abonnement Unibet Coolblue
pi_184320229
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:16 schreef Smoofie het volgende:
ze vechten ook genoeg jaren om degradatie.
Ze hebben gewoon een ambitieuze voorzitter, technisch directeur en trainer. Veel meer budget dan de gemiddelde degradatiekandidaat. Hun spelersbudget(!) steekt richting de 100 miljoen euro. Maar ik denk niet dat het op dat vraagstuk aan gaat komen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:21:28 #77
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_184320243
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:20 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon een ambitieuze voorzitter, technisch directeur en trainer. Veel meer budget dan de gemiddelde degradatiekandidaat. Hun spelersbudget(!) steekt richting de 100 miljoen euro. Maar ik denk niet dat het op dat vraagstuk aan gaat komen.
Sinds wanneer is dat dan? Is de voorzitter ook gekomen met investeerders dan? Want qua structurele inkomen is het niet een grote club.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_184320297
Wober gaat dus zeer binnenkort weg. Wie is dan de vervanger van Blind, linkscentraal?

We hebben nu 4 opties voor RCV, en 1 optie voor LCV. Die ik eigenlijk sterker vind op het middenveld.
pi_184320318
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:21 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dat dan? Is de voorzitter ook gekomen met investeerders dan? Want qua structurele inkomen is het niet een grote club.
Sinds de zomer van 2017 is de trainer binnengekomen. Het is een Cruijffpurist pur sang. Na een wisselvallige eerste seizoenshelft zijn ze zesde geëindigd, Europa ingegaan en nu in de achtste finales van Europa. Dit seizoen stellen steeds meer ploegen zich in op Betis en komen beperkingen zoals een goede spits naar voren. Als ze die goede spits hebben, kunnen ze veel makkelijker de opstap naar de volgende trede maken en dat is structureel minstens vijfde worden. Ze betalen niet voor niets simpel het geld voor Bartra of William Carvalho.

Het verschil is dat ze dit jaar een 3-4-2-1/3-4-1-2 hanteren waarin wingbacks cruciaal zijn, met name het talent Junior Firpo als linkerwingback is vrij geniaal. Op de rechterwingbackpositie schurkt het nog wat. Qua buitenspelers hebben ze niet enorm veel. Takashi Inui haalden ze als linksbuiten, had ik veel van verwacht maar dat valt tegen. Buitenspelers zijn er niet echt in dit systeem. De beste spelers spelen om de spitsen heen, die gewoon geen kut ervan bakken. Canales en Lo Celso zijn fantastische spelers; de spitsen Moron en Sanabria passen hier gewoon niet.

Voorts; het verbaast me dat ze bezig zijn met een buitenspeler van 18 terwijl ze een goede spits harder nodig hebben.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184320341
Die mexicaan komt gewoon Amsterdamse coke snuiven.
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:31:59 #82
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184320372
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
Die mexicaan komt gewoon Amsterdamse coke snuiven.
Speed?
pi_184320373
Onana en Ziyech genot

Alleen kennen ze nauwelijks muziek en films.
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:32:35 #84
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_184320384
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:28 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Sinds de zomer van 2017 is de trainer binnengekomen. Het is een Cruijffpurist pur sang. Na een wisselvallige eerste seizoenshelft zijn ze zesde geëindigd, Europa ingegaan en nu in de achtste finales van Europa. Dit seizoen stellen steeds meer ploegen zich in op Betis en komen beperkingen zoals een goede spits naar voren. Als ze die goede spits hebben, kunnen ze veel makkelijker de opstap naar de volgende trede maken en dat is structureel minstens vijfde worden. Ze betalen niet voor niets simpel het geld voor Bartra of William Carvalho.

Het verschil is dat ze dit jaar een 3-4-2-1/3-4-1-2 hanteren waarin wingbacks cruciaal zijn, met name het talent Junior Firpo als linkerwingback is vrij geniaal. Op de rechterwingbackpositie schurkt het nog wat. Qua buitenspelers hebben ze niet enorm veel. Takashi Inui haalden ze als linksbuiten, had ik veel van verwacht maar dat valt tegen. Buitenspelers zijn er niet echt in dit systeem. De beste spelers spelen om de spitsen heen, die gewoon geen kut ervan bakken. Canales en Lo Celso zijn fantastische spelers; de spitsen Moron en Sanabria passen hier gewoon niet.

Voorts; het verbaast me dat ze bezig zijn met een buitenspeler van 18 terwijl ze een goede spits harder nodig hebben.
Moeten ze het wel volhouden. Want waar komt al dat geld vandaan? Stadion heeft nauwelijks ruimte voor business units, qua sponsors valt het ook wel mee en de TV-inkomsten zijn niet bijster hoog. Het is geen kleine club, maar om nou te concurreren met het "grote" Sevilla en Atleti.

Wel een goeden analyse. Kudos als je dit zojuist hebt getypt. Ik vertrouw er dan maar op dat ze Lainez niet halen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_184320412
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:32 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Moeten ze het wel volhouden. Want waar komt al dat geld vandaan? Stadion heeft nauwelijks ruimte voor business units, qua sponsors valt het ook wel mee en de TV-inkomsten zijn niet bijster hoog. Het is geen kleine club, maar om nou te concurreren met het "grote" Sevilla en Atleti.

Wel een goeden analyse. Kudos als je dit zojuist hebt getypt. Ik vertrouw er dan maar op dat ze Lainez niet halen.
Ik spreek niet met zekerheid, want ik kan niet in het hoofd van Lainez kijken en ik weet niet wat Betis/Guardado hem influistert. De laatste weken heb ik in ieder geval gelezen dat Lainez niet echt oren had naar Lyon of andere clubs (voordat Betis langskwam) en wilde per se naar Ajax. Hij is twee jaar gevolgd waarvan één jaar best wat contact met het management van Lainez.

Ik schets slechts; ik zeg niet dat hij gaat komen naar Ajax, ik zeg niet dat hij naar Betis zal gaan.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:36:49 #86
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184320429
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:44 schreef Zocalo het volgende:

[..]

WZAWZDB, kennen ze dat ook in Mexico?
NSANSEM?
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:37:57 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184320436
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:35 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik spreek niet met zekerheid, want ik kan niet in het hoofd van Lainez kijken en ik weet niet wat Betis/Guardado hem influistert. De laatste weken heb ik in ieder geval gelezen dat Lainez niet echt oren had naar Lyon of andere clubs (voordat Betis langskwam) en wilde per se naar Ajax. Hij is twee jaar gevolgd waarvan één jaar best wat contact met het management van Lainez.

Ik schets slechts; ik zeg niet dat hij gaat komen naar Ajax, ik zeg niet dat hij naar Betis zal gaan.
in die zin is het wel goed dat er zo'n absurd bod op Neres binnen is, bij Ajax weet je dat je een aardig doorverkoop bedrag zal krijgen als verkopende club
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:38:39 #88
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_184320449
quote:
Gelukkig kunnen ze goed voetballen want hier zijn ze echt vies slecht in.
pi_184320480
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana en Ziyech genot

Alleen kennen ze nauwelijks muziek en films.
Ik vind die spelers maar omslachtige manieren hebben van het uitleggen ervan :')
Oh.
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:41:24 #90
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_184320495
Ik heb weinig gezien van Lainez trouwens. Is hij echt zó goed als ze het doen voorkomen? In de zin van, is hij al beter dan een Neres en hoe is hij te vergelijken met zijn Mexicaanse broeder bij PSV, Lozano?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_184320499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

in die zin is het wel goed dat er zo'n absurd bod op Neres binnen is, bij Ajax weet je dat je een aardig doorverkoop bedrag zal krijgen als verkopende club
Daar zijn de Midden/Zuid-Amerikaanse clubs volgens mij wel fan van ja.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184320500
Het is een fake bod op Neres heb ik uit bronnen

En mijn bronnen kloppen meestal

Geloof mij nou maar Neres staat na 31 januari gewoon nog onder contract bij ajax.

Ik deel ijsjes uit als het niet zo is.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184320505
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind die spelers maar omslachtige manieren hebben van het uitleggen ervan :')
Batman; ja euuhh veel films ja euhhh

Wat dacht je van een superheld?
pi_184320520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Batman; ja euuhh veel films ja euhhh

Wat dacht je van een superheld?
Mickey Mouse "Uh ja in Disneyland hebben ze mensen die zich verkleden"

Wtf _O-
Oh.
pi_184320535
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb weinig gezien van Lainez trouwens. Is hij echt zó goed als ze het doen voorkomen? In de zin van, is hij al beter dan een Neres en hoe is hij te vergelijken met zijn Mexicaanse broeder bij PSV, Lozano?
Lainez is beter in de kleine ruimte en qua dribbels schijnt, maar wel minder doelgericht dan een Lozano (en ook wel Neres gok ik). Sowieso minder ver dan de ontwikkeling dan Neres nu is, dus je gaat er op de korte termijn wel op achteruit. Vooral ook omdat hij eerst moet wennen.
Oh.
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:44:44 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184320551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:41 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Daar zijn de Midden/Zuid-Amerikaanse clubs volgens mij wel fan van ja.
een wijs man zei ooit: it ain't over till it's over
  Forum Admin donderdag 10 januari 2019 @ 15:45:35 #97
35723 crew  GGMM
pi_184320570
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb weinig gezien van Lainez trouwens. Is hij echt zó goed als ze het doen voorkomen?
Ligt eraan, als hij voor Ajax kiest wel, dan is het het grootste talent uit Mexico van de afgelopen jaren.

Kiest hij voor Betis dan kan hij er niet zoveel van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184320571
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

een wijs man zei ooit: it ain't over till it's over
Daarom. Ik loop niet te ver op de zaken vooruit, zie Richarlison.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:46:41 #99
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_184320590
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ligt eraan, als hij voor Ajax kiest wel, dan is het het grootste talent uit Mexico van de afgelopen jaren.

Kiest hij voor Betis dan kan hij er niet zoveel van.
:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:46:53 #100
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_184320592
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:45 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Daarom. Ik loop niet te ver op de zaken vooruit, zie Richarlison.
Die doet het best aardig in de PL
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')