Das knap, van minder dan 1 cent ineens 3 cent maken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:58 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Kikkertje kopen en 3 cent overhouden!
Mijn God zeg.quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:26 schreef Chia het volgende:
https://forum.viva.nl/wer(...)list_messages/435575_!!
Ow, je dacht al dat je over het ergste heen was in je leven? Het wordt nog veel erger!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:27 schreef Kluun1985 het volgende:
. Ik heb al gestudeerd (9 jaar lang over WO gedaan, huilend en krijsend diploma gehaald, ouders zijn ongeveer 20.000 aan collegegeld armer + boeken waarschijnlijk 23.000).
Ik anticipeerde op de fout van TSquote:Op donderdag 17 januari 2019 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Das knap, van minder dan 1 cent ineens 3 cent maken.
het is 0,08 cent, niet 0,08 euro.
Vandaag was er een lichtpuntjequote:Op donderdag 17 januari 2019 15:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ow, je dacht al dat je over het ergste heen was in je leven? Het wordt nog veel erger!
quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Vandaag was er een lichtpuntje
https://forum.viva.nl/wer(...)list_messages/435630
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan TS niet ontsnappen van de werkelijkheid?
Jongensquote:
Niet echt halverwege-de-maand-struggles dit. Gister heb ik moeten overmaken van m’n spaarrekening omdat ik rood stond, dat is pas zwaar.quote:Kan niet triester mijn huidige situatie! Vandaag brood met makreel gegeten, croissantje, cup a soup gedronken, roze koek gegeten, net rijst met zalm en bloemkool.
Lijk wel een arbeider! Voor vanavond heb ik alleen 2 komkommers en een chocolade reep.
Dit is de zwaarste periode van mijn leven!
Nou op dat forum begint men ook dezelfde mening als hier te vormen...quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Vandaag was er een lichtpuntje
https://forum.viva.nl/wer(...)list_messages/435630
Moest je dat geld in stuivers naar een andere rekening dragen dat het zo zwaar was?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is het probleem zolang TS z’n ouders hem er niet uit schoppen? Eigenlijk alleen z’n topics.
[..]
Jongenswat een leven
[..]
Niet echt halverwege-de-maand-struggles dit. Gister heb ik moeten overmaken van m’n spaarrekening omdat ik rood stond, dat is pas zwaar.
Waarschijnlijk is hij een moederskindje en al. Als Kluun nou ontdekt wat hij echt leuk vindt of dat probeert te ontdekken en daar dan zijn bezigheid in heeft. Maar helaas. We hebben hem aangeboden om zijn mattie te zijn, hem aangeboden om te helpen naar een zoektocht voor een partner maar nee. Neigt naar spiraalvorming.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is het probleem zolang TS z’n ouders hem er niet uit schoppen? Eigenlijk alleen z’n topics.
Zeker zeker! Gelukkig had je nog wat geld op je spaarrekening anders zou je nog dieper in het as zitten. Verstandig achter de hand gehouden (wat menig mens tegenwoordig niet doet omdat men helemaal geil is om alles in de toekomst te betalen).quote:Niet echt halverwege-de-maand-struggles dit. Gister heb ik moeten overmaken van m’n spaarrekening omdat ik rood stond, dat is pas zwaar.
Kennelijk heb je nog genoeg geld dus dat valt wel mee allemaalquote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jongenswat een leven
[..]
Niet echt halverwege-de-maand-struggles dit. Gister heb ik moeten overmaken van m’n spaarrekening omdat ik rood stond, dat is pas zwaar.
Meer dat ik tussen 2 banen in een contract van 2 weken had waar ze te lui waren om de administratie te doen, zodat ik niet betaald kreeg maar pas in januari.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moest je dat geld in stuivers naar een andere rekening dragen dat het zo zwaar was?
Dat is wel zuur ja, maar troost je, je hoeft tenminste niet bij je ouders aan te kloppen zoals TS.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Meer dat ik tussen 2 banen in een contract van 2 weken had waar ze te lui waren om de administratie te doen, zodat ik niet betaald kreeg maar pas in januari.
Ik deed dit om geen WW te nemen en dan krijg je zulke kul.
Dus toen had ik gejankt bij de salarisadministratie maar ik kreeg uiteindelijk maar de helft ofzo dus daar kwam ik januari niet mee door
Beter teren op de zak van de belastingbetaler inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:43 schreef Brybry het volgende:
30+ en op je ouders teren. De tering.
Kluun1985, zoek een huis , vraag een uitkering aan en ga lekker in de voortuin Euroshopper wegtikken
Gezien dit soort topics en de onevenwichtigheid in het wel en niet begrijpen van dingen zal het wel een troll zijn. Zo niet, dan is die studie verspilde moeite geweest en had hij jaren terug waarschijnlijk alle recht gehad op een comfortabele Wajong en begeleiding.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 10:33 schreef alexlefou het volgende:
Ik hoop dat Kluun een trol is anders is het erg met hem gesteld
quote:Op maandag 21 januari 2019 18:31 schreef Kluun1985 het volgende:
Leugenaars!!! Pinnokkio's!!!
Heb me afgelopen donderdag bij alle uitzendbureau's die in de top 10 beste van NL staan ingeschreven online. Bij de helft zie je nadat je klaar bent met de inschrijving staan dat ze baan gaan zoeken voor je, maar dat je ondertussen vacatures mag bekijken. Kluun blij! Nu 2 dagen verder en ik hoor niets!!! Hoezo beweren ze dan dat zij voor je gaan zoeken???
Leugenaars!!!
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 10:33 schreef alexlefou het volgende:
Ik hoop dat Kluun een trol is anders is het erg met hem gesteld
quote:Op maandag 14 januari 2019 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat 1985 in z’n nickname is toch hopelijk niet wat ik denk dat het is?
Kluun1985 natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:44 schreef Geelman het volgende:
Volgens mij is dit de beste trol in tijden.
Anderzijds, welke knuppel heeft zoveel tijd en energie over om in een trol te investeren?
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ie ONZ heeft weten te vinden.
Ja gelukkig wel !!quote:Op maandag 28 januari 2019 13:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |