van Shelley?......
Waarom ?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:16 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Brenda is echt t spook van de opera...wat een verschrikking.
djiezquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:17 schreef snetje het volgende:
Dit ging er bij mij heel snel weer af...
[ afbeelding ]
Stormbestendig..quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:17 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Yup en morgen legt het er weer af...The Money Pitquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Zit ik nu echt te kijken naar vrouwen die zich op laten maken?............
Ik heb het eens laten doen toen mijn ouders zoveel getrouwd waren. Ik heb het er thuis gelijk afgehaaldquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:17 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
troost je, ik vind er ook geen reet aanquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Zit ik nu echt te kijken naar vrouwen die zich op laten maken?............
Ze moeten ook pitten ja en dan schuurt die meuk er wel af......Maar de meesten daar gaan er gewoon mee pitten en douchen 1x per week, dus kan er nog wel even op blijven zitten...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup en morgen legt het er weer af...The Money Pit
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:21 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
troost je, ik vind er ook geen reet aan
Voor een TV momentje.Compleet zinloos dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor wat werden ze visagistisiert? o´f plammurt?
Zo maar Mario......Heeft Merel geregeld..quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor wat werden ze visagistisiert? o´f plammurt?
Mike en Tim, was geloof ik inkt voor de printerquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:22 schreef schizolientje het volgende:
ik zette de streams aan toen Jessie en Tim post haalden en er mee naar binnen gingen, iets was gericht aan bewoners Utopia, documenten en nog iets. Maar daar zien of horen we niets meer over he. Streams weer uitgezet, alleen maar make up en kleding trek ik niet
zo hoe bijna alles in utopia is zinnlosquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor een TV momentje.Compleet zinloos dus.
Die houding moet een natuurlijk gefinetuned worden, maar voor de rest doet hij het als beginner redelijk goed...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:24 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
niet om stoer te doen, serieus:hij slaat echt verkeerd.
Daar ben ik het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:25 schreef VitaSackville het volgende:
Ik ben alleen benieuwd naar Hiske....ik vind Hiske namelijk wel mooi en als zij een beetje beschaafd wordt opgemaakt zal je zien dat zij echt een klassieke schoonheid bezit ( de meesten hier vinden haar immers zo lelijk...dat is ze echt niet)
niet die meppen waarbij de handpalm richting de bokszak is. haalt niets uit bij een echte tegenstander. alsof hij probeert te hoeken zonder de voorarm mee te draaienquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die houding moet een natuurlijk gefinetuned worden, maar voor de rest doet hij het als beginner redelijk goed...
Ow zeker wel, nogmaals finetuning...........quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:28 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
niet die meppen waarbij de handpalm richting de bokszak is. haalt niets uit bij een echte tegenstander.
Echt wat een doos. En Gerrit zit er bij en kijktquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:28 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley: ik doe nooit zo heel veel behalve mijn lippen dan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme, dat mens is twee uur per dag bezig met haar make up
Kun je nagaan dat ze het zelf niet eens meer door heeft.......quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:28 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley: ik doe nooit zo heel veel behalve mijn lippen dan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme, dat mens is twee uur per dag bezig met haar make up
hij kan vast wel getrained worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow zeker wel, nogmaals finetuning...........
Hij wil een schoonmaakbedrijf uitnodigen om ze een cursus schoonmaken te geven.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
A3 ook weer een opdracht.Iets met afval opruimen etc
o,leuk...je bent wsch de enigequote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal met je eens.
Gerrit zit overal bij en kijkt. Behalve als hij het boefje mag uithangen, dan heeft hij opeens energiequote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wat een doos. En Gerrit zit er bij en kijkt
Hij krijgt al training.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:30 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
hij kan vast wel getrained worden.
ik ga de wedstrijd wel kijken iig.
Ik ga zeker wel kijken, maar het blijft natuurlijk een aanfluiting........Ik vind het altijd wel leuk om te zien wat ze in een paar weken geleerd hebben, vind dat knap......Heb er 5 jaar voor moeten trainen, voordat ik twaalf jaar lang in die ring stond...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:30 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
hij kan vast wel getrained worden.
ik ga de wedstrijd wel kijken iig.
Nee hoor, zie de schoonheid bij haar ook wel......Ze heeft een jaren zestig kop en ik houd daar wel van...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:31 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
o,leuk...je bent wsch de enige
Dat is waar.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:33 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
ja, maar wel weinig uren toch?
leuk!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor, zie de schoonheid bij haar ook wel......Ze heeft een jaren zestig kop en ik houd daar wel van...
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Het is één groot BigBrother huis geworden.. alles wordt geregeld, mits e ze er voor geneukt gewerkt hebben... nee ik bedoel dat ze elkaar dagelijks afmaken steunen en Afzeiken liefhebben
Het is één groot BigBrother huis geworden.. alles wordt geregeld, mits e ze er voor geneukt gewerkt hebben... nee ik bedoel dat ze elkaar dagelijks afmaken steunen en Afzeiken liefhebben
ze heeft vooral niet door dat de hoeveelheid lippenstift die ze gebruikt normaal gesproken genoeg is voor een weekquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ze het zelf niet eens meer door heeft.......
Ik knap daar op af bij een vrouw........quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:37 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ze heeft vooral niet door dat de hoeveelheid lippenstift die ze gebruikt normaal gesproken genoeg is voor een week
Sinas zoeken dus, schatjes hèquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat moeten Joa en zijn schoothondje Gerrit nou weer in Jessie's boot?
[ afbeelding ]
Krijgen ze vast een schoonmaakquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij wil een schoonmaakbedrijf uitnodigen om ze een cursus schoonmaken te geven.
t ziet er bij haar gewoon vies uit....je zal d'r moeten kussen,getverquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik knap daar op af bij een vrouw........
Echt hoor,ik heb dat ook eerder gezien.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Krijgen ze vast een schoonmaakkarretje, oh wat komt dat allemaal bekend voor
Uto1quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,ik heb dat ook eerder gezien.
Vind het ook echt niet mooi. Voor een speciale gelegenheid prima, maar om nou als bassie bekend te staan?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik knap daar op af bij een vrouw........
Dat dus......quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:39 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
t ziet er bij haar gewoon vies uit....je zal d'r moeten kussen,getver
Op dit oude gifje van mazaru ziet ze eruit alsof ze Grote Smurf een blowjob heeft gegeven:quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:37 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ze heeft vooral niet door dat de hoeveelheid lippenstift die ze gebruikt normaal gesproken genoeg is voor een week
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Op dit oude gifje van mazaru ziet ze eruit alsof ze Grote Smurf een blowjob heeft gegeven:
[ afbeelding ]
[..]
Op dit oude gifje van mazaru ziet ze eruit alsof ze Grote Smurf een blowjob heeft gegeven:
[ afbeelding ]
Teringquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Nee ze heeft de zelfde rot kop als haar moederquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:45 schreef An_0_Niem het volgende:
Maar serieus: zonder make-up ziet ze er gewoon goed uit
[..]
de meeste vrouwen worden lelijker door alle lagen make up en gedoe.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
inderdaad zeg....onbegrijpelijk dat ze d'r mond zo lelijk maaktquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Alleen dat karakter hequote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Tot ze d'r muil open trekt.. daarom altijd effe wachten...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
komt door d'r karakter,net als d'r moeder en dan kan je nog zo knap zijn,wat ik haar trouwens niet vind,maar dan word je lelijk...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze heeft de zelfde rot kop als haar moeder
Wacht maar .. tot ze grote tieten heeft.. nou dan dan.....quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt weer geen aandacht,straks weer zielig.
straks? Ik vind r nu al zielig,steeds,altijdquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt weer geen aandacht,straks weer zielig.
Zo is ze mooi.......Klopt...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Met utopia weet je het nooit..quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
D'r zit voor een paar honderd ¤ verf op de wijven... wat denk je zelf?
Muziek&Zuipe&Neuke... maar idd je weet het nooit... Ze hebben mooie TV gemaakt, al die rotzooi weer in bed eraf poetsen is zondequote:
Halloween is wat laatquote:
Echt he, en die haren van Hiske, man o man ik vind ze lelijk gekniptquote:
Nee dat komt van Frenniequote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzuss... Kletsie tegen Jokie oftie al "PinkiePromise" gedaan heeft... wéér zo'n flauwekulletje uit Versie 1.. die Geile Tweeling kwamen daar al mee
Franny kwam ermee hoor. nadat de jongens er achter kwamen dat ze alles weer had door geluld aan Timquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzuss... Kletsie tegen Jokie oftie al "PinkiePromise" gedaan heeft... wéér zo'n flauwekulletje uit Versie 1.. die Geile Tweeling kwamen daar al mee
Het lijkt zo wel een travestietquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, en die haren van Hiske, man o man ik vind ze lelijk geknipt
[ afbeelding ]
Kleutergedragje.. Frutsel zal het ook uit 1 hebben, daar zaten ook veel ouwe kleuterwijffiesquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee dat komt van Frennie
Als ze pinkie promise doet, weet ze zeker dat ze het niet mag doorvertellen
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoppa Jens net een dag binnen en gelijk al een blooper.![]()
[ afbeelding ]
Tettenquote:
En niet goed weer vast gemaakt, jammer dat zij niet aan die kant zat.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Evil Lotus, die heeft dat touw doorgezaagd
nee, ik vind t goed geknipt maar stom gestyled met die tang...dat heeft ze helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, en die haren van Hiske, man o man ik vind ze lelijk geknipt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bron: Utopia video: Jens maakt een flinke smak
[ afbeelding ]
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
maar de rolle was gefaked,gespelt
Ja, dat is het, vond het er al zo raar uit zienquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Het lijkt zo wel een travestiet
Dan verschillen we in onze mening, ik vind de achterkant heel lelijk geknipt.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:07 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nee, ik vind t goed geknipt maar stom gestyled met die tang...dat heeft ze helemaal niet nodig
Hiskequote:
Ik ook. Het is alleen maar uiterlijk, uiterlijk en uiterlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik word nou wel een beetje schijtziek van al die mensen die langskomen om aan het uiterlijk van de Utopianen te werken en de positiviteits mensen.
[ afbeelding ]
Ja, het heeft helemaal niets meer met een Utopia te makenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik word nou wel een beetje schijtziek van al die mensen die langskomen om aan het uiterlijk van de Utopianen te werken en de positiviteits mensen.
[ afbeelding ]
En neptietenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze kunnen doen wat ze willen aan Merel, ze blijft een botoxplofkop
Ja idd al die wijven de poort uit en mensen erin die daadwerkelijk wat willen ondernemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Het is alleen maar uiterlijk, uiterlijk en uiterlijk.
Eigenlijk zoals het begin dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd al die wijven de poort uit en mensen erin die daadwerkelijk wat willen ondernemen.
Ja ik erger me er kapot aan, dit heeft totaal niks met opbouwen te maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het heeft helemaal niets meer met een Utopia te maken
Meer met een verwenparadijs
Uit de BV zegt Merel gelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:17 schreef Dotteke het volgende:
O die vrouwen willen gaan shoppen voor de vrouwen voor een nieuwe outfit
¤15 ppquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:17 schreef Dotteke het volgende:
O die vrouwen willen gaan shoppen voor de vrouwen voor een nieuwe outfit
Neymar zou hier jaloers op zijn................Overdreven val....quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bron: Utopia video: Jens maakt een flinke smak
[ afbeelding ]
Veel beter. Dit is echt gewoon een oppervlakkig inspiratieloos zootje rondhangers.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en dan echt opbouwen.
Dan begon 1 nog beter ondanks dat ze meer hadden.
quote:
Weet ik niet, ik kreeg de indruk dat hij weg wou springen maar dat dat niet lukte.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Neymar zou hier jaloers op zijn................Overdreven val....
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Veel beter. Dit is echt gewoon een oppervlakkig inspiratieloos zootje rondhangers.
Oh dus hun test om te checken of Franny te vertrouwen is is dus geslaagd: ze is onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Franny kwam ermee hoor. nadat de jongens er achter kwamen dat ze alles weer had door geluld aan Tim
nee de jas van Timquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:21 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Oh dus hun test om te checken of Franny te vertrouwen is is dus geslaagd: ze is onbetrouwbaar.
Was dit dat verzonnen verhaal betreffende Lotus en Joa?
Leuk, boksen en adriaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Erik en A3 een leuk gesprek, over het boksen.
Verwende kut poeten zijn ze (das Limburgs, maar je snapt de strekking denk ik wel)quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Veel beter. Dit is echt gewoon een oppervlakkig inspiratieloos zootje rondhangers.
Ja mij ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:23 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Leuk, boksen en adriaan.
Nou, het zal mij benieuwen.
Gezond hoor. Heel de dag bergen met zetmeelproducten uit een gore trog gaan zitten oplepelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
A3 over de gezondheid van Erik, A3 wil hem helpen met smorgens en smiddags gezond eten voor hem maken.
Nah hij bedoeld het goed denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:27 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Gezond hoor. Heel de dag bergen met zetmeelproducten uit een gore trog gaan zitten oplepelen.
De make-up is er met scheppen opgegooid.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Gadverdamme, het lijken wel allemaal temeiers!
Maar moeten ze daar voor wandelen?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
A3 over de gezondheid van Erik, A3 wil hem helpen met smorgens en smiddags gezond eten voor hem maken.
dat gevoel van avontuur in Uto 1 duurde eigenlijk Mar een paar maanden maar dat was wel een stuk leuker. Uiteindelijk zijn ze daar ook verzand in tanden bleken etc vooral sinds die Laura en Lot. Hier in Uto 2 slaat t al helemaal nergens op .Ze hebben nix en dan dit. Bovendien is t helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:23 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Verwende kut poeten zijn ze (das Limburgs, maar je snapt de strekking denk ik wel)
Alles moet geregeld worden, ze hebben recht op van alles want ze hebben uit een vijver gedronken![]()
In Utopia 1 leefde echt het gevoel van avontuur.
Snap wel dat ze een Jessie er in gooien. Ze willen geld, dus dan moet er verdiend worden. Er is niemand anders die dat zooitje op sleeptouw kan nemen. Een Mike niet, een Tim niet, een Adje niet, een Joa niet, een Gerrit niet, laten we het over de vrouwen en de rest maar niet hebben
Die Uto vrouwen zijn er absoluut zwaar op achteruit gegaan met die make up, geen reclame, gadver!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De make-up is er met scheppen opgegooid.
Staan ze al op de site?quote:
Die gratis zooi die ze alsmaar krijgen hebben het helemaal verziekt.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, er is eigenlijk niets meer aan. Zo jammer.
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Gadverdamme, het lijken wel allemaal temeiers!
quote:
Ik proefde in Uto 1 meer dat mensen het echt een avontuur vonden. Los van de materiële zaken. Ik vind dit echt een stelletje verwende idioten. Ze denken nu al sterren te zijn, als je iets niet wordt van Utopia is het een ster of BN-erquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:29 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
dat gevoel van avontuur in Uto 1 duurde eigenlijk Mar een paar maanden maar dat was wel een stuk leuker. Uiteindelijk zijn ze daar ook verzand in tanden bleken etc vooral sinds die Laura en Lot. Hier in Uto 2 slaat t al helemaal nergens op .Ze hebben nix en dan dit. Bovendien is t helemaal niet leuk.
Ik zie het liever dan de mensen die lamlendig op bed liggen te roddelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Maar moeten ze daar voor wandelen?
lol..active ook nogquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hier zijn ze allemaal te vinden![]()
https://www.utopiatv.nl/participant/active
Ik zou ook niet naar Hiske luisterenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
En geen woord over Christel.Dat gaat Hiske niet leuk vinden!
Vrouwelijke Jessie is nu in elk geval vriendinnen met Romy. Haar wens is uitgekomenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik proefde in Uto 1 meer dat mensen het echt een avontuur vonden. Los van de materiële zaken. Ik vind dit echt een stelletje verwende idioten. Ze denken nu al sterren te zijn, als je iets niet wordt van Utopia is het een ster of BN-er
Hoe vaak hebben ze het niet over Instagram volgers enzo
Klopt maar had toch ook in hun kamertje besproken kunnen worden?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zie het liever dan de mensen die lamlendig op bed liggen te roddelen.
Gewoon een normaal leuk ontspannen gesprek.
Ik zag hetquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vrouwelijke Jessie is nu in elk geval vriendinnen met Romy. Haar wens is uitgekomen
Die hebben gewoon een emmer gevuld met plamuur en zijn er met de kop in gaan hangen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De make-up is er met scheppen opgegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |