abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184325866
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Like m’n reactie even, dan weet ik ook weer hoe jij heet. :Y)
Ik heb toch niet gereageerd op jou, he? :D

Wat heftig, zeg.☹
En heel veel succes en sterkte morgen!
Ik kan de post niet meer vinden, het lijkt wel of die weg gehaald is. Het ging over een tepelhoedje van Aliexpress. En nee, het was niet op mij :P .

Lekker Peace! Komt M sowieso maar 1 x s'nachts?

Ik was alles dus nog keurig met Neutral en hang alle babykleertjes ook op ipv alles in de droger te stoppen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_184326070
Ik hang sowieso alle kleren op. Wil onze mooie spullen niet in de droger.
  donderdag 10 januari 2019 @ 20:43:13 #28
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184326111
Ik durf alleen rompers en sokken in de droger te doen :') rest was me te duur of is te mooi.
pi_184326261
Ik kreeg vandaag in de app van het kdv een berichtje dat Phi zo had gesmuld van de fruithap, met de toevoeging ‘Wat een vrolijkerd is Phi!’ Ik was helemaal een soort van trots :D

Ik ben zo verliefd op die kleine kwijlebabbel. En dan de combi met broer die haar tegenwoordig begroet met ‘heyyyy kleine poppedeintje!’ ‘s Ochtends leg ik haar altijd nog even bij hem in bed en dan ligt ze te kraaien van plezier en hij knuffelt haar helemaal plat. En zaterdag komt er een vriendje logeren dat thuis ‘s nachts loopt te spoken en z’n broertjes wakker maakt, en nu is Caesar helemaal bezorgd, want ‘R. mag niet Phi wakker maken, mama :( :o :( !’

M’n moppies O+
pi_184326565
De avond is ook voor ons, jentin. Tot een uur of 22 of 23. Dan begint het feest.

Wat lief, die twee van jou. Hier ergert T zich vooral aan O. Behalve vanmorgen, toen hij erg graag met'kassa-olaf' wou spelen.

T sliep trouwens tot 14 maanden erg slecht. Nu over het algemeen erg goed...
pi_184326695
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
De avond is ook voor ons, jentin. Tot een uur of 22 of 23. Dan begint het feest.

Wat lief, die twee van jou. Hier ergert T zich vooral aan O. Behalve vanmorgen, toen hij erg graag met'kassa-olaf' wou spelen.

T sliep trouwens tot 14 maanden erg slecht. Nu over het algemeen erg goed...
Dat is klote. Ik weet van Caesar nog wel dat ik zulke periodes alsnog strakgespannen op de bank zat, want ‘zometeen begint het weer en ik zou nu eigenlijk even moeten slapen nu het kan maar ik wil zo graag gewoon even rustig zitten op de bank’, zoiets. Fijn dat T normaliter inmiddels wel gewoon goed slaapt :)

Tussen T en O komt het ook vast goed. Volgens mij is Caesar een stuk ouder dan jouw T (4,5), dat scheelt een stuk. Wat is ‘kassa-olaf’? :D
pi_184327151
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:11 schreef Jentin het volgende:

[..]

Dat is klote. Ik weet van Caesar nog wel dat ik zulke periodes alsnog strakgespannen op de bank zat, want ‘zometeen begint het weer en ik zou nu eigenlijk even moeten slapen nu het kan maar ik wil zo graag gewoon even rustig zitten op de bank’, zoiets. Fijn dat T normaliter inmiddels wel gewoon goed slaapt :)

Tussen T en O komt het ook vast goed. Volgens mij is Caesar een stuk ouder dan jouw T (4,5), dat scheelt een stuk. Wat is ‘kassa-olaf’? :D
Ja, mijn T is 3 en een paar maanden. Ik heb geen idee wat kassa Olaf is. Ze speelden samen met Duplo en deze keer werd O niet weggejaagd door T, omdat hij volgens hem 'kassa-olaf' was. Hij verzint soms de gekste dingen O+
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:56:54 #33
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_184327622
Hier gebruiken we Ariel of dat wasmiddel van de Lidl. Gaat goed :). Rompers en goedkopere kleertjes gaan gewoon in de droger op een lage temperatuur.

Edit: morgen ben ik 3 weken ongesteld. Zal ik nog een keer naar de huisarts bellen? Die zei van de week dat het 6 tot 8 weken kan duren maar ik heb hier dus echt geen zin in he :').

[ Bericht 36% gewijzigd door Helsinki op 10-01-2019 22:17:09 ]
pi_184331870
Hier een baby die overdag ook niet veel slaapt, maar verder wel goed tevreden is. Daar tegenover staat dat ie wel een volle nacht fb ochtend maakt (na flesje van 7, slaapt ie nog tot 10u30 ongeveer). Ik vind het wel gezellig, vooral nu hij volop geluid aan het maken is en soms van zichzelf schrikt :D

Ik heb nooit ander wasmiddel gebruikt... gewoon poeder van de jumbo, geen wasverzachter. Droger hebben we hier niet :D

En iemand is nu net wakker aan het worden O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 11 januari 2019 @ 08:13:34 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184332550
Mijn man is gisteren met prul naar z'n ouders gereden omdat ik - ook als hij met haar beneden is - van elk geluidje wakker word. In combinatie met de fles heb ik van 21 tot 00:30 geslapen, zo fijn! En daarna kwam prul nog om half vijf en om acht uur (post al voedend) en heeft ze verder keurig geslapen in de cosleeper. Ik ben een hele trotse en zowaar enigszins uitgeruste mams O+

Vandaag de draagzak omwisselen en verder gewoon lekker met prul een beetje tutten. Als ik de vaatwasser even kan aanzetten, zou dat fijn zijn, maar zo niet, vind ik dat vandaag ook wel prima. Sinds ik vorige week de roze wolk af en toe mag ervaren (wat is dat ontzettend fijn! Om zo verliefd te zijn op je baby! Ik geloofde niet meer echt dat het gevoel bestond, maar blijkbaar moest ik er na de zwangerschap en bevalling en de zorgen om prul even ingroeien) is het een stuk makkelijker om me hieraan over te geven O+
Gelukkig getrouwd sinds 29 april 2017
K&W / Tink en de lelijke Tegels - Deel 3
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_184332815
Wij zijn ook begonnen met Neutral, bij B hebben we dat lang volgehouden maar die had een ontzettend gevoelige huid. Juul haar kleren wassen we nu gewoon in Robijn. Het restant Neutral gebruiken we voor nieuwe kleding en haar beddengoed.
We gebruiken nog wel Neutral in bad en soms badolie van Petit & Joli.

Voor B moeten we nog steeds belachelijk dure zonnebrand etc kopen dus ben blij dat Juul niet zijn huid heeft.

Jagar, dit was het eerste Appje van het KDV. Ik dacht sowieso dat ze alles in de App zouden doen en niet via Whatsapp. Uiteindelijk heeft ze een gezellige dag gehad en voldoende geslapen gelukkig. Alle aandacht want er waren maar 5 kindjes (en 2 leidsters).

Juul maakt nu slaapjes van 1 uur overdag, dat vindt ze wel genoeg geloof ik. Maar ze is poepjegezellig dus ik vind het prima.

Oh Jentin dat klinkt zooooo lief! O+
  vrijdag 11 januari 2019 @ 09:09:10 #37
221912 minilot
Puer aeternus
pi_184333067
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:50 schreef Jentin het volgende:
En dan de combi met broer die haar tegenwoordig begroet met ‘heyyyy kleine poppedeintje!’ ‘s Ochtends leg ik haar altijd nog even bij hem in bed en dan ligt ze te kraaien van plezier en hij knuffelt haar helemaal plat.
Och! O+ O+
Aaargh, cyclus terug svp en hierrrrr met dat broertje-of-zusje voor Günther!

Afscheidspost is op handen, de koter gaat vanmiddag een boodschappenrondje doen met z'n oma en dan ga ik ervoor zitten. :)

Over die boodschappen trouwens, zodra ik de plaatselijke Lidl binnenkom steekt Günther twee wijsvingers de lucht in, roept iets van 'joeloeoeoeoe!' en kijkt zo: :D
Maandenlang intens flirten met de kassadames daar hebben ervoor gezorgd dat ze nu in koor "Hallo O.tto!" roepen vanaf hun kassa's zodra ze ons spotten en gister kreeg -ie drie Lidl-vitamientjesknuffels toegestopt 'voor z'n verjaardag'. Het is onderhand gênant. :')

En waarom alleen bij de Lidl: geen idee! Boodschappen bij de AH, Jumbo of waar dan ook: Gunther -> }:| , kassamensen: :{

Hebben jullie oudere babies ook een sterke winkelvoorkeur? :D
Wo ist der Führer, der mich führt?
pi_184333258
Ja, het is echt superleuk die twee samen. Hopelijk werkt je cyclus gauw mee, mini! Ik ben wel benieuwd naar een volgend kindje van jullie, ik vind Gunther zo knap :D

Mijn baby van 4 :+ heeft ook al tijden een sterke voorkeur voor de Lidl. Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met de keren dat we ‘m met een besuikerd gezicht aantroffen bij de donuts :') Omgekeerd ging hij als baby/dreumes al-tijd huilen in de Hema, maar ook echt al-tijd. Voet over de drempel: :'( :'( :'(

Phi is nog heerlijk neutraal.

Oh, nog even jompelen voor Tinks roze wolk *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door Jentin op 11-01-2019 09:40:25 ]
  vrijdag 11 januari 2019 @ 09:27:47 #39
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184333282
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 09:26 schreef Jentin het volgende:
Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met de keren dat we ‘m met een besuikerd gezicht aantroffen bij de donuts :')
:D _O-
pi_184333319
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 09:26 schreef Jentin het volgende:
Ja, het is echt superleuk die twee samen. Hopelijk werkt je cyclus gauw mee, mini! Ik ben wel benieuwd naar een volgende kindje van jullie, ik vind Gunther zo knap :D

Mijn baby van 4 :+ heeft ook al tijden een sterke voorkeur voor de Lidl. Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met de keren dat we ‘m met een besuikerd gezicht aantroffen bij de donuts :') Omgekeerd ging hij als baby/dreumes al-tijd huilen in de Hema, maar ook echt al-tijd. Voet over de drempel: :'( :'( :'(

Phi is nog heerlijk neutraal.

Oh, nog even jompelen voor Tinks roze wolk *O*
O flirt met iedereen. Zo vaak dat ik in de metro opkijk, en me afvraag waarom die man of vrouw zo stom naar me staat te glimlachen. Dan kijk ik naar beneden en zie ik mijn kleine flirt op de buik. Het is echt ongelofelijk, het kind lacht altijd zodra hij oogcontact heeft.
pi_184334049
Mini, kinderen voelen precies aan door wie ze echt geliefd zijn. ;)

U. flirt ook altijd met iedereen. Mannen, vrouwen, jong, oud, kinderen, maakt hem niks uit. Hij lacht naar iedereen. O+ Behalve naar mij, vandaag huilt ie al de hele dag bij mij. :') Hij slaapt nu gelukkig.

Ah, ik ben zo boos. De twee potten Pepti die vandaag thuis geleverd zouden worden, blijken “om de een of andere reden niet besteld te zijn”. Ik kan straks een pot gaan halen bij de apotheek in de stad, net nu ik geen auto tot m’n beschikking heb.
Het is dat ik al een andere oplossing heb, maar anders had ik het hier niet bij laten zitten. Je moet minimaal een week wachten tot je de primaire levensbehoefte van een baby in huis hebt, of je betaald het uit eigen zak. Afhankelijk van wat je nodig hebt tussen de 35 en 80 euro. Te achterlijk voor woorden dit.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:36:36 #42
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_184334312
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:15 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mini, kinderen voelen precies aan door wie ze echt geliefd zijn. ;)

U. flirt ook altijd met iedereen. Mannen, vrouwen, jong, oud, kinderen, maakt hem niks uit. Hij lacht naar iedereen. O+ Behalve naar mij, vandaag huilt ie al de hele dag bij mij. :') Hij slaapt nu gelukkig.

Ah, ik ben zo boos. De twee potten Pepti die vandaag thuis geleverd zouden worden, blijken “om de een of andere reden niet besteld te zijn”. Ik kan straks een pot gaan halen bij de apotheek in de stad, net nu ik geen auto tot m’n beschikking heb.
Het is dat ik al een andere oplossing heb, maar anders had ik het hier niet bij laten zitten. Je moet minimaal een week wachten tot je de primaire levensbehoefte van een baby in huis hebt, of je betaald het uit eigen zak. Afhankelijk van wat je nodig hebt tussen de 35 en 80 euro. Te achterlijk voor woorden dit.
Bij de huisartsen, die apotheek? Wij hebben ook gezeik gehad met Neocate en Pepti. Omdat zij hun voorraad niet checken en op orde hebben kreeg L. te horen dat we moesten gaan bestellen. Oké prima. Mocht wat vriendelijker wel maar doen we. Met Neocate moet dat toch wel dus zondag besteld. Maandag telefoontje: woensdag is het er, is dat oké? Ik zeg dat dat prima is want dat red ik dan nog net omdat ik er op tijd bij ben. Woensdag ga ik naar de apotheek en krijg ik te horen dat de bestellingen van maandag niet zijn geleverd. Donderdag zou het er echt zijn. Ik ga naar huis en weeg af hoeveel ik nog heb: 2 voedingen op donderdag maar ze kunnen geen tijd geven wat de levering betreft. Telefonisch niet bereikbaar (1,5 dag niet). Krijgt L. ze toch te pakken op donderdag, zegt dat mens: misschien de volgende keer eerder bestellen. Dat viel dus verkeerd bij L. en toen droop ze af. We hebben het toch niet over een neusspray ofzo?? Maar over voeding. Hij kan niet zonder. Gelukkig had mijn moeder in haar apotheek nog een bus staan en meegenomen voor de zekerheid.

Echt om te janken.
pi_184334414
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:36 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Bij de huisartsen, die apotheek? Wij hebben ook gezeik gehad met Neocate en Pepti. Omdat zij hun voorraad niet checken en op orde hebben kreeg L. te horen dat we moesten gaan bestellen. Oké prima. Mocht wat vriendelijker wel maar doen we. Met Neocate moet dat toch wel dus zondag besteld. Maandag telefoontje: woensdag is het er, is dat oké? Ik zeg dat dat prima is want dat red ik dan nog net omdat ik er op tijd bij ben. Woensdag ga ik naar de apotheek en krijg ik te horen dat de bestellingen van maandag niet zijn geleverd. Donderdag zou het er echt zijn. Ik ga naar huis en weeg af hoeveel ik nog heb: 2 voedingen op donderdag maar ze kunnen geen tijd geven wat de levering betreft. Telefonisch niet bereikbaar (1,5 dag niet). Krijgt L. ze toch te pakken op donderdag, zegt dat mens: misschien de volgende keer eerder bestellen. Dat viel dus verkeerd bij L. en toen droop ze af. We hebben het toch niet over een neusspray ofzo?? Maar over voeding. Hij kan niet zonder. Gelukkig had mijn moeder in haar apotheek nog een bus staan en meegenomen voor de zekerheid.

Echt om te janken.
Echt niet normaal dit. Vriendin van mij heeft hetzelfde gehad bij dezelfde apotheek naast het college hier.

We hebben het hier over een baby van 9 maanden, wiens PRIMAIRE LEVENSBEHOEFTE nog steeds melk is. Maar door de bureaucratie bij verschillende instanties en bedrijven, wordt het gewoon onmogelijk gemaakt om hier aan te voldoen. Waar moet ik beginnen?

Bij het ziekenhuis? Waar ik maandag belde voor een machtiging van de kinderarts voor de speciale kunstvoeding. De assistente aan de telefoon vertelde mij dat de kinderarts mij voor vrijdag terug zou bellen.
5 dagen wachten voordat de kinderarts überhaupt terug zou bellen. Na duidelijk te hebben gemaakt dat wij niet kunnen wachten tot vrijdag, werd mij toegezegd dat hij woensdag een belronde heeft en ze er voor zorgt dat ik op die lijst word geplaatst. Zucht. Oke.

Bij CZ?
Nadat ik woensdag de machtiging had ontvangen van de arts, had ik meteen op de site van CZ gekeken of ik de voeding op kon halen bij onze apotheek. Ja, hoor! Het kon! Ze zijn gecontracteerd met deze apotheken. Ik heb meteen de apotheek gebeld. Ze hadden nog 1 pot staan die ze apart hadden gelegd voor mij.

Na werk zijn we meteen doorgegaan naar de apotheek. Daar aangekomen bleek ik de pot niet mee te krijgen omdat CZ geen contract heeft met Benu apotheken. Ik kon het bestellen via BenuDirect, dan zouden ze de volgende dag contact met me opnemen.

Bij BenuDirect?
Donderdag heb ik de machtiging opgestuurd en is de bestelling geplaatst voor twee potten kunstvoeding. Die zouden vrijdag worden geleverd aan huis. ‘s Ochtends om 8:15 uur zou ik nog een sms ontvangen over de bezorgtijd. Ideaal, toch?

Inmiddels is het vrijdag en heb ik geen sms ontvangen. Na een telefoontje naar BenuDirect (waar ik 5 keer voor heb moeten bellen voordat ik überhaupt werd doorverbonden met de juiste medewerker), bleek dat onze bestelling om “een of andere reden” niet is geplaatst. Ik kan vandaag langs de apotheek in de stad om er een op te halen en morgen worden er twee geleverd.

Goede oplossing, inderdaad. Maar het is té achterlijk voor woorden dat een BABY minimaal een week moet wachten tot hij z’n melk in huis heeft!

Gelukkig heb ik mn productie iets op kunnen krikken, heb ik een pak Neocate gekregen van een vriendin en eet U. nu beter (Tegenwoordig een heel potje! En nog uit het vuistje!). Anders had ik het zelf betaald, daar niet van. Maar dit is gewoon te achterlijk voor woorden.
pi_184337368
Wat een ellende, Duman... Wij hebben heel goede ervaringen met dieetvoeding thuisbezorgd door Sorgente. Spoedbestellingen gedaan door de kinderarts werden altijd netjes de volgende dag geleverd. Ik weet niet of je ook voor die apotheek kunt kiezen?
pi_184337479
Wat Hupje zegt!
Twix’ voeding kwam ook van Sorgente. Waren wij altijd super tevreden over. En ik mocht ook altijd wat in voren bestellen, zo had ik altijd wat reserve op de plank staan.
Overigens ook dik tevreden over Sorgente mbt mijn sondevoeding. Altijd super netjes geholpen.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 14:39:11 #46
447051 Peejtur
www.reptielenclub.nl
pi_184338885
Jullie hebben het nu allemaal over speciale voeding voor de baby's?
REPTIELENCLUB.NL
  vrijdag 11 januari 2019 @ 15:02:32 #47
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_184339377
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Echt niet normaal dit. Vriendin van mij heeft hetzelfde gehad bij dezelfde apotheek naast het college hier.

We hebben het hier over een baby van 9 maanden, wiens PRIMAIRE LEVENSBEHOEFTE nog steeds melk is. Maar door de bureaucratie bij verschillende instanties en bedrijven, wordt het gewoon onmogelijk gemaakt om hier aan te voldoen. Waar moet ik beginnen?

Bij het ziekenhuis? Waar ik maandag belde voor een machtiging van de kinderarts voor de speciale kunstvoeding. De assistente aan de telefoon vertelde mij dat de kinderarts mij voor vrijdag terug zou bellen.
5 dagen wachten voordat de kinderarts überhaupt terug zou bellen. Na duidelijk te hebben gemaakt dat wij niet kunnen wachten tot vrijdag, werd mij toegezegd dat hij woensdag een belronde heeft en ze er voor zorgt dat ik op die lijst word geplaatst. Zucht. Oke.

Bij CZ?
Nadat ik woensdag de machtiging had ontvangen van de arts, had ik meteen op de site van CZ gekeken of ik de voeding op kon halen bij onze apotheek. Ja, hoor! Het kon! Ze zijn gecontracteerd met deze apotheken. Ik heb meteen de apotheek gebeld. Ze hadden nog 1 pot staan die ze apart hadden gelegd voor mij.

Na werk zijn we meteen doorgegaan naar de apotheek. Daar aangekomen bleek ik de pot niet mee te krijgen omdat CZ geen contract heeft met Benu apotheken. Ik kon het bestellen via BenuDirect, dan zouden ze de volgende dag contact met me opnemen.

Bij BenuDirect?
Donderdag heb ik de machtiging opgestuurd en is de bestelling geplaatst voor twee potten kunstvoeding. Die zouden vrijdag worden geleverd aan huis. ‘s Ochtends om 8:15 uur zou ik nog een sms ontvangen over de bezorgtijd. Ideaal, toch?

Inmiddels is het vrijdag en heb ik geen sms ontvangen. Na een telefoontje naar BenuDirect (waar ik 5 keer voor heb moeten bellen voordat ik überhaupt werd doorverbonden met de juiste medewerker), bleek dat onze bestelling om “een of andere reden” niet is geplaatst. Ik kan vandaag langs de apotheek in de stad om er een op te halen en morgen worden er twee geleverd.

Goede oplossing, inderdaad. Maar het is té achterlijk voor woorden dat een BABY minimaal een week moet wachten tot hij z’n melk in huis heeft!

Gelukkig heb ik mn productie iets op kunnen krikken, heb ik een pak Neocate gekregen van een vriendin en eet U. nu beter (Tegenwoordig een heel potje! En nog uit het vuistje!). Anders had ik het zelf betaald, daar niet van. Maar dit is gewoon te achterlijk voor woorden.
Helemaal mee eens. Zulke situaties zijn echt niet fijn en hij heeft het gewoon nodig. Ik vind het nog steeds erg bijzonder dat het uiteindelijk dan toch echt onze probleem werd gemaakt terwijl we zeker wel op tijd waren met bestellen. En dan nog lopen dingen soms anders maar jeetje, communiceer ook een beetje?!

Is Sorgente inderdaad een optie voor jullie?
pi_184339791
Ik wilde wat posten in zwangerschap topic... Maar besef me dat ik sinds dinsdagavond 20.25 in dit topic hoor... Toen is onze mooie zoon Thor (forumnaam) geboren met 37,5 weken. Vanwege mijn medische achtergrond in ziekenhuis, vanwege zijn formaat met 37,5 weken ingeleid. Hij had opstartproblemen maar we mochten woensdagmiddag naar huis! 'na 2 dagen thuis acclimatiseren zijn we helaas nu weer naar ziekenhuis onderweg omdat hij te geel ziet en iig 24u opgenomen moet worden... Kraamtranen in overvloed hier...
pi_184339883
Ah, Thorinbelly, dat wil je niet, nee! Hopelijk krijg je ‘m snel weer mee terug.
Welkom in het topic in elk geval. Goeie forumnaam (en ik zag in z&g Thors echte naam voorbijkomen en die vind ik prachtig O+ Mijn lief wilde het niet, anders had mijn oudste heel goed die naam kunnen hebben :) )
pi_184339889
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:39 schreef Peejtur het volgende:
Jullie hebben het nu allemaal over speciale voeding voor de baby's?
Jep :)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')