Tink wat heerlijk dat je in bad zo ontspannen hebt zitten voeden. En logisch dat dan ineens de twijfel toeslaat. Ik denk dat jullie een goede keuze hebben gemaakt, en afbouwen hoeft inderdaad niet in een week. Gewoon op jouw tempo zolang dat kan!
Ik ben ook aan het afbouwen en voed allebei de jongens nog 2 keer per dag, de rest krijgen ze de fles. Het is goed zo.
Nj nee logisch dat je nu niet al wil afbouwen. Het gaat net zo goed met spookje. Heb je uiteindelijk wel een nieuw recept gekregen?
Elleska, jij kent jouw kind toch het beste. En er zijn nou eenmaal kindjes die sneller zijn, ze zijn er ook die langzamer zijn. Gelukkig maar, want als ieder kind hetzelfde zou zijn wordt de wereld ook zo saai toch!? Ik zie het hier heel duidelijk. Twee jongens, 8,5 maand samen in dezelfde buik gegroeid. Twee compleet andere kinderen. Een bolletje, en een slanke. Een snelle en een minder snelle. V is bijvoorbeeld echt heel sterk en trakteerd ons de hele dag door op heerlijke lachjes. J daarin tegen is soms net een aardappelzak, en heeft de hele dag een serieuse blik op zijn gezicht. Bij hem moet je goed je best doen wil je een lachje van hem krijgen.
Nouja wat ik hiermee dus wil zeggen is dat je zelf wel weet wat wel of niet zou kunnen met je baby
Schanu, kan je het ledikant niet ombouwen tot co-sleeper?
Hier ging de nacht best oke, de jongens hebben van 10 tot 6 geslapen

alleen stond kleuter om 02:00 onder aan de zoldertrap te huilen dat ze bij ons wilde slapen. En dat mag dus niet meer, we hebben een vlizo trap naar zolder en nog geen hekje om het gat boven. Dus ben ik maar bij haar in de hoogslaper gaan liggen
Doen jullie baby's dat ook trouwens, V&J beginnen na de eerste fles al binnen een kwartier weer te gapen, dus dan gaan ze weer naar bed ( of in de wagen doordeweeks) en slapen dan weer rustig 3 uur...