Ik voel met je mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:15 schreef Nexum het volgende:
Ik ga iemand schieten als Maruv niet wint.
EDIT: Ik maak een grap
EDIT2: Nee eigenlijk niet
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:18 schreef Em31 het volgende:
#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 MARUV says she has a lot of fans from Russia, Ukraine, Turkey and other countries and she unites them with music. Serhiy asks if there was anyone after her performance in Russia who said he will put guns down and will not go to fight in Donbass?
Wtf..
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 19:16:55#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 Serhiy asks about tours of MARUV to other countries, she responds Eurovision is about uniting countries and sharing cultures and this is song contest, and politics should remain for politicians. reageer retweet
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 19:19:53#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 Andriy says we can not forget politics today, but he thinks this is very cathchy performance that will impress people in the hall in Tel Aviv. But he has no big favourite today. reageer retweet
Ik ga zoo hard balenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:21 schreef Nexum het volgende:
Als ze Maruv niet kiezen wil ik dat ze volgend jaar intern gekozen wordt voor Turkije![]()
![]()
Heb er geen goed gevoel bijquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:22 schreef Em31 het volgende:
Hoop dat dit hele verhaal positief is....
Ze zijn wel heel erg aan het sturen dat ze het niet moet worden, met hun gemuggenziftquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:23 schreef Em31 het volgende:
#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 However Evhen admits this is the most modern and youthful song of this final, but still he can not agree with the song created in two days topping the acts who prepared for long time.
Wat een aansteller
Ben benieuwd of de kijkers zelf thuis wel beter weten en zich niet zo snel laten beïnvloeden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dit was echt raar
Je zag MARUV ook steeds onzekerder worden daar
Denk van wel. Vooral dat refrein gaat gewoon heel erg aanspreken, dat wil je weer horenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:28 schreef Momo... het volgende:
Stelling: Op dit moment zou MARUV winnen in Tel Aviv
Volgens mij kon ze wel door de grond zakken, je zag die dansers ook ineens onzeker naar haar kijkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:29 schreef Nexum het volgende:
Ik vind dit oprecht ook zielig voor d'r want Maruv geeft volgens mij geen ene flikker om de politiek in Oekraïne en wil gewoon leuke muziek maken daar, maar ja dat mag ze natuurlijk niet uiten want politiek en Rusland de afgrond in helpen is veel belangrijker dan leuke muziek maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |