Dat ziet er (in mijn ogen) best goed uit.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
Adria a a aantje alleen aan het werk... waar zijn alle bouwers?
[ afbeelding ]
Zeker, een mooie ruimte, maar wie gaat 'm in beslag nemen en voor wat....quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ziet er (in mijn ogen) best goed uit.
Zou het een dansvloer worden?quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, een mooie ruimte, maar wie gaat 'm in beslag nemen en voor wat....
Zegt uiteindelijk toch niet zoveel, Jens kan nu wel heel veel praatjes hebben maar iemand zijn die weinig uitvoert na een week ofz, En Kevin is nu gewoon idd een kat uit de boom persoon, en straks juist iemand die zijn handen uit de mouwen steekt voor alles waar die nodig is bijvquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind die Jens niets tot nu toe Ben meer van iemand die rustig eerst de kat uit de boom kijkt.
En de cams schudden als een malle.. neuh.. ik verwacht dat Kletsie er gaat zitten met zijn computer en plotter en een slaafje voor inpakken en verzendenquote:
Daarom zou mijn keus nu op kevin vallen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zegt uiteindelijk toch niet zoveel, Jens kan nu wel heel veel praatjes hebben maar iemand zijn die weinig uitvoert na een week ofz, En Kevin is nu gewoon idd een kat uit de boom persoon, en straks juist iemand die zijn handen uit de mouwen steekt voor alles waar die nodig is bijv
Ik weet het nog niet, wacht lekker tot zondagquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom zou mijn keus nu op kevin vallen.
Mijn keus ook tot nu toe.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom zou mijn keus nu op kevin vallen.
Timquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb gekozen voor wie het meest TV gaat maken daar, en dat lijkt me Jens.
Nou dat lijkt me beter dan in het toilet. Deden ze hier ook altijd met hun tampons. Gewoon in een bakje op toilet of in de afvalbak.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Christel gooit haar maandverband in de gewone prullenbak....gadverrrrrdamme!
Stiekem gedoe met die zakken, eerst om t hoekje bij de sili loeren om vervolgens in vlotte tred naar dr fv te wandelen. Onderweg maaaik wijsgemaakt dat t was isquote:
ik ben al door de overgang, maar vroegah, maanverband niet, maar mn tampon spoelde i gewoon door, nooit geen last gehad van verstopping, en de lucht van een prullenbakje vol met maandverband vergeet ik nooitquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat Jens in no-time bij de rest op zijn rug ligt te ouwehoeren "werken" met zijn mondquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb gekozen voor wie het meest TV gaat maken daar, en dat lijkt me Jens.
Waar haalde ze dat vandaan uit het houthok?quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:30 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Stiekem gedoe met die zakken, eerst om t hoekje bij de sili loeren om vervolgens in vlotte tred naar dr fv te wandelen. Onderweg maaaik wijsgemaakt dat t was is
Als hij zich optrekt aan Jessie denk ik niet zo snel.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Jens in no-time bij de rest op zijn rug ligt te ouwehoeren "werken" met zijn mond
Straks weer Uto 1 streams iets met verstoppingenquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Franny spoelt dus tampons door de wc
Het is ook wasgoedquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:30 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Stiekem gedoe met die zakken, eerst om t hoekje bij de sili loeren om vervolgens in vlotte tred naar dr fv te wandelen. Onderweg maaaik wijsgemaakt dat t was is
Geen idee, pikte haar pas bij de silo opquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Waar haalde ze dat vandaan uit het houthok?
Ja, met een stuk van een zwabber ofz toch hahahaquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Straks weer Uto 1 streams iets met verstoppingen
ach ja de een stopt er een tampon in de ander een zwabberquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, met een stuk van een zwabber ofz toch hahaha
Zo'n prullenbakje op de wc gaat inderdaad enorm stinken. Echt zo ranzig. Je ruikt gewoon die weeïge geur.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben al door de overgang, maar vroegah, maanverband niet, maar mn tampon spoelde i gewoon door, nooit geen last gehad van verstopping, en de lucht van een prullenbakje vol met maandverband vergeet ik nooitgadverdamme
Daarvoor zat ze in 1 of ander hok te rommelenquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:33 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Geen idee, pikte haar pas bij de silo op
En bleek bij navraag gelijk gezegd te hebben dat ze dat denkt Klein nuance verschil. Misselijk dat tim anderen niet goed wil neerzetten om zichzelf safe te houden. Heb dat Joa en Brenda nog iet horen doen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
Brenda had dus gezegd dat Joa,Tim ,Christel etc de volgende stemming Shelly op de bank willen zetten
ik heb dat altijd wel gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zo'n prullenbakje op de wc gaat inderdaad enorm stinken. Echt zo ranzig. Je ruikt gewoon die weeïge geur.
Hiske spoelt ook gewoon d'r tampons door. Thuis doet ze het niet.
Hier hadden ze er zakjes voor waar ze het in verpakten. En gewoon dagelijks deden ze het legen. Nog nooit stank van ondervonden met 3 vrouwen in huis.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zo'n prullenbakje op de wc gaat inderdaad enorm stinken. Echt zo ranzig. Je ruikt gewoon die weeïge geur.
Hiske spoelt ook gewoon d'r tampons door. Thuis doet ze het niet.
ja ik veel horeca gedaan, zo vies, die luchtquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hier hadden ze er zakjes voor waar ze het in verpakten. En gewoon dagelijks deden ze het legen. Nog nooit stank van ondervonden met 3 vrouwen in huis.
Het ging wel eens heen en weer. Ze waren dan vanaf minuut 1 stellig dat ze voor 1 iemand zouden gaan, maar daarna op 'onverklarbare wijze' was het toch die andere waar ze voor gingen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:38 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Is het ooit in Utopia historie 4 dagen spannend geweest welke van de 2 inwoners nou echt zou blijven?
Nope, er zit altijd één figurant bij die voor spel en bonen mee magquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:38 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Is het ooit in Utopia historie 4 dagen spannend geweest welke van de 2 inwoners nou echt zou blijven?
Lekker laten liggen en over de poort takelen...quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nee he,Gerrit is omgevallen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het ging wel eens heen en weer. Ze waren dan vanaf minuut 1 stellig dat ze voor 1 iemand zouden gaan, maar daarna op 'onverklarbare wijze' was het toch die andere waar ze voor gingen.
In 1 lulde Jessie ook al half de groep om als hij vond dat iemand moest blijvenquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, er zit altijd één figurant bij die voor spel en bonen mee mag
Die harde belofte TimoTeef er in te houden zegt al genoeg, hij weet al wie er zowat vrijwilig weg willen.. Jokie en Toetiequote:Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
[..]
In 1 lulde Jessie ook al half de groep om als hij vond dat iemand moest blijven
pffff ik zie er het nut ook niet van inquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan heeft bepaald dat er geen terugtrekhoekje mag gebouwd worden op zijn kavel of vlak daarachter.
Het Monologenhokje.. net als het oude ex-scheithuis uit Versie 1.. waar gedagboekkamert kan worden.. briiljant uniek ideequote:Op donderdag 10 januari 2019 11:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan heeft bepaald dat er geen terugtrekhoekje mag gebouwd worden op zijn kavel of vlak daarachter.
Gebeurd wel vaker. Die telefooncel uit 1 had ik ook geopperd, een paar dagen er na stond hij er...quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
In het hoekje zetten......Dat was mijn idee. Ze pikken ideeën van hier...
Die zijn er alquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:50 schreef Bramenstruik het volgende:
tim wil een boxer met bad ass erop
en Sjellie al haringhappendquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:55 schreef UtoStreamer het volgende:
afterparty met dikke lingerie modellen die toch slank zijn omdat ze gratis kunnen komen met muziek van geile gerrit![]()
![]()
![]()
komen die haagse sterretjes weer langsquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en Sjellie al haringhappend
ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:57 schreef Bramenstruik het volgende:
rot toch op met je linsjuuuuurie, heb het er helemaal mee gehad
een chinees dansje wat datquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Franny zou iets voor de chinese markt regelen maar wil dat dus niet meer. En merel is daar nu mee bezig.
Klopt ook.. het is alleen maar geile meiden binnenhalen voor TV.. ze zijn gratis ook nog.. het fuckt Dellie ook geen reet ze doet en ze doet er ook geen flikker aan Febo regelt allesquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:57 schreef Bramenstruik het volgende:
rot toch op met je linsjuuuuurie, heb het er helemaal mee gehad
en vervolgens wordt ze fucking jaloers op de modellenquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt ook.. het is alleen maar geile meiden binnenhalen voor TV.. ze zijn gratis ook nog.. het fuckt Dellie ook geen reet ze doet en ze doet er ook geen flikker aan Febo regelt alles
nu moet ik je ff tegenspreken, jij dacht dat er met Jef niets aan de hand was, happy go lucky, en dat was echt niet zo, Erik is een patroon, doet hij al zn hele leven, valt niets aan te veranderenquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Praten en je nagels bijten terwijl je antwoord geeft Wat een gezeik met die bloeddruk van eric Bewegen is dan juist goed om te doen. Meer ophouden met zout eten en roken en drinken helpt.
awww Poes!!! welkom terug!quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
Is het nog wat die twee nieuwe mannen, kom vandaag uit ziekenhuis (gisteren geopereerd] vanwege een had tablet bij me, kon Utopia niet ontvangen vanwege onveilige wifi verbinding van ziekenhuis.
Ik snap even niet de combi met Jeffrey. Dit had toch geen hoge bloeddruk zoals erik. Maar minder zout en drank en roken is echt het advies wat je krijgt bij hoge bloeddruk. En als dat niet helpt pillen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nu moet ik je ff tegenspreken, jij dacht dat er met Jef niets aan de hand was, happy go lucky, en dat was echt niet zo, Erik is een patroon, doet hij al zn hele leven, valt niets aan te veranderen
Jeff als in alcoholistquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik snap even niet de combi met Jeffrey. Dit had toch geen hoge bloeddruk zoals erik. Maar minder zout en drank en roken is echt het advies wat je krijgt bij hoge bloeddruk. En als dat niet helpt pillen.
Ja stond erquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:07 schreef Bramenstruik het volgende:
onveilige verbinding ook, lig in een deuk
is een jong jochie Koos jij kan het prachtig vinden, ik vind het helemaal nietquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar geen hoge bloeddruk vandaar.
Hij mag zich niet overmatig inspannen en die neiging heeft hij vaak wel, te hard werken...quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Praten en je nagels bijten terwijl je antwoord geeft Wat een gezeik met die bloeddruk van eric Bewegen is dan juist goed om te doen. Meer ophouden met zout eten en roken en drinken helpt.
Klopt, maar Tim is een gluiperd, een vies mannetje hoor, tenminste vind ikquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:12 schreef Bonken het volgende:
[..]
Hij mag zich niet overmatig inspannen en die neiging heeft hij vaak wel, te hard werken...
[ afbeelding ] Tim hard bezig met self promotion, van mij hoeft hij ook zeker niet weg. Een paar bad guys heeft die programma wel nodig.
ja tuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Tim was in de advertentiewereld, heeft Heineken gecontracteerd
nou zat ie weer in de advertentiewereld? Die sukkel lult ook maar watquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Gecontacteerd zal hij bedoelen. Gewoon even contact opgenomen of ze interesse hadden.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:13 schreef Bramenstruik het volgende:
was ie maar een bad guy...zo ziet ie zichzelf graag.ik neem er gif op in,zo zeker ben ik dat ie "buiten" maarhier binnen trouwens ook, een loser sukkel eerste klas is!quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:12 schreef Bonken het volgende:
[..]
Hij mag zich niet overmatig inspannen en die neiging heeft hij vaak wel, te hard werken...
[ afbeelding ] Tim hard bezig met self promotion, van mij hoeft hij ook zeker niet weg. Een paar bad guys heeft dit programma wel nodig.
Ja, lijkt me heel leuk te gaan zien hoe hij door de mand gaat vallen. De nep musketier die niet van onzekere meisjes af kan blijven.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, maar Tim is een gluiperd, een vies mannetje hoor, tenminste vind ik
Ja, is het ook. Zijn familie was ook erg verbaasd over zijn houding daar. Zo anders dan ze hem kenden ... bedoel meer dat het een type is dat de gemoederen daar bezighoudt.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:21 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
was ie maar een bad guy...zo ziet ie zichzelf graag.ik neem er gif op in,zo zeker ben ik dat ie "buiten" maarhier binnen trouwens ook, een loser sukkel eerste klas is!
quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:21 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gecontacteerd zal hij bedoelen. Gewoon even contact opgenomen of ze interesse hadden.
die finance waar ze altijd zo dik over doen bestaat,in mijn ogen, hooguit alleen uit het zakgeld en de boodschappen ( gewoon het budget wat ze ontvangen van Talpa om daar te leven)....het stelt nix voor en DAT kan Tim al nietquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind die Jens hmmm maar laten ze maar hun best doen om Jens te laten blijven...mooie vervanger voor mister finance Tim.
Zoiets als je eigen graf graven?
quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:27 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]Hij heeft eens een hele dag rondgefietst met een kratje achterop en toen die m terug inleverde kreeg die ¤3,90 "sponsor-geld"
Nee, die is veel slimmer en uitgekookter dan zij zich voordoet ....quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:30 schreef Dotteke het volgende:
Het onzekere meisje franny kan goed manipuleren. Hoor der praten die is echt niet onzeker
Zit op de achtergrond mee te luisteren, wat een walgelijk meisje. Hoor haar nu praten over wie wat toevoegd aan de groepquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:30 schreef Dotteke het volgende:
Het onzekere meisje franny kan goed manipuleren. Hoor der praten die is echt niet onzeker
slim niet....wel wat uitgekookter...quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die is veel slimmer en uitgekookter dan zij zich voordoet ....
Zoals je haar hoort praten hè?quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:29 schreef maryo55 het volgende:
Nu zie je toch dat Franny niet dat onschuldige meisje is als dat ze doet blijken.
is een hele belangrijke "rol" in deze soap...niet iedereen leent zich daarvoorquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zit op de achtergrond mee te luisteren, wat een walgelijk meisje. Hoor haar nu praten over wie wat toevoegd aan de groep
Ze doet helemaal niks daar behalve op haar rug liggen
quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:24 schreef Koekiebakkie het volgende:
Christel: Het bovenste uit de kan gehaald worden
Erik: Het is het onderste uit de kan jij zei het bovenste
Febo bepaalt altijd.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:27 schreef DKUp het volgende:
Jessie en Timo gaan zorgen dat iedereen op Jens gaan stemmen
Idd, en bovendien zegt ze dat Brenda heeft gestemd op Tim terwijl ze op Gerrit heeft gestemd!quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:30 schreef Dotteke het volgende:
Klopt. Ze is oliedom. Enkele basisdingen, zoals begrijpen hoe Utopia voor haar het best uitpakt begrijpt ze nog wel. Dat lukte bijvoorbeeld een Ruud ook nog wel.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:33 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
slim niet....wel wat uitgekookter...
Het uiterlijk van een zielepiet, maar kin vooruit als het er op aan komt..Liegen en bedriegen is haar tweede natuurquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Reuzenkleuter spastisch haar Tim ophemelen van wat hij allemaal doet....
Gemaakt gesprekje....quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:38 schreef sjampoeh het volgende:
wat een dom gelul van die 2 wijven
Ik ken dat soort.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het uiterlijk van een zielepiet, maar kin vooruit als het er op aan komt..Liegen en bedriegen is haar tweede natuur
wat een geluk, Frutsel denkt wel dat ze t redt zonder " de man van haar leven en vader van haar kind" ( van de week waren ze dat toch nog vN plan? Trouwen en een baby krijgen....het zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Reuzenkleuter spastisch haar Tim ophemelen van wat hij allemaal doet....
quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:40 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
wat een geluk, Frutsel denkt wel dat ze t redt zonder " de man van haar leven en vader van haar kind" ( van de week waren ze dat toch nog vN plan? Trouwen en een baby krijgen....het zou verboden moeten worden!
zou iig 1 slaapkamer komenquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, een mooie ruimte, maar wie gaat 'm in beslag nemen en voor wat....
Echt he, ik heb der uitgezet, kon het niet meer aanhorenquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die is veel slimmer en uitgekookter dan zij zich voordoet ....
Ahh jôh. is toch leuk effe een babytje maken voor de fun..leuk voor op TV, en leuk speelgoed tegen de vervelingquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:40 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
wat een geluk, Frutsel denkt wel dat ze t redt zonder " de man van haar leven en vader van haar kind" ( van de week waren ze dat toch nog vN plan? Trouwen en een baby krijgen....het zou verboden moeten worden!
Ja te triest voor woorden, ze past wel goed bij Tim, zijn aan elkaar gewaagd.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zit op de achtergrond mee te luisteren, wat een walgelijk meisje. Hoor haar nu praten over wie wat toevoegd aan de groep
Ze doet helemaal niks daar behalve op haar rug liggen
gaat *thuis* uiteindelijk ook bij het gewone restafval hoorquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:28 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
Christel zet dat zijn ook gewoon complotten net zoals ze op jou zouden gaan
daar raken dus toiletten van verstoptquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Franny doet het door toilet dus. En Lotus gaat er snel vandoor.
christel en Tim spannen de kroon met het gehaspel van de Nederlandse taal...of zouden zij zeggen: spinnen de troon?quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
@Tegeltje Christel: het derde wiel aan de wagen .....
Nou zo dom is ze niet hoor..Inspelen op de sentimenten, "oww ik ben depressief, ik slik pilletjes ervoor...Hoppa benen wijd, desnoods drie keer per dag...Ik wil een kind met Tim, trouwen enzo..Ook een manier om een man te verlakken..Ik ben zooo zielig want ik ben plat van voren..en ik ben zielig, want ik heb een rare kin..."..quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kind heeft totaal geen idee....................Zo dom....
quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
Franny zegt het meest logische is dat Joa gaat die is klaar en geeft het op. Christel die dus het minste doet.
Fran wilde met Chris praten omdat ze van Jessie haar richting Jens moet duwen,quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Christel effe nieuwsgierig..............
speciale zakjes voor /rolletje botehamzakjes op toilet leggenquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben al door de overgang, maar vroegah, maanverband niet, maar mn tampon spoelde i gewoon door, nooit geen last gehad van verstopping, en de lucht van een prullenbakje vol met maandverband vergeet ik nooitgadverdamme
quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dwangmatig harken op die ukelele
Mooie, ik het het idee dat ze het er om doen, komen ze in het speciale tegeltjes topic ....quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:43 schreef VitaSackville het volgende:
christel en Tim spannen de kroon met het gehaspel van de Nederlandse taal...of zouden zij zeggen: spinnen de troon?
Zit een kern in.............quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou zo dom is ze niet hoor..Inspelen op de sentimenten, "oww ik ben depressief, ik slik pilletjes ervoor...Hoppa benen wijd, desnoods drie keer per dag...Ik wil een kind met Tim, trouwen enzo..Ook een manier om een man te verlakken..Ik ben zooo zielig want ik ben plat van voren..en ik ben zielig, want ik heb een rare kin..."..
Nog zo'n balletje erbij......quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fran wilde met Chris praten omdat ze van Jessie haar richting Jens moet duwen,
Ik hoop zo dat Jens zegt, luister, het is hier toch niet wat ik er van verwacht heb, ik ga naar huis
Helaas, hij gaat met Jessie in zee, ik serveer hem nu af, omkoopbaar mannetjequote:
Die heeft helemaal geen kans gehadquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als dit zo door gaat, is Kevin morgen al weg vrees ik .....
eerlijk....dat denk ik ook weleens! Alles waar " wij" ons aan ergeren vind je terugquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooie, ik het het idee dat ze het er om doen, komen ze in het speciale tegeltjes topic ....
Beetje een soort van Wilmon, die ligt straks te janken op zijn bed .....quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb die hele kevin nog niet 1 minuut in beeld gezien
Dat maakt dan niet meer uit, als de meerderheid voor Jens gaat dan mogen Chris en nog een paar anderen wel op Kevin gaanquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:48 schreef Harrison het volgende:
Jessie zegt tegen Jens dat hij de meesten wel al in the pocket heeft, alleen Christel nog niet, maar daar heeft hij Franny op afgestuurd![]()
Lekker slim om daar die domme muts voor in te schakelen. Die zegt gewoon Jens stuurt Tim niet weg, dus weet Chris dat ze op die andere moet stemmen
Ik snap ook niet dat dit magquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, het geeft ook een goed signaal af aan toekomstige kandidaten ....![]()
![]()
Het lijkt opgelegd pandoer..Gewoon niet in beeld brengen en Jens laten ophemelen door Jessie, dan komt het helemaal goedquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb die hele kevin nog niet 1 minuut in beeld gezien
nou, ik wel hoor...vind t zo'n lulletje rozenwaterquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:49 schreef DKUp het volgende:
Niemand wil Timo weg hebben volgens Jessie.......
Ik ook. Ik hoop nog steeds dat Tim weggaat. Of Brenda.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat maakt dan niet meer uit, als de meerderheid voor Jens gaat dan mogen Chris en nog een paar anderen wel op Kevin gaan
Alleen ik vind dit vieze praktijken, maar ja dat is Jessie
Zei jij gisteren niet dat Jens Tim naar huis zou stemmen?quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:50 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gelul allemaal. Waar gaat het over. Tim blijft dus...of het script moet nog 180 graden draaien in de komende dagen...Dit is toch niet spannend meer febo!
Daarom krijgt hij ook stemmen, omdat ze hem mogen...quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:49 schreef DKUp het volgende:
ik vind het een lastigequote:Op donderdag 10 januari 2019 12:51 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, ik wel hoor...vind t zo'n lulletje rozenwater
Echt Iedereen wil van hem af! WTF! En die Jens heeft toch ook gestreamd!quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:49 schreef DKUp het volgende:
grootheidswaanzinquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:52 schreef DKUp het volgende:
De belangrijke pionnetjes staan achter Jessie.......
Ik kan het alleen maar verklaren, door te denken dat Kevin al heeft aangegeven niet te willen blijven.quote:
figurant 😜quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar verklaren, door te denken dat Kevin al heeft aangegeven niet te willen blijven.
Of het was bij voorbaat al een kandidaat voor spek en bonen ...
Joa gaat ook gewoon hoor, dit zijn gewoon tv momentjes...........Jessie is daar goed in...quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind het een lastige
Brenda hoeft van mij niet weg iig
Met tim heb ik niet zoveel, maar joa voert daarentegen niks uit, tim probeerd iig nog wat te doen
en terecht....dit hebben we toch wel vaker gezien? Eentje helemaal ophemelen en uiteindelijk voor de ander gaan?quote:
Ja zou kunnenquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar verklaren, door te denken dat Kevin al heeft aangegeven niet te willen blijven.
Of het was bij voorbaat al een kandidaat voor spek en bonen ...
quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Joa gaat ook gewoon hoor, dit zijn gewoon tv momentjes...........Jessie is daar goed in...
Ja.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zei jij gisteren niet dat Jens Tim naar huis zou stemmen?
of Brenda de bekschijtert....zou ik ik ook niet rouwig om zijn,zo'n asoquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Joa gaat ook gewoon hoor, dit zijn gewoon tv momentjes...........Jessie is daar goed in...
Nou ja daar zal het wel op uit gaan draaien, Brenda is zo in de luwte gehouden al die tijd..Petertjes mogen niet meer..quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:55 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
of Brenda de bekschijtert....zou ik ik ook niet rouwig om zijn,zo'n aso
En terecht.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die Jessie denkt echt de Koning/god daar te zijn
En geen handen in zijn zakken, zal ook wel niet passen met die handschoenen ....quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:57 schreef An_0_Niem het volgende:
Greet in beweging, dat zien we niet vaak
ja,tis verdacht dat zij op de bank zit....daar had shelly moeten zitten!quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ja daar zal het wel op uit gaan draaien, Brenda is zo in de luwte gehouden al die tijd..Petertjes mogen niet meer..
Je bent altijd zo zeker van je zaak, dus vond dit wel een grappig momentje........quote:
Ja natuurlijk..Maar ja..quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:59 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja,tis verdacht dat zij op de bank zit....daar had shelly moeten zitten!
Niets is wat het lijkt bij de Febo blijkbaar...quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent altijd zo zeker van je zaak, dus vond dit wel een grappig momentje........
Ik denk dat hij zich meer voelt als de koning en zelfs onze lieve heer.......quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die Jessie denkt echt de Koning/god daar te zijn
Dat is dan toch ook saai. Hup, Tim naar huis, dan krijgt Hiske ook eens een kans om op die bank te komenquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:58 schreef DKUp het volgende:
Timo en Sheil zijn wel twee figuren die telkens op de bak gaan komen.
Had je weer helemaal goedquote:
Hij heeft al aangegeven dat hij eigenlijk wel wil gaan.......Die gaatquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt. Maar ik wil zo graag dat hij blijft
Het zou heel verrassend zijn dat er toch een ander zou gaan vertrekken of dat Jens als hij blijft toch Tim naar huis stuurt...quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt bij de Febo blijkbaar...
Ik denk dan ook, dat ze hem uitgenodigd hebben om terug te komen, met welke reden dan ookquote:Op donderdag 10 januari 2019 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich meer voelt als de koning en zelfs onze lieve heer.......![]()
Ja, hij heeft al met Jens gesproken, Tim en Franny belooft dat als zij mensen ompraten om op Jens te gaan Tim mag blijvenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
heb je ook dat gesprek van gisteravond rond 24 uur tussen Gerrit en Joa? Gerrit die denkt dat ie meteen een grote DJ zal worden etc....zou ik graag zien in een filmpje,pleasequote:Op donderdag 10 januari 2019 13:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit opnames van vanmorgen terug te kijken, dat opblaas ding GVD wat origineel weer allemaal ....
quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Profeet...........
Meer een duivelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik hoopte dat het een opzetje van hem was om Gerrit van de bank te houden.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft al aangegeven dat hij eigenlijk wel wil gaan.......Die gaat
Ja, heb ik. Had eigenlijk geen zin om dat gebral te monteren, maar doe het zo voor je.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:03 schreef VitaSackville het volgende:
heb je ook dat gesprek van gisteravond rond 24 uur tussen Gerrit en Joa? Gerrit die denkt dat ie meteen een grote DJ zal worden etc....zou ik graag zien in een filmpje,please
en het lukt hem ook nogquote:Op donderdag 10 januari 2019 13:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfffff BluffffJessie over ZIJN Villa die hij gaat bouwen...... maar ik laat het wel prefab bezorgen![]()
nog welquote:Op donderdag 10 januari 2019 13:04 schreef DKUp het volgende:
Ik vind die Jens en Kevin veel chiller dan de huidige bewoners.
zonder talpa kan jessie niks.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:04 schreef krabje het volgende:
[..]
en het lukt hem ook nog![]()
#team jessie![]()
Make my day...........Jessie die eens flink op zijn bek zou gaan............quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dan ook, dat ze hem uitgenodigd hebben om terug te komen, met welke reden dan ook
Ze kennen bij de Febo hun pappenheimers wel..
Maar Jessie zijn ego is dusdanig gestreeld..
Hij kan niet anders, dan enorm de fout inschieten...Ik wacht daarop
Dat is het probleem, die hebben ze nooit gehadquote:Op donderdag 10 januari 2019 13:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike ook weer slijmen bij Jessie, waar zijn die gasten hun ballen gebleven .....
Nog wel.................quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:04 schreef DKUp het volgende:
Ik vind die Jens en Kevin veel chiller dan de huidige bewoners.
Ik ben er zeker van, van wel...quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Make my day...........Jessie die eens flink op zijn bek zou gaan............Maar denk niet dat dat gaat gebeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |