Ajax kan zichzelf gewoon promoten als de hipsterclub bij uitstek, kan je genoeg mensen mee bereiken.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klein stukje van de taart is ook wat natuurlijk. Het is moeilijk concurreren, dat is waar.
Volgende keer moet de directie jou ff bellen voordat ze zulke beslissingen nemenquote:Op donderdag 10 januari 2019 19:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Op de latinos en een handjevol fans na kijkt geen enkele Amerikaan naar "soccer". "Thats not real football" zeggen ze dan. Ze kijken liever naar American football.
Ajax heeft een kantoor in New York geopend maar dat is gewoon weggegooid geld als je het mij vraagt. Europees voetbal zal nooit een grote sport worden in Noord-Amerika.
quote:
Mexico is ook Noord-Amerika hè.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Op de latinos en een handjevol fans na kijkt geen enkele Amerikaan naar "soccer". "Thats not real football" zeggen ze dan. Ze kijken liever naar American football.
Ajax heeft een kantoor in New York geopend maar dat is gewoon weggegooid geld als je het mij vraagt. Europees voetbal zal nooit een grote sport worden in Noord-Amerika.
Als ik Marc was zou ik hem nog achterop de fiets wegbrengen voor dat geld.quote:Op donderdag 10 januari 2019 09:12 schreef fetX het volgende:
43 miljoen, mijn hemel. Daar hoef je toch niet eens over na te denken?
Hennie approves met zijn PSV vlaggetjequote:Op donderdag 10 januari 2019 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
STINK PSV ZIT ONS WEER EENS DWARS !!!!
Ja, en Ajax klint gewoon cooler dan PSV bijv. En dat zeg ik niet om lullig te zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan zichzelf gewoon promoten als de hipsterclub bij uitstek, kan je genoeg mensen mee bereiken.
Zijn kommagebruik doet mij aan PSVCL denken.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch heerlijk man
Bruins-Slot is in mijn ogen ook afquote:Op donderdag 10 januari 2019 19:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hennie approves met zijn PSV vlaggetje
Scarface88 is gewoon jaloers dat Ajax zich als club beter kan verkopen dan PSV, wat gewoon een dertien-in-dozijnvereniging is.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, en Ajax klint gewoon cooler dan PSV bijv. En dat zeg ik niet om lullig te zijn.
Amsterdam als stad is ook gewoon aansprekend en bekend. Ajax Amsterdam klinkt ook gewoon goed in het Engels. PSV Eindhoven kan van alles zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scarface88 is gewoon jaloers dat Ajax zich als club beter kan verkopen dan PSV, wat gewoon een dertien-in-dozijnvereniging is.
En PeeSjeVee dan?quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, en Ajax klint gewoon cooler dan PSV bijv. En dat zeg ik niet om lullig te zijn.
Spreek uit als Ee-djex - Jack van Gelder.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Amsterdam als stad is ook gewoon aansprekend en bekend. Ajax Amsterdam klinkt ook gewoon goed in het Engels. PSV Eindhoven kan van alles zijn.
Nee dat is Midden-Amerika. Ken je topografie.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:52 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Mexico is ook Noord-Amerika hè.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spreek uit als Ee-djex - Jack van Gelder.
Midden-Amerika is geen continent.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee dat is Midden-Amerika. Ken je topografie.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Amerika Lees nog maar eens bij.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ze spreken Ajax uit als Ej Jex.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klopt en Amsterdam ook iets anders, maar dan klinkt het nog wel goed.quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ze spreken Ajax uit als Ej Jex.
Ik stoor me altijd als mensen zeggen Emsturdehm!quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klopt en Amsterdam ook iets anders, maar dan klinkt het nog wel goed.
Ik ken mijn topografie. Noord-Amerika en Zuid-Amerika zijn continenten, Midden-Amerika niet. Dat is een regio die grotendeels in Noord-Amerika ligt. Waarvan ze in heel veel landen gewoon enthousiast zijn over voetbal.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn visum, ik vlieg half feb naar Murica, bedankt nog voor je hulp.quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik stoor me altijd als mensen zeggen Emsturdehm!
Net zoveel als Tadic van Michael Jackson weet.quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:04 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik ken mijn topografie. Noord-Amerika en Zuid-Amerika zijn continenten, Midden-Amerika niet. Dat is een regio die grotendeels in Noord-Amerika ligt. Waarvan ze in heel veel landen gewoon enthousiast zijn over voetbal.
Dat is waar ik het over had. Hoeveel van de voetballiefhebbers Ajax kennen, niet de kans dat voetbal in de VS zo groot zal worden als dat rugbyspel dat ze daar spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |