Waarom moeten die twee wakker worden?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Shel roept Brandon, maar die draait zich nog even om
[ afbeelding ]
Shel heeft met Jessie afgesproken te sporten, Brandon wil vrijwillig mee doen met sportenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom moeten die twee wakker worden?
Ok, dan maakt hij er wel een drama van zo te lezenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Shel heeft met Jessie afgesproken te sporten, Brandon wil vrijwillig mee doen met sporten
Erg he Magnaalquote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:56 schreef magnaal het volgende:
walgelijk dat gemiep van Jessie, gatverdamme, niemand ontkomt aan hem..
Jessiequote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Dit wil ik niet meer zien zegt Jessie tegen Shel
[ afbeelding ]
Ja ik zit me ook groen en geel te ergeren, dat zie je waarschijnlijk wel terug in mijn commentaarquote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
zou hij mij niet moeten flikken...ik ben een vrolijkerd, altijd, maar hij kreeg een mep
ik heb inmiddels gemutequote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit me ook groen en geel te ergeren, dat zie je waarschijnlijk wel terug in mijn commentaar
Chris met een zacht onderkoelde stem tegen Jessie...Pfffttt....Jessie doet aan bemoeizorg, hij is echt een trut...ja trut...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Chris boos op Adriaan omdat hij aan chris heeft gevraagd om een ontbijjte wilde maken
Ze heeft het idee dat ze haar en Erik aan elkaar op aan het dringen is
Adriaan zegt je laat die man wel voor je bouwen dat mag wel.
Adriaan wilde alleen maar goed doen voor Erik, het was van Adriaan alleen maar goed bedoeld omdat het niet goed b edoeld is voor Erik
Jessie moet zich er natuurlijk weer mee bemoeien. Chris laat Adriaan niet uit praten.
Die man is zo druk dat ik er chagrijnig van wordt. Zelfs mijn hond kreeg een snauw omdat hij geluid maaktequote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Erik zit op toilet
Erik, roept Jessie als je de deur uit komt gelijk rechts staat een fles water, 2 broodjes pindakaas en je stappen teller.
Vervolgens loopt hij naar Shel en zegt haar dat ze de oefeningen niet goed. Ze moet wel naar hem luisteren natuurlijk, hij weet het allemaal zo goed
Ja die man is vreselijk, hij gaat maar door, rent van hot naar haar om zich met iedereen te bemoeienquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die man is zo druk dat ik er chagrijnig van wordt. Zelfs mijn hond kreeg een snauw omdat hij geluid maakte. Ga ik toch maar eerst wandelen met de hond. Beestje blij. Mijn hoofd wordt rustig. Tot straks.
Dot, bedankt voor je verslagen van deze drukke ochtend
Hij geeft geen aanwijzingen, hij commandeertquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik kan wel lachen om Jessie, wat een energie heeft die man.
Geeft Shelly even aanwijzingen voor de oefeningen want die doet ze niet goed, maakt ontbijtje voor Eric.
ja echt he, hij snauwt het....met zo een denigrerende toon...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij geeft geen aanwijzingen, hij commandeerd
Ja ik moet er ook om lachen , ik ben me kamer aan het doen met de dopjes in , en echt ik denk wat een stel malloten , als je niet naar Jessy luistert heb je een probleem , tenminste als je je wat van hem aan trektquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik kan wel lachen om Jessie, wat een energie heeft die man.
Geeft Shelly even aanwijzingen voor de oefeningen want die doet ze niet goed, maakt ontbijtje voor Eric.
Ja vreselijk,quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja echt he, hij snauwt het....met zo een denigrerende toon...
Die is echt Adriaan is gestoordquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Japan zijn gek op de westerse wereld, ik ben Vegan, ik ben apart, Jessie vraagt, hoe ga jij boos worden in een andere taal.
Jens noemt Adriaan ad, dat zijn minpunten, gisteren had ie ook minpunten want wist de datum van de markt niet meer
Dit dus, arrogante kwast is hetquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja ik moet er ook om lachen , ik ben me kamer aan het doen met de dopjes in , en echt ik denk wat een stel malloten , als je niet naar Jessy luistert heb je een probleem , tenminste als je je wat van hem aan trekt
Hij voelt zich heer en meester van Utopia , en ze volk moet onderdanig zijnquote:
ik hoor dat niet zo, maar ik erger me ook niet aan hem.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij geeft geen aanwijzingen, hij commandeert
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:23 schreef spapaars het volgende:
Op de achtergrond een muur waar Trump woest jaloers op is.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
En daar kan jij om lachen?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hij voelt zich heer en meester van Utopia , en ze volk moet onderdanig zijn![]()
Als hij Franny nou ook nog even onderhanden neemt om haar te wijzen op de sterkste spier die ze heeft ..........................quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Focussen op de spier die je traint zegt Jes
[ afbeelding ]
Die oefend elke dag wel vier keerquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:23 schreef PTLe het volgende:
[..]
Als hij Franny nou ook nog even onderhanden neemt om haar te wijzen op de sterkste spier die ze heeft ..........................
Ik lach meer om het hele spel daar , echte sukkels als ze met hem mee gaan in die onzinquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar kan jij om lachen?
Ik vind het vreselijk hoe hij meent daar de baas te kunnen spelen over iedereen.
Walgelijk gewoon
Yep meisje nooit genoegquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die oefend elke dag wel vier keer
Dat bedoel ik , hij denkt Heer en Meester van Utopia te zijn , en wat zijn de sukkels ............gewoon die luisteren .quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:25 schreef Dotteke het volgende:
En daar komt de schreeuwlelijk weer aan
Oefening goed uitvoeren anders heeft het geen zin
Hij is niet eens een sportleraar, wat denkt hij wel niet
Ik zelf vond hem in 1 beter te pruimen dan hier, dat komt omdat hij in 1 niet zoveel aanhangers in de loods had.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:28 schreef PTLe het volgende:
Ik kan me niet meer echt herinneren , maar was Jessy in Utopia 1 ook zo ?
ja, op een moment gemeten, onder stress enz/quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Na het betoog zegt Jessie, ik vind jullie wel leuk samen, maar dit staat los van het ontbijtje![]()
Chris loopt maar weg
Jessie gaat een ontbijtje maken voor Erik
ook een overdreven allemaal, die man heeft een beetje een hoge bloeddruk
Owkee , maar natuurlijk stom dat hij meelopers heeft , hij kon van mij de boom inquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf vond hem in 1 beter te pruimen dan hier, dat komt omdat hij in 1 niet zoveel aanhangers in de loods had.
Hier denkt hij nog meer het mannetje te zijn
Ach ik denk is voor de cossers wel leuk, vooral als ze niet echt streams kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, op een moment gemeten, onder stress enz/
Verder is er niet gekeken naar zijn bloed, heeft hij nog geen medicijnen enz.
Ik vind het overigens knap dat je dit allemaal nog typt, Er is echt helemaal niets meer aan, behalve vreselijke ergernis om Jessie.
heeft ze daar wel tijd voor?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:39 schreef PTLe het volgende:
Franny moet even plassen , dat we dit maar even weten .
Ik hoopte echt dat Tim weg zou gaan , maar ik denk Joa of Brenda .quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Tim weer bla bla hij slijmt zich lekker in bij Jens, wat hij weet dat deze blijft
Ik denk dat je hem niet bij Kevin meer zult vinden
Hij vertelde gisteren aan Jens dat grote merken niet eens mogenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
Franny komt Tim koffie brengen,
Jens en Tim gaan samen sponsors werven.
Tim wil grote namen gaan werven maar volgens mij had Hiske al aangegeven dat alleen de lokale groeteboer benadert mag worden
joa is ook nog best veel in beeld ondanks dat ie niks doet, Brenda is weinig op de streamsquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik hoopte echt dat Tim weg zou gaan , maar ik denk Joa of Brenda .
hij denkt voor 50k binnen te kunnen halen dan zijn we de grootverdieners van Utopia zegt iequote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vertelde gisteren aan Jens dat grote merken niet eens mogen
Het moeten namen zijn die nog moeten groeien
Snap jij het nog 11.000 in de min en alles kan daar ?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Over de badkamer dat die gaat bevriezen buiten, ze willen hem naar binnen plaatsen
De keuken willen ze een 6 pits neer zetten en daarom heen bouwen
Jes wil met de bouw lui samen gaan zitten kijken wat nog nodig is
ik heb een spontaan gevoel van tegenzin.....quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken, een kakkertje is het wel
[ afbeelding ]
er zijn er ook die Kevin willen laten blijvenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:48 schreef Poezewoes het volgende:
Krijgt Jessie nou een steeds grotere mond, Jeetje wat is hij aanwezig.
Vind het wel een schande als hij gaat bepalen wie er mag blijven, doek dan het programma maar op!
Nou sorry hij neemt zichzelf heel serieus hoor, dit is niet gespeeld..quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:46 schreef formule het volgende:
Jessie speelt de rol van Jessie vol overtuiging, ik vind hem grappig, hij neemt de hele boel daar in de zeik en ook de COS![]()
Wat er allemaal uit die mond komt pppfff en ik snap niet dat A3 hem leuk vind .quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:48 schreef formule het volgende:
Alle mannen zijn hier wel een beetje Homo zegt Jessie
Dit is zijn verrotte karakterquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou sorry hij neemt zichzelf heel serieus hoor, dit is niet gespeeld..
Goed luisteren, hij neemt zichzelf vaak in de malingquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou sorry hij neemt zichzelf heel serieus hoor, dit is niet gespeeld..
ja hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:51 schreef formule het volgende:
[..]
Goed luisteren, hij neemt zichzelf vaak in de maling
ja en klagen over pijn? hele nacht bitje in gehad?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:53 schreef magnaal het volgende:
Merel: mijn tanden jongen...die kunnen wel een tintje witter ...
kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:55 schreef PTLe het volgende:
Kaneel is goed voor je ,waarom sjelly ......er zitten allemaal goed stoffen in . en blauwe bessen zijn ook goed voor je , ja dat klopt die zitten vol antie oxidanten .
Dat mokkel is ook knettergekquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:53 schreef magnaal het volgende:
Merel: mijn tanden jongen...die kunnen wel een tintje witter ...
jessie is zoals Adriaan had willen zijn, Adriaan gaat met 5 miljoen reizen eerste klas en en mooie hotels natuurlijk ook tussen hillbillies. Dus niks minimalist, hij is een grote fake, Jessie komt er voor uit dat hij van luxe houdt, die hoeft het maskertje dat Adriaan voorhoud niet te hanteren en de steken die Jessie geeft geniet Adriaan van want die is net zo, alleen moet Adriaan spelen alsof ie aardig is.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:50 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat er allemaal uit die mond komt pppfff en ik snap niet dat A3 hem leuk vind .
Ze motten dat wijf aan 'n ketting in 'n vitrinekast zetten, die zit daar alleen maar om mooi te wezenquote:
Ja en dan de grote sport coach uithangen, laat hij zichzelf maar eens onder handen nemenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:56 schreef PTLe het volgende:
Menig vrouw zal knettergek zijn op Jessy zijn borsten
Alleen in een andere vormquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:56 schreef PTLe het volgende:
Menig vrouw zal knettergek zijn op Jessy zijn borsten
Ik vind hem ook briljant en hou van die humor.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:46 schreef formule het volgende:
Jessie speelt de rol van Jessie vol overtuiging, ik vind hem grappig, hij neemt de hele boel daar in de zeik en ook de COS![]()
Als ze Adriaan maar interessant vinden..Eigenlijk zieligquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
jessie is zoals Adriaan had willen zijn, Adriaan gaat met 5 miljoen reizen eerste klas en en mooie hotels natuurlijk ook tussen hillbillies. Dus niks minimalist, hij is een grote fake, Jessie komt er voor uit dat hij van luxe houdt, die hoeft het maskertje dat Adriaan voorhoud niet te hanteren en de steken die Jessie geeft geniet Adriaan van want die is net zo, alleen moet Adriaan spelen alsof ie aardig is.
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het is 9 uur niet iedereen is er maar Jessie wacht nog even anders is het negatief
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:08 schreef magnaal het volgende:
Jessie: namens Jessie heet ik jullie welkom...
Bij de boksgala voor 'n VIP-Platinum vragen ze ¤1000quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:10 schreef Giggio het volgende:
10 VIP tafels?
kosten zijn voor de VIPS zeker aftrekbaar van de belasting?
Rico Verhoeven komt zeker langs?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij de boksgala voor 'n VIP-Platinum vragen ze ¤1000
Ik vond hem wel leuk, kan je er nog wat mee Fritsie GM trouwensquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Princess Ann opzoek naar 'n knol
zit die ook al niet in de bekende Talpa-SBS-stal?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat Rico zich daar voor leent
Ja, maar dat is niet zoquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Het is toch een kwal van het zuiverste water, zou best leuk zijn een stream waar Jessy niet de hele dag zit te wouwelen, soort streamloze Jessy stream!
nee heb ik ook - dacht even leuk - maar mij nu al te aanwezig: oftewel veel bla bla om na zondag in een winterslaap te schietenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik mot die Jens niet
Dus hij blijft
Sjel weet niet wat ze eigenlijk wil. Als het maar "iets" met lingerie is.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:20 schreef Giggio het volgende:
sjeldel gaat sier maken met een lingerieparty met een lingerielijn van een ander en niet met dr eigen braas?
kan aan mij liggen, maar ben weer eens de zin van dit kwijt....
Ach ja aan tijd verdrijf geen gebrekquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:20 schreef Poezewoes het volgende:
Tim kon niet op de pc, nou dan ga je maar het landelijke gemiddelde opkrikken
Misschien horen we het straksquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Niemand De dokter en Erik gevolgd, wat was er nu met hem aan de hand en hoe hoog was zijn bloeddruk IK had telefoon
ik zet me net aan en ving op dat er bloedonderzoek moet komen ivm pijnen overalquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Niemand De dokter en Erik gevolgd, wat was er nu met hem aan de hand en hoe hoog was zijn bloeddruk IK had telefoon
Bloeddruk is goed hoorde ik, geen clusterhoofdpijn geloof ik, ibuprofen krijgt hij.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Bloeddruk was normaal 140/80. Hij heeft veel neusspray gebruikt voor de hoofdpijn dacht ik. Dat zou de oorzaak kunnen zijn. Er wordt bloed geprikt om te kijken waar de spierpijn vandaan komt, dokter wilde reuma uitsluiten.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Dank je, zo hoog is die bloeddruk helemaal niet tochquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Bloeddruk was normaal 140/80. Hij heeft veel neusspray gebruikt voor de hoofdpijn dacht ik. Dat zou de oorzaak kunnen zijn. Er wordt bloed geprikt om te kijken waar de spierpijn vandaan komt, dokter wilde reuma uitsluiten.
Hij had eerder 180 en daarna 160 bovendruk, vandaar dat de dokter moest komenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, zo hoog is die bloeddruk helemaal niet toch
Misschien alleen de bovendruk, maar volgens de dokter is het primaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, zo hoog is die bloeddruk helemaal niet toch
Dan hoop ik niet dat ze lek zijn voor haar.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Ha, Merel heeft dus al borstimplataten ha ha
Ze moet naar een vrouwelijk borsten dokter, die gaat haar vertellen wat er aan d ehand is
Hij had eerder 180 en 160, dat is hoog. 140 is primaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Misschien alleen de bovendruk, maar volgens de dokter is het prima.
Vroeg of laat krijgen een hoop vrouwen er last van , of ze verharden , of ze knappen ,quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:28 schreef chufi het volgende:
Ohh Merel heb al last van dr borst implantaten en dokter broekmans heeft een afspraak gemaakt voor haar bij de plastisch chirurg
Dat zou wel een anti-reclame zijn. Net zoals die lelijke Botoxkop van die vrouw, Dianaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:29 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ze lek zijn voor haar.
En maar promoten al dat gesnij in gezonde lichamen
Ik ben het helemaal met je eens , en we hebben Franny haar tieten gezien , ik vond er niks mis mee , maar goed dit is mijn idee .quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:29 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, ik vind het walgelijk dat ze dat promoten.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens , en we hebben Franny haar tieten gezien , ik vond er niks mis mee , maar goed dit is mijn idee .
Thnx, hoor hem net ook zeggen dat hij bloed moet prikken dat alles zeer doetquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bloeddruk is goed hoorde ik, geen clusterhoofdpijn geloof ik, ibuprofen krijgt hij.
Ja mijn bloeddruk zou ook hoger zijn als er zoveel mensen bij staan... Dat hoort ook niet, dat is iets tussen patient en dokter, het was echt schandalig. Ze doen net alsof ze allemaal dokters zijn..Nu ook weer: Erik moet rustigaan doen...Heeft de dokter dat gezegd?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:29 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij had eerder 180 en 160, dat is hoog. 140 is prima
In 30 jaar heeft Diana nog nooit een probleem gezien ...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:29 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee die problemen komen ook niet bij haar terecht idd, die komen bij een dokter terecht. Vriendin heeft het ook gedaan, lekkage gehad, pijn etcquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
In 30 jaar heeft Diana nog nooit een probleem gezien ...
zou ze eens in de spiegel moeten kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Door die Botox worden die oogjes van haar steeds kleiner. Logisch dat ze niets zietquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
verzwikte enkelquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:40 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hoeveel weken heeft hiske nig te leven of kwam de dokter daar niet voor? Ziet er niet uit
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
zou ze eens in de spiegel moeten kijken
Wat zien die 2 doen eruit met die achterlijke mutsen op hun hoofd.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:40 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hoeveel weken heeft hiske nog te leven of kwam de dokter daar niet voor? Ziet er niet uit
En ze zegt nu dat er een scheurtje in de enkelbanden zit, heeft de dokter toch helemaal niet gezegd.quote:
Ja hahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze zegt nu dat er een scheurtje in de enkelbanden zit, heeft de dokter toch helemaal niet gezegd.
Hij heeft gezegd een verzwikking
Hou toch eens op met die "leuke" dingen voor de groep. Ga iets nuttigs doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:43 schreef magnaal het volgende:
14 uur wordt er iets leuks gedaan met de groep, zegt Christel
Ja samen bloembollen planten of zo, hebben ze in de lente een fleurig terrein...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die "leuke" dingen voor de groep. Ga iets nuttigs doen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:45 schreef magnaal het volgende:
Het is misschien heel irritant, maar vooral Jessie zijn stem klinkt overal bovenuit, lijkt wel of zijn micro het hardst staat. Ik erger me er echt aan
Ze hebben geen centjuhs.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja samen bloembollen planten of zo, hebben ze in de lente een fleurig terrein...
Huh? Maar iemand had toch bollen bij zich? Meen ik me te herinneren, of hebben ze die opgevroten?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Huh? Maar iemand had toch bollen bij zich? Meen ik me te herinneren, of hebben ze die opgevroten?
Ja goed plan .. het is niet eens koud nu.. Laat ze dat maar bewaren voor als het echt koud wordtquote:
Zo is het. Het is echt geen gezicht.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja goed plan .. het is niet eens koud nu.. Laat ze dat maar bewaren voor als het echt koud wordt
Alweer, ze doen niet andersquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:43 schreef magnaal het volgende:
14 uur wordt er iets leuks gedaan met de groep, zegt Christel
Normaal werken ho maar , geld Ho maar.. activiteiten van buitenaf ja Doe maar.. kost heen drolquote:
Dat toontje ook van Jessie..... je kan niets anders dan bouwenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie naar Mike. Ga jij niet meer bouwen? Mike: ik heb dagen staan scheppen. Ik neem vandaag even rust. Jessie: o, Adriaan zei dat je helemaal niet meer wil bouwen. Want wat kan je anders dan bouwen?
Mike: Erik is goed in het interieur en dat gaat hij doen.
niet verzenden maar met de zendersquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:00 schreef danaqui het volgende:
Dat ding wat Tim heeft besteld van die 750 gaat niet door heeft iets te maken met verzenden zei Gerrit, Tim dan toch weg maandag?ik hoop wel
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat toontje ook van Jessie..... je kan niets anders dan bouwen
Ik vind het sowieso al leuk dat dat ding niet mag komen. Nu gaat Tim helemaal denken dat hij weg moetquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
niet verzenden maar met de zenders
Ohquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
niet verzenden maar met de zenders
Heb je ook een vervormd oorquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Oh![]()
ok thnxx beetje doof dus aan deze kant
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
27 jaar, als je zou zeggen 47 had ik het ook geloofd
[ afbeelding ]
Criminele jaren tellen dubbelquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Jessy leeft als een kogel zoeffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwart over 10 en hij staat op.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:15 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Half 11 en Joa ligt nog in zijn nest
Rare klok heb jijquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:15 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Half 11 en Joa ligt nog in zijn nest
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
O nee Jessie wil Billy uitnodigen om te komen boksen jakkie
Wat een verrassende wendingquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
quote:
Ik snap het ook niet hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:04 schreef Setje72 het volgende:
Is toch schandalig als die griet haar borstvergroting daar krijgt...had ze lekker buiten moeten doen dat onzekere ding...Utopia..wat een lachertje
Als ik het niet dachtquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:20 schreef Angelique61 het volgende:
Ze willen Bil uitnodigen voor het boksen
Hij doet heel neerbuigend over bijna iedereen,dat begint al zolang hij de doppers van hem opendoetquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat toontje ook van Jessie..... je kan niets anders dan bouwen
En als je hem hoort praten is het een oudwijf, hij had gisteren tieten aangemeten moeten krijgenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verrassing....quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je verwacht het niet, Jessie gaat Billy uitnodigen voor het boksgala .....
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:21 schreef espri het volgende:
[..]
Jeetje wat ziet Hiske er enorm slecht en mager uit zeg.
Veel beter dan het skelet wat ze nu is, ongelooflijk zeg in een paar maanden tijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een verschil toen ze binnen kwam
Ze heeft helemaal geen recht op het geld van Joa wat die wannabee rechtsgeleerde van een Gerrit ook zegt. Die verdraait de boel alleen maar voor z'n vriendje. De groep heeft het geld aan Joa gegund om een Jacuzzi te regelen. Dat ie het nu eenmaal heeft doet er helemaal niet toe, het gaat erom hoe hij het verkregen heeft en dat is onder valse voorwendselen als hij het aan Tranny zou schenken.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor
Alles is zo herhaling van wat in 1 gebeurde
Haar figuur is gewoon goed. Maar ze tekent snel in haar gezicht. Zonde hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:27 schreef espri het volgende:
[..]
Veel beter dan het skelet wat ze nu is, ongelooflijk zeg in een paar maanden tijd.
Mwah, ze zeggen allemaal dat ze dikker lijken op tv en streams en vind dit al erg mager, hoe is het dan in het echt? En inderdaad is haar gezicht wel heel erg ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Haar figuur is gewoon goed. Maar ze tekent snel in haar gezicht. Zonde hoor.
Als onze Vlinder maar blijftquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze daar ook een grote spiegel?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:31 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah, ze zeggen allemaal dat ze dikker lijken op tv en streams en vind dit al erg mager, hoe is het dan in het echt? En inderdaad is haar gezicht wel heel erg ja.
Shell kijkt weer op dr vrolijkst, wat een mokkel ook, zou ze het nog wel leuk vinden daar?
Hij krijgt het straks weer druk om iedereen te pushen om op Kevin te stemmen dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:37 schreef snetje het volgende:
Jessie ziet zijn Jondje als steken laten vallen en heeft dat nog niet bij Kevin gezien...
Erik is koffie maken/ zetten ontdekt Jessie.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:39 schreef DKUp het volgende:
Groot drama, Jessie is Erik en Joa kwijt.....
Ik dacht al dat je blij zou worden. We hadden het al voorspeldquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als onze Vlinder maar blijft
#pray4billy
Dat is dan vanaf vanochtend 7 uur ongeveer als ik de TT mag gelovenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:37 schreef DKUp het volgende:
Stream gaat aan en Jessie blijft maar kuchen en neusophalen en zeiken over waar mensen zijn
Jondje?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:37 schreef snetje het volgende:
Jessie ziet zijn Jondje als steken laten vallen en heeft dat nog niet bij Kevin gezien...
heeft jessie een hekel aan mooie vrouwen ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:13 schreef Dotteke het volgende:
Jessie weer zeiken over Shellie dat ze niet komt sporten
Vent hou op met je gezeik dat maakt ze nog altijd wel zelf uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |