https://www.mitra.nl/product/chouffe-mc-33clquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:26 schreef Duveldrinker het volgende:
MC chouffe was altijd mijn favoriete chouffe maar ik zie deze nooit meer bij de AH en andere supers. Wordt deze nog wel gebrouwen?
Ik heb nu 75 CL bij een slijterij weten te bemachtigen maar geen 33 CL flesjes.
Erg lekker biertje deze MC Chouffe. 75 CL flessen bij de slijterij waren nog tot maart houdbaar. Lijkt dus echt dat het beperkt gebrouwen wordt nog.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://www.mitra.nl/product/chouffe-mc-33cl
Je kan hem blijkbaar bij Mitra online bestellen en ook bij winkels gratis afhalen. Dan hebben ze die waarschijnlijk ook wel in de schappen daar.
Yep - nog 4 Barrel Blendjes V besteldquote:De Moersleutel doet het wel verdomd goed de laatste tijd met hun stouts
Ik ben er helemaal overheen vooral. Toen ik begon met drinken wel veel gedronken maar ben helemaal stout moequote:Op donderdag 31 januari 2019 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die stouts echt nauwelijks kan binnen houden?Doe mij maar een goede tripel of IPA
En de doodgewone Hertog Jan heb ik ook als een 4.00 gerated staan in Untappd![]()
Pilsener is een door biersnobs ondergewaardeerde biersoort!quote:Op donderdag 31 januari 2019 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die stouts echt nauwelijks kan binnen houden?Doe mij maar een goede tripel of IPA
En de doodgewone Hertog Jan heb ik ook als een 4.00 gerated staan in Untappd![]()
Zeker nietquote:Op donderdag 31 januari 2019 12:00 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Pilsener is een door biersnobs ondergewaardeerde biersoort!
Ik heb het nooit echt lekker gevonden eigenlijk. Alleen Guinness toen ik op vakantie was in Dublin ging er wel inquote:Op donderdag 31 januari 2019 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal overheen vooral. Toen ik begon met drinken wel veel gedronken maar ben helemaal stout moe
Altijd van die vermoeiende logge bieren
Toen ik begon met drinken gooide ik er alleen Grolsch inquote:
Guinness is ook wel echt een uitzondering. Drink ik ook graagquote:Op donderdag 31 januari 2019 12:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt lekker gevonden eigenlijk. Alleen Guinness toen ik op vakantie was in Dublin ging er wel in
[..]
Toen ik begon met drinken gooide ik er alleen Grolsch in
Pinot Noir heb ik er 8 van dus die mag je houdenquote:Op donderdag 31 januari 2019 12:16 schreef Seul het volgende:
Wat bied je me aan voor een setje Pinot Noir/ Pinot Gris Saind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |