Nah, is toch niks aan als het alleen maar goed is?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nodigt niet uit om mee te kijken.
Andere timezone hequote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:36 schreef Cyan9 het volgende:
Dit zijn toch geen tijden voor een voorronde? Ik ga eerst maar even wat eten.
Halve finalequote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:37 schreef Greys het volgende:
De echte inzending weten we vanavond nog niet toch? Of wel?
je past je verdorie maar aan als ESFfanquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:36 schreef Cyan9 het volgende:
Dit zijn toch geen tijden voor een voorronde? Ik ga eerst maar even wat eten.
Handig!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:38 schreef Greys het volgende:
Hier wordt het jury commentaar vertaald. Schijnt dat ze tot nu toe afkraken.
Bekijk Andy Mikheev (ESCKAZ) (@:ESCKAZ): https://twitter.com/ESCKAZ?s=09
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:38 schreef grazz het volgende:
[..]
je past je verdorie maar aan als ESFfan
hahatwitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 19:11:11#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 First postive score in Teleportal - 52% think it was COOL reageer retweet
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 19:14:33#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 Serhiy says he hates eggs - and doesn't eat them, why they sing they hate Eurovision and want to take part in it? Band explains this is a social song and there is a lot of hate in the modern world, and just one Help which is heard at the end. reageer retweet
Ja die is een stuk beter experimenteelquote:
Iemand die ik ken heeft een apparaatje daar zitten om te kunnen horen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:30 schreef grazz het volgende:
Ik kan het niet goed zien, maar wat heeft ie aan de zijkant op z'n hoofd? Dat groene?
ah, dacht al dat het zoiets wasquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft een apparaatje daar zitten om te kunnen horen.
Ja denk dat de kans best groot is dat die naar Tel Aviv gaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was die dame met die gordijn aan haar bril de moeite?
Ah, te laat ingeschakeld dusquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja denk dat de kans best groot is dat die naar Tel Aviv gaat.
Andere nummers in deze halve finale hadden clowns, eenwielers, balonnen, eieren en poppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |