Geen idee eigenlijk.quote:
Is ook niet verplicht. En eigenlijk zijn al die uitbreiding dingen die al in het basisspel zouden moeten zitten, vind ik.quote:
Huisdieren en seizoenen zou ik wel leuk vinden inderdaad als "standaard".quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook niet verplicht. En eigenlijk zijn al die uitbreiding dingen die al in het basisspel zouden moeten zitten, vind ik.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
https://forums.thesims.co(...)ave-and-how-it-works
Dan heb ik er toch nog niks aan.quote:NOT on travel.
NOT during gameplay.
hoe bekendquote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier ook, nadat het vast loopt of crasht, dan denk je er weer een tijdje aan om af en toe op te slaan en na verloop van tijd, vergeet je dat weer.
Nope, kan alleen op een ander kavel dus je krijgt altijd laadschermen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand die de uitbreiding Aan het werk heeft? Ik vroeg mij af of je daar ook een winkeltje aan huis kan maken.
Ik niet. Tenzij je de seizoenen uit kunt schakelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Huisdieren en seizoenen zou ik wel leuk vinden inderdaad als "standaard".
Jammer, in Sims 2? of 3? kon dat wel.quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, kan alleen op een ander kavel dus je krijgt altijd laadschermen.
Waar het bij mij vaak op neerkwam was dat ik gewoon permanent op m’n winkel-kavel zat en daar een huis/appartement bij aanbouwde, en dan verder in de wereld nog ergens een lege kavel had wat dan de officiële ‘woonkavel’ was
Sterkte met dit verlies.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Sim is gestorven door vergiftiging.
Nu maar een nieuwe Sim maken.
Dank je.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |