SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier verderDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Ik bedoel dan komende zomer. We zullen het zien.quote:Op donderdag 10 januari 2019 09:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ja, want van belangrijke spelers is er nog niemand weg en hebben we er n bij.
Als je Lainez binnenhaalt wel, zonder vervanger zeker niet doenquote:Op donderdag 10 januari 2019 09:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dat moet je toch gelijk doen hoor, 43 miljoen.
Dat wisten we al tochquote:Op donderdag 10 januari 2019 10:00 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan komende zomer. We zullen het zien.
Dat is dan ook de voorwaardequote:Op donderdag 10 januari 2019 10:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je Lainez binnenhaalt wel, zonder vervanger zeker niet doen
Het geluk van de interesse van een Chinees team.quote:Op donderdag 10 januari 2019 10:11 schreef Heeinz het volgende:
Neres voor 43 miljoen zou ook meteen het transferrecord in de eredivisie zijn, bizar en dan ook nog voor een bankzitter
Dit dus, tenzij je Lainez al binnenhengelt, maar dan nog blijft het een risico... en moet je hopen dat Ziyech en Tadic heel blijven, want anders zit je weer met niveau Cerny opgescheeptquote:Op donderdag 10 januari 2019 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb er wel moeite mee om hem te laten gaan. Maar ik had ook nooit verwacht 43 miljoen voor hem te krijgen... Als het in zomer was had ik gezegd gelijk laten gaan. Maar nu hou ik liever alle spelers bij elkaar.
Als die Mexicaan beter is dan is het een werelddeal toch?quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou altijd zonder twijfel dat bod gepakt hebben.
Maar in deze strijd om elk punt kan het je wel het kampioenschap kosten, en met de aankomende leegloop wordt het dan potentieel een flinke droogte. Lastige voor Overgod.
Zullen we wedden van niet? Als ik win dat je hier dan niet meer mag posten zolang van de beek er nog is?quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik doe een gokje...
Ik verwacht dat Donny van de Beek voor 31 januari ook weg is....
Vind ik ook.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:21 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Dit seizoen moet het sportieve aspect voorop blijven.
53 miljoengodquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef wimderon het volgende:
Als die Chinezen in n week hun bod verhogen van 30 naar 43 kun je er wellicht nog wel meer uit slepen.
Als ze nog hoger moeten gaan, komen ze in een andere categorie spelers terecht. Dan kunnen ze ineens in de PL gaan kijken.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:42 schreef wimderon het volgende:
Als die Chinezen in n week hun bod verhogen van 30 naar 43 kun je er wellicht nog wel meer uit slepen.
Je maakt mensen heel zuur hierquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:21 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Mwa, opzich kan Ajax die 40M prima laten lopen. Het is een boel geld, maar we gaan deze zomer sowieso wel genoeg geld binnen harken. En je kan bij Monaco zien dat grote sommen geld het echt niet oplost, die hebben bijna een miljard bij eklaar geschraapt en spelen nu tegen degradatie.
Ik zou Neres er bij houden en lekker in de Champions League knallen. Dit seizoen moet het sportieve aspect voorop blijven.
Oei, je weigert geld... Binnenkort krijg je CIDI op bezoek.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:21 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Mwa, opzich kan Ajax die 40M prima laten lopen. Het is een boel geld, maar we gaan deze zomer sowieso wel genoeg geld binnen harken. En je kan bij Monaco zien dat grote sommen geld het echt niet oplost, die hebben bijna een miljard bij eklaar geschraapt en spelen nu tegen degradatie.
Ik zou Neres er bij houden en lekker in de Champions League knallen. Dit seizoen moet het sportieve aspect voorop blijven.
Wat merken wij van het geld klaas?quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je maakt mensen heel zuur hier
het gaat alleen maar om geld geld geld hier
Kunnen we weer spelers in de categorie Tadic/Blind halen als het nodig is. En zeer grote talenten.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat merken wij van het geld klaas?
quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat merken wij van het geld klaas?
Dat kunnen we nu ook welquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kunnen we weer spelers in de categorie Tadic/Blind halen als het nodig is. En zeer grote talenten.
Dat kan voor dit geld ook wel lijkt mij.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze nog hoger moeten gaan, komen ze in een andere categorie spelers terecht. Dan kunnen ze ineens in de PL gaan kijken.
Voor dit geld hadden ze ook Lozano bij jullie kunnen ophalen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat kan voor dit geld ook wel lijkt mij.
Ramselaar misschien.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor dit geld hadden ze ook Lozano bij jullie kunnen ophalen.
Niet verwacht.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
https://twitter.com/OptaJohan/status/1083027025386967040?s=19
Lucky ajax
Denken dat die niet eerst moet wennen aan het Ajax systeem in Jong Ajaxquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die Mexicaan beter is dan is het een werelddeal toch?
40-45 miljoen voor een speeltuinvoetballer die naar een speeltuincompetitie gaat. Altijd doen.
Die wordt waarschijnlijk verkocht aan een Duitse middenmoter.quote:
Onana > Zoet dus.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
https://twitter.com/OptaJohan/status/1083027025386967040?s=19
Lucky ajax
Verweij weet dus gewoon net zoveel als wij dankzij de Mexicaanse mediaquote:Op donderdag 10 januari 2019 13:46 schreef TheJanitor het volgende:
https://www.telegraaf.nl/sport/3007804/ajax-rekent-op-lainez
En de volgende Frenkie de Jong zal nog steeds een tussenstap maken naar een Ajax of PSV omdat hij verwacht zich daar beter te kunnen ontwikkelen. Daar valt echt wel mee te concurreren, zeker voor jongens die niet per se kiezen voor het snelle geld.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die wordt waarschijnlijk verkocht aan een Duitse middenmoter.
Maar op zich is deze tendens op de korte termijn wel gunstig voor de kleinere Nederlandse clubs, op de langere termijn is het weer kut voor de top 3. Chelsea/PSG gaan dan namelijk zelf wel ffkes bij Willem II kijken voor de volgende Frenkie de Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |