quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:47 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Fipo, heb er zin in. Benieuwd naar Renault, Honda-blok en Leclerc!
Kan niet wachten op de wintertesten.
Wie?quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]En sauber en Racing dingest dan?
Ik vind hem eigenlijk te gehyped, maar zodra die iets heeft laten zien kunnen we er iets over zeggen.quote:
https://nl.motorsport.com(...)ans-4321175/4321175/quote:Volgens Toro Rosso-teambaas Franz Tost moet de Formule 1-organisatie ingrijpen en de hoeveelheid downforce van auto's middels reglementen met veertig à vijftig procent verminderen. Het is volgens de Oostenrijker de enige manier om fans weer meer spektakel te kunnen bieden.
Als je met een lamme arm competitief kan zijn is de sport kapot.quote:
Niet helemaal mee eens, racen zit tussen de oren. Het is niet de fitste coureur die de beste is.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je met een lamme arm competitief kan zijn is de sport kapot.
Als een 18-jarige een race kan winnen is de sport ook kapot zeker?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je met een lamme arm competitief kan zijn is de sport kapot.
bedoel je knakkers misschien?quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Oh die knakers die Renault voorbij gaan...
KURVA! HEB JIJ POOLSE ROOTS???quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mijn Poolse roots hopen tweede achter Max.
#durftedromen
Slappe arm bedoel je.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als een 18-jarige een race kan winnen is de sport ook kapot zeker?
Slap gelul
Tsja, is iemand die een F1 wagen kan besturen wel invalide?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Slappe arm bedoel je.
F1 zou de elite moeten zijn van de racerij. Als een gehandicapte mee kan komen doet dat af aan het aanzien van de sport. Whats next? Iemand met een dwarslaesie die met hersengolven z'n F1 wagen bestuurt?
F1 rijden vereist een goede conditie, sterke nekspieren, etc. Rijders trainen niet voor niets keihard.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Slappe arm bedoel je.
F1 zou de elite moeten zijn van de racerij. Als een gehandicapte mee kan komen doet dat af aan het aanzien van de sport. Whats next? Iemand met een dwarslaesie die met hersengolven z'n F1 wagen bestuurt?
dat is precies wat de verzekering van Kubica ook zegt, en zodra die weer kan racen voor zijn beroep het uitgekeerde bedrag moet terug betalen....quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, is iemand die een F1 wagen kan besturen wel invalide?
Tis een uitwisseling eigenlijk; Marokko levert al jaren ingezetenen die hier hun taakstraffen doen, en nou moet hij als kaasharses de stewards helpen in Marokko.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:02 schreef sasquatsch het volgende:
Verstappen vervult waarschijnlijk morgen zijn taakstraf bij de Formule E in Marrakesh.
https://e-racing365.com/f(...)shment-in-marrakesh/
Just another day in the life of a stofzuiger-stewardquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:41 schreef Marcoss het volgende:
Max vindt die Formule E helemaal niks, geloof ik, wel echt een straf dan
Kijken naar de stewards, tsja...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:02 schreef sasquatsch het volgende:
Verstappen vervult waarschijnlijk morgen zijn taakstraf bij de Formule E in Marrakesh.
https://e-racing365.com/f(...)shment-in-marrakesh/
Inb4 wintertests zeggen niet zoveel, we zien in Melbourne pas waar iedereen staat.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:02 schreef 4-elements het volgende:
Kom maar op met de eerste tests! Erg benieuwd of het dit seizoen een team gaat lukken de hegemonie van Mercedes te doorbreken. En wat kan Leclerc? En wat doen de rookies Norris, Albon en Russell?
De kans dat er in Spa en Duitsland kutweer is in februari en maart is vele malen groter. Vorig jaar gaf sneeuw in Barcelona al veel problemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:14 schreef vosss het volgende:
Waarom zijn die wintertesten altijd in dat klote Barcelona?
Doe die nog een keer in Spa of Duitsland een beetje dichterbij aub
Ja daarom in season testen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kans dat er in Spa en Duitsland kutweer is in februari en maart is vele malen groter. Vorig jaar gaf sneeuw in Barcelona al veel problemen.
Zoals vroeger, toen we nog met een delegatie van Fok! naar Spa gingen om een testsessie bij te wonen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja daarom in season testen natuurlijk
Daar ben ik destijds ook geweest. Was dat niet in de tijd van BrawnGP of was dat nog eerder? Weet het zo ff niet meer. In elk geval niet met een FOK!delegatie geweest toen, maar gewoon zelf met een paar vrienden.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zoals vroeger, toen we nog met een delegatie van Fok! naar Spa gingen om een testsessie bij te wonen.
Ze willen eigenlijk naar Bahrein of Abu Dahbi voor het weer. Maar alles is er op ingeregeld, dat ze dagelijks onderdelen op en neer rijden vanuit Zuid Engeland (Milton Keynes, Brackley, Enstone, Silverstone, Woking) en Maranello.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:14 schreef vosss het volgende:
Waarom zijn die wintertesten altijd in dat klote Barcelona?
Doe die nog een keer in Spa of Duitsland een beetje dichterbij aub
Alle flitsers op de A2 noem je dan een braketest zonequote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:43 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze willen eigenlijk naar Bahrein of Abu Dahbi voor het weer. Maar alles is er op ingeregeld, dat ze dagelijks onderdelen op en neer rijden vanuit Zuid Engeland (Milton Keynes, Brackley, Enstone, Silverstone, Woking) en Maranello.
Maar misschien tijd voor een leuke demo van Max. Van mij naar jou met 325 over de gehele A2. In 50 minuten ofzo.
Dat was eerder, in 2007 of 2008. Honda reed met die wereldbol op de auto. Best lang geleden alweer.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar ben ik destijds ook geweest. Was dat niet in de tijd van BrawnGP of was dat nog eerder? Weet het zo ff niet meer. In elk geval niet met een FOK!delegatie geweest toen, maar gewoon zelf met een paar vrienden.
Owja! Dat is al lang geleden ja. Tijd vliegtquote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat was eerder, in 2007 of 2008. Honda reed met die wereldbol op de auto. Best lang geleden alweer.
Ik heb even mijn fotoarchief erbij gehaald. Ik was er op 12 juli 2007.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Owja! Dat is al lang geleden ja. Tijd vliegt
Ik dan waarschijnlijk ook. Heb je niet gezienquote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb even mijn fotoarchief erbij gehaald. Ik was er op 12 juli 2007.
In ieder geval niet bewust. Weet ook niet meer wie er van Fok! nog meer bij waren. In ieder geval WEST, maar de rest zou ik niet meer weten.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dan waarschijnlijk ook. Heb je niet gezien
Dat maakt het zichtbaarder en hierdoor leuker voor de kijker.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:49 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat in 2019 naast alle veranderingen er ipv alleen zwart wit geblokte vlag zwaaien bij de finish ook een paneel komt wat zwartwit geblokt laat zien.
Wat is daar de toegevoegde waarde van precies?
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:51 schreef CrashO het volgende:
Zo kunnen ze meer celebs die geen flauw idee hebben wat ze doen, met de vlag laten zwaaien en hebben dan toch nog een backup wanneer ze weer eens ronde te vroeg staan te wapperen
Maar dat is wel de reden. Dat panel is leidend en niet meer de vlag.quote:
Nee, op z'n Vanuatiaans.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 16:18 schreef Mothzor het volgende:
Wat een zooitje daar. Ze zijn weer op en top Italiaans bezig
Geeft maar aan dat oranje livery niet garant staat voor succesquote:
Wel één van de mooiste livery's ooitquote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Geeft maar aan dat oranje livery niet garant staat voor succes
https://www.motorsport.co(...)lic-service/4323111/quote:Red Bull Formula 1 driver Max Verstappen says his day of public service at the ABB FIA Formula E race in Marrakech was “a constructive thing for me”.
The Dutch driver spent Saturday observing the stewarding process at the event at the Circuit Moulay El Hassan, which was won by Mahindra Racing driver Jerome D’Ambrosio.
Verstappen was in Morocco at the request of the FIA to serve the first of two days of public service he was given after shoving former Force India racer Esteban Ocon in parc ferme at the 2018 Brazilian Grand Prix.
Speaking in an FIA statement, Verstappen said: “It’s interesting to see it from the other side – normally you can’t spend an entire day with the stewards!
“Everybody does their own job during a [motorsport] weekend, and it’s good to really see what it takes to make these important decisions – sometimes a decision might not be nice for a certain person but it has to be taken and you have to follow the rules.
“I think it’s good to experience different things in racing rather than just sitting in the car – to be here and do this kind of work has been a constructive thing for me.”
Verstappen also reflected on his first appearance in the FE paddock, calling the championship “a cool series”.
“I’ve of course followed Formula E a bit on TV but I’ve never been in the paddock, and I really enjoyed the day,” he said. “First of all, it was a really exciting race. The championship is clearly growing and there are a lot of manufacturers here, so I think it’s a cool series.”
It remains unclear how Verstappen will serve the second day of his public service, a punishment the FIA hands out as part of the educational philosophy it has regarding incidents such as the one at Interlagos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |