Zie het eens luchtig en niet zo serieus kerel.........Je doet je naam soms wel eer aan hoor...quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En nu gaan we het gewoon weer over de streams hebben in plaats van op elkaar!
Vreselijk naar narcistisch menneke is het..........quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:09 schreef DKUp het volgende:
“Ik ga het hem moeilijk maken als hij het niet doet.....”
Maak ik zelf wel uit, jij hoeft niet te bepalen of ik het niet zo serieus moet nemen. En als je goed had opgelet doe ik dat ook vaak niet. Lees mijn onderschrift....quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie het eens luchtig en niet zo serieus kerel.........Je doet je naam soms wel eer aan hoor...
quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Middag!
Het gaat weer lekker. Hij, wiens naar ik niet noem, brengt alles ook weer alsof hij altijd nodig is om iets voor mekaar te krijgen.
briljant....hoewel,beter Jessie bij Tim en Frennemiequote:Op donderdag 10 januari 2019 13:10 schreef Harrison het volgende:
Ik vind wel dat Jens voor straf bij Tim en Franny in 1 huisje moet als hij Tim niet wegstuurt.
Tim mag wat mij betreft ook weg, maar om Hiske en Christel ene loer te draaien, zou ik zeggen, laat hem zitten, dan kan hij als bonus het leven zuur maken.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:10 schreef Harrison het volgende:
Ik vind wel dat Jens voor straf bij Tim en Franny in 1 huisje moet als hij Tim niet wegstuurt.
Laat me raden....quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreselijk naar narcistisch menneke is het..........
Mijn god zeg, doe effe normaal gast.............slecht geslapen?...............Maar goed ik laat je wel in je sjaggo momentje..........quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, jij hoeft niet te bepalen of ik het niet zo serieus moet nemen. En als je goed had opgelet doe ik dat ook vaak niet. Lees mijn onderschrift....
Dankje de koekoek, zo kan je alles rechtlullen wat krom, verrot, misselijk, asociaal en weerzinwekkend is.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:14 schreef VitaSackville het volgende:
[..]![]()
![]()
hoe je t wendt of keert,sinds Jessie er is gebeurt er tenminste weer wat!
Het is een vreselijke gast, maar de streams zijn er en dat klinkt raar, wel leuker op geworden.......quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:14 schreef VitaSackville het volgende:
[..]![]()
![]()
hoe je t wendt of keert,sinds Jessie er is gebeurt er tenminste weer wat!
hij geniet intens van zijn rolquote:Op donderdag 10 januari 2019 13:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie hoort zichzelf wel heel graag ouwehoeren, man, man, man .....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |