Waarom moeten die twee wakker worden?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Shel roept Brandon, maar die draait zich nog even om
[ afbeelding ]
Shel heeft met Jessie afgesproken te sporten, Brandon wil vrijwillig mee doen met sportenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom moeten die twee wakker worden?
Ok, dan maakt hij er wel een drama van zo te lezenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Shel heeft met Jessie afgesproken te sporten, Brandon wil vrijwillig mee doen met sporten
Erg he Magnaalquote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:56 schreef magnaal het volgende:
walgelijk dat gemiep van Jessie, gatverdamme, niemand ontkomt aan hem..
Jessiequote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Dit wil ik niet meer zien zegt Jessie tegen Shel
[ afbeelding ]
Ja ik zit me ook groen en geel te ergeren, dat zie je waarschijnlijk wel terug in mijn commentaarquote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
zou hij mij niet moeten flikken...ik ben een vrolijkerd, altijd, maar hij kreeg een mep
ik heb inmiddels gemutequote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit me ook groen en geel te ergeren, dat zie je waarschijnlijk wel terug in mijn commentaar
Chris met een zacht onderkoelde stem tegen Jessie...Pfffttt....Jessie doet aan bemoeizorg, hij is echt een trut...ja trut...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Chris boos op Adriaan omdat hij aan chris heeft gevraagd om een ontbijjte wilde maken
Ze heeft het idee dat ze haar en Erik aan elkaar op aan het dringen is
Adriaan zegt je laat die man wel voor je bouwen dat mag wel.
Adriaan wilde alleen maar goed doen voor Erik, het was van Adriaan alleen maar goed bedoeld omdat het niet goed b edoeld is voor Erik
Jessie moet zich er natuurlijk weer mee bemoeien. Chris laat Adriaan niet uit praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |