SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
ik moest meteen aan jou denkenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 06:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Gvd 🥺 je weet bij het scrollen dat hij wel eens langs kan komen maar dit was toch weer even schrikken
Ik had me een tijdje ingehoudenquote:
hey sanne mooiquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:52 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
ach nou ja, een pasfoto met filter kunnen gebruiken zegt al genoegquote:
Maak je toch geen illusies , ze komt samen met die ander meukgasten Slemiel, Ruud, Eivan en wie nog meer dringend Media nodig hebben.... GluipKut Do of Bo als RondeMisss Kutjes .. reken er maar opquote:Op zondag 13 januari 2019 19:38 schreef pullup het volgende:
De aanvraag heeft haar 40 euro gekost.
Vraag me eigenlijk af hoe ze dan tegenstanders gaan zoeken
quote:Op zondag 13 januari 2019 19:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
so far so good! Nog geen Utopia in zicht.
En dan moet ze toch echt aan haar geriatrische zwangerschap gaan beginnen dus ik begin voorzichtig hoop te krijgen dat het niet meer naar Utopia komt buiten misschien een los bezoekje om.quote:
Ja tijd gaat beetje dringen voor Batsie ben ik bang voorquote:Op zondag 13 januari 2019 19:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En dan moet ze toch echt aan haar geriatrische zwangerschap gaan beginnen dus ik begin voorzichtig hoop te krijgen dat het niet meer naar Utopia komt buiten misschien een los bezoekje om.
En dit moet dan een kind gaan opvoeden. Heb de filmpjes gezien en wat zijn die twee belachelijk.quote:Op zondag 13 januari 2019 14:23 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een afgrijselijk filterquote:Op zondag 13 januari 2019 19:29 schreef pullup het volgende:
Beter noemen ze haar gewoon Batsy
[ afbeelding ]
hey het zijn utopianen he...die zijn nog nooit betrapt op foutloos nederlands.quote:Op maandag 14 januari 2019 11:29 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Mijn God! Hoeveel fouten kun je maken in 2 zinnen?![]()
De namen moet je weghalen en het is een geruchtquote:Op maandag 14 januari 2019 11:34 schreef pollewop77 het volgende:
De ex van Tim: https://www.instagram.com/p/Bsm4QUYA1ew/
Ik kopieer alleen maarquote:Op maandag 14 januari 2019 11:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
De namen moet je weghalen en het is een gerucht
Voor de rest kan het als je erbij zegt dat het een gerucht is.
Zie DMquote:Op maandag 14 januari 2019 11:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik kopieer alleen maar
Namen zijn weg
Niets veranderdquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:22 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Maar die andere twee had ik toch niet willen missen
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:56 schreef juul. het volgende:
Beterschap Tilly, ben nog steeds blij met je updates, thanks.
beterschap!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:38 schreef TillyB het volgende:
Geen update van mij vandaag, last van m’n rug. Fokken lukt wel mobiel, maar cappen en uploaden vind ik te veel gedoe. Dus als iemand zich geroepen voelt om te updaten, please do!
Ik vond haar ook leuk. Ze ziet er goed uit trouwens.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:38 schreef pullup het volgende:
Haar vond ik ook leuk en te kort inwoonster. Feli Elzewieke![]()
[ afbeelding ]
die commentsquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:17 schreef pullup het volgende:
Update van pompoenhoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet nog dat ze een spontaan welkomstfeestje voor wilco deden en dat elsje toen in de kamer ernaast in bed lag te huilenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:38 schreef pullup het volgende:
Haar vond ik ook leuk en te kort inwoonster. Feli Elzewieke![]()
[ afbeelding ]
die hipster brilquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:14 schreef cobain1994 het volgende:
https://www.facebook.com/purefilms/videos/281179032570178/
Vegan Tattoo by Nicole.
Peter Nuninga, ook nooit te beroerd om wat te steukenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die comments''ruud kan jij het vaderschap aan''
ies nog steeds wanhopig op zoek naar de ware dus
typisch ies ook om maar zelf een kind te nemen uit de wanhoop dat ze te laat een vent vindt
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:38 schreef TillyB het volgende:
Geen update van mij vandaag, last van m’n rug. Fokken lukt wel mobiel, maar cappen en uploaden vind ik te veel gedoe. Dus als iemand zich geroepen voelt om te updaten, please do!
quote:
Best sneu voor Rammetje, weer niemand die er op in gaat om het te makenquote:
Oefff.....die neus staat wel in the spotlightsquote:
Ja!1!!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oefff.....die neus staat wel in the spotlights
Die nosejob zie je weinig meer van he.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oefff.....die neus staat wel in the spotlights
Trollenneus (sorry, meligquote:
Neee en dit is al helemaal geen voordelige foto van haar neus. Enige wat volgens mij nog wat minder is, is haar zij profiel en dan die bobbel erop.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die nosejob zie je weinig meer van he.
Beterschap tanteTil.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:36 schreef TillyB het volgende:
Bedankt allemaal voor de beterschaps en updates
Oef rustig aan dan maar, je hebt maar 1 rug.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:38 schreef TillyB het volgende:
Haha, Ik doe het lang niet zo goed dus ook wat dat betreft moet Til snel weer beter worden hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:23 schreef Gooddeal het volgende:
Beterschap Til. En wat leuk dat Pullup de taak overneemt.
Ze konden met z'n 2 af en toe errug dom zijn maar 100x leuker dan wat er nu zit.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:36 schreef pullup het volgende:
Romy heb ik ook altijd wel leuk gevonden eigenlijk![]()
Grote mond klein hartje typje
zijn haar hornymoons...zal ze wel meer last van hebben omdat ze zwanger is.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:45 schreef pullup het volgende:
Pompoenhoofd is nog steeds aan het glijden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie post #97quote:
quote:
quote:
Zekerquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
zijn haar hornymoons...zal ze wel meer last van hebben omdat ze zwanger is.
en hij is naar de kapper geweest, heeft pizza gegetenquote:
Living the lifequote:Op woensdag 16 januari 2019 19:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
en hij is naar de kapper geweest, heeft pizza gegeten
Man naar mijn hartquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
en hij is naar de kapper geweest, heeft pizza gegeten
Thnxquote:
die zit nog goed onder de plak bij batsquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, Ik doe het lang niet zo goed dus ook wat dat betreft moet Til snel weer beter worden hoor.
Rooms is weer op stap geweest met Batsy
[ afbeelding ]
ach lekker op vakantiequote:Op donderdag 17 januari 2019 12:02 schreef TillyB het volgende:
Ik had gyoza maar weer geïnstalleerd, was dus niet nodig, je had een goede vervangerquote:
vervelende mensenquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach lekker op vakantie![]()
van de centen van ome johndemol ?
zelfs irritante Sanne vind ik leukerquote:
jahquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
zelfs irritante Sanne vind ik leuker
Die ziet er ook weer lekker fris uitquote:Op donderdag 17 januari 2019 19:33 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij zuipen als en gek en zij aan de alcoholvrije cocktails. Kei gezellig!quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:30 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had cipier moeten wordenquote:
Tsjoekie blijft gelukkig altijd hetzelfdequote:Op donderdag 17 januari 2019 21:41 schreef sjampoeh het volgende:
Wat zijn de twins toch ijzig dun
En wat is gert-jan ? (weet zn naam niet meer) toch vreselijk hysterisch
![]()
en dan john met z'n besloten sekte groep![]()
ok doei
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsjoekie blijft gelukkig altijd hetzelfde
Achter het stuur blerend of zijn bek volproppend met zooi.
Vandaag is het bleren
[ afbeelding ]
ik dacht dat omdat ze geen geld hadden dat jessie er in utopia bijliep alsof alles uit de zak van max kwam...maar ze heeft gewoon echt een beroerde smaakquote:Op vrijdag 18 januari 2019 11:37 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dit vind ik leuk voor haar ze had echt hart voor de dieren daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |