Ik ben al geswitcht naar Liverpool.quote:
Dit kan niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cillessen die een penalty stopt
Dat is vroegquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben al geswitcht naar Liverpool.
Dan kan je als speler beter zsm van het veld lopen en stoppen met je beroepquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cillessen die een penalty stopt
Snel Vincent Janssen halen, die maakt er makkelijk vijftig dit seizoen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
Een Betis-wedstrijd zoals zo vaak dit seizoen in eigen huis; veel de bal, de tegenstander die een kleine muur optrekt en ze roepen al om hun moeder. Ik mag voor Kiekke hopen dat er met de versterkingen wat nieuwe impulsen worden toegevoegd.
Beter op tijd, voor je het weet mis je een doelpunt.quote:
Jij stopt toch ook niet met posten na een schandalige taalfout?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan kan je als speler beter zsm van het veld lopen en stoppen met je beroep
Jesé is al gehaaldquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:03 schreef Bolasie het volgende:https://forum.fok.nl/user/active/482297
[..]
Snel Vincent Janssen halen, die maakt er makkelijk vijftig dit seizoen.
Als het mijn beroep was welquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij stopt toch ook niet met posten na een schandalige taalfout?
Betis - Sevilla als finale zou echt genot zijnquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
Als Sevilla onverhoopt Omsk niet haalt, hoop ik dat Barça Real Madrid loot en daar tot het uiterste wordt gedwongen. Word een klein beetje moe van de 'laten we de eerste wedstrijd een b-elftal opstellen en in de tweede wedstrijd een remontada proberen xd xd' mentaliteit. Dat devalueert de beker enorm.
Zeker omdat het in Villamarin is. Machín moet maar snel Ben Yedder voor Mesa brengen. Die staat nogal wat stennis te schoppen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betis - Sevilla als finale zou echt genot zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |