abonnement Unibet Coolblue
pi_184326541
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:24 schreef Lonaa het volgende:
(ik was overigens best verbaasd over hoe zwaar dat is, zo een pot met as van een hond van 15 kg. Ik heb m gewogen, uit nieuwsgierigheid. Toch 724 gram :o )
De as van mens is ook heel zwaar.
Spoilers!
pi_184326569
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Las dat augustus tot oktober veel natter is.

Het is in elk geval lastig plannen. https://www.pangeatravel.nl/beste_reistijd_vietnam.html
Tof dat je geboekt hebt ^O^
Spoilers!
pi_184326701
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De as van mens is ook heel zwaar.
heb ik ook nog nooit vast gehad, had echt geen idee.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184326731
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De as van mens is ook heel zwaar.
Ja, dat vond ik ook zo raar. Zag er ook totaal anders uit dan verwacht. Met allemaal zwarte dingetjes ertussen. Maar dat was natuurlijk logisch, dat was overgebleven van de kist.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:13:31 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184326733
Ik lees steeds pangasiustravel :')

Leuk Krea, ik heb ook zin in lekker reizen

dit weekend in een Landal, ook leuk hoor, even weg zijn met vriendengroep enzo, maar zo'n bloedhekel aan die domme saaie kutparken
Alleen waren andere huizen dit weekend absurd duur dus ben overstag gegaan :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184326808
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik ook zo raar. Zag er ook totaal anders uit dan verwacht. Met allemaal zwarte dingetjes ertussen. Maar dat was natuurlijk logisch, dat was overgebleven van de kist.
ik ben wel heel nieuwsgierig, maar heb er nog niet ingekeken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184326915
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik ben wel heel nieuwsgierig, maar heb er nog niet ingekeken.
Wij moesten wel, bij het strooien moest de bus wel open.
Was nog wel "grappig". Mijn zus had de as van mijn vader opgehaald en moest daarna een sporttraining geven, ze haalde een paar pupillen op, en zei toen, "zet mijn vader maar even op de grond". Ze vonden het heel eng en wilden het ook niet doen :D
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:26:35 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184326969
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wij moesten wel, bij het strooien moest de bus wel open.
Was nog wel "grappig". Mijn zus had de as van mijn vader opgehaald en moest daarna een sporttraining geven, ze haalde een paar pupillen op, en zei toen, "zet mijn vader maar even op de grond". Ze vonden het heel eng en wilden het ook niet doen :D
_O-

Ik vond dat ook altijd wel weird, als ik aan het afstoffen was bij thuiszorgpatiënten en de urn(en) moesten ook even een sopje _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:26:49 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184326974
Wij hebben als broers gezamenlijk de as van onze vader en (stief)moeder bij elkaar gegooid in een grote emmer en ergens uitgestrooid. Was best wel veel en zwaar van 2 personen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184327058
Mijn ouders zijn ook op dezelfde plek uitgestrooid, 7 jaar na elkaar. En op die plek zijn ook de beste vriendin van mijn moeder en haar man uitgestrooid. Zijn ze weer allemaal bij elkaar :P

Ben benieuwd naar je belevenissen Krea. Heb je bij Fox geboekt? Indertijd hadden ze daar een forum waar je vooraf al kennis kon maken. Wij zijn toen met een stel uiteten geweest, maandje voor vertrek. Was heel leuk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184327078
Lekker geboekt Kreat *O*

En knuffels voor Lonaa en Frant. :* :*
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:40:09 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184327263
ja ok :+

[ Bericht 87% gewijzigd door Molo op 10-01-2019 21:45:41 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184327284
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn ouders zijn ook op dezelfde plek uitgestrooid, 7 jaar na elkaar. En op die plek zijn ook de beste vriendin van mijn moeder en haar man uitgestrooid. Zijn ze weer allemaal bij elkaar :P


Mooi is dat he.
Wij hebben 2,5 jaar na mijn moeder ook mijn zus op dezelfde (illegale) plek in de lek uitgestrooid.
pi_184327314
Dankje.

[ Bericht 50% gewijzigd door Blues op 10-01-2019 21:47:49 ]
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:46:07 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184327405
yes!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184327407
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:10 schreef Molo het volgende:
Ik vind het wel lollig dat jullie aangeven dat een heel ziekenhuis wel of niet kut is, hangt zo enorm van de afdeling, personen en aandoening/behandeling af is mijn ervaring als patiënt én medewerker.
Oh ja, 100x dit!

(en vooral als je net als ik in 2 jaar tijd door een heel ziekenhuis gaat en op alle poli's en afdelingen bent geweest....er is een groot verschil tussen afdelingen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184327450
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Moet je zelf ook wel even editten ;)
Wachtte op jou ~:)
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:49:31 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184327464
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wachtte op jou ~:)
geregeld :P

Wist niet van jou dat dat zo was, maar goed, maakt ook niet uit, gefixt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184327648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jup, dat kan echt enorm verschillen ja :Y . Ik kwam op alle afdelingen in het UMC als medewerker, en er zijn echt wel afdelingen waar ik er als patiënt ook vertrouwen in zou hebben en waar de sfeer gewoon goed leek te zijn, en er zijn ook afdelingen waar ik als medewerker al een schurfthekel aan had en waar ik echt niet terecht zou willen komen. (Zover je dat kunt kiezen natuurlijk ;) )

En dat geldt ook wel voor andere ziekenhuizen. Zo had mijn opa alle vertrouwen in het Antonius in Nieuwegein (vanaf zijn 32ste hartinfarcten, altijd heel netjes en goed behandeld), maar was ik blij dat ik naar de orthopedie-afdeling van het WKZ/UMC werd doorgestuurd omdat ze in het Antonius echt de grootste droplul van een arts hadden rondlopen :) .
Ha, ik ben wel benieuwd welke afdelingen dat waren :+ O-)

En op orthopedie lopen volgens mij wel bovengemiddeld veel droplullen rond ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_184327732
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:58 schreef Clubsoda het volgende:

En op orthopedie lopen volgens mij wel bovengemiddeld veel droplullen rond ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184328006
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ha, ik ben wel benieuwd welke afdelingen dat waren :+ O-)

En op orthopedie lopen volgens mij wel bovengemiddeld veel droplullen rond ;)
Haha, ja lastige, want ik ben officieel nog in dienst en wellicht ga ik in de vakanties weer aan de slag :D
Laat ik het zo zeggen; de oncologie/hematologie afdelingen in de B-toren en de D-toren (Hartchirurgie, algemene chirurgie, KNO e.d.) vond ik vaak erg relaxt en vaak zelfs 'gezellig' :Y
De C-toren was ik minder fan van, maar dat wisselde dan wel weer per afdeling ;) .
(Nu moet ik wel zeggen dat het ook heel veel verschil kan maken wie er qua verpleging werkt hoor. Want ook op de D heb ik wel eens een aanvaring gehad met iemand van de verpleging die gewoon echt niet mee wilde werken/denken in het belang van de patiënt, en op de C kreeg ik dan weer juist wel hulp van alle kanten. En het hangt er soms ook gewoon net van af wat hun ervaring met labo-werknemers is, want we zijn met een groot team en de een is ook de ander niet.... ik probeer verpleging wel altijd te vriend te houden, zullen we maar zeggen :P )

Ik had in het UMC/WKZ zelf uiteindelijk een superfijne orthopeed. Wel een of andere prof, maar hij stond wel de dag na de OK om 8 uur 's ochtends naast mijn bed om te vragen hoe het ging. (Hij had zelf een dochter van mijn leeftijd die op de dag van mijn operatie jarig was. Dat deed hem wel iets hoorde ik later.)

Maar in het Antonius had ik echt een ongelooflijke hork. Die snapte niet dat ik van de zenuwen moest lachen toen ik mijn belachelijke röntgenfoto's zag (ernstige scoliose en dan nog in zijwaarste houdingen. Dat ziet er gewoon debiel uit.) VIND JE DAT GRAPPIG MEISJE?!
Eikel :')
pi_184328174
Oh met “is kut” bedoel ik “mijn ervaringen zijn kut” of ”ervaringen die ik gehoord heb zijn kut”. Wist niet dat dat niet duidelijk genoeg was. Waar kut staat kan ook goed staan. Stop de tijd.

Vriendin van me werkt op cardiologie in t St Antonius, en die is lief dus dat is ook een topziekenhuis natuurlijk :+
Kwak
pi_184328295
Ik had in het Albert Schweitzer in Dordrecht een geweldige neuroloog, een fijne endocrinoloog, een hork van een oogarts en een paardelul van een kaakchirurg. Het zal echt per afdeling verschillen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 10-01-2019 22:36:30 ]
Spoilers!
pi_184328349
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
Oh met “is kut” bedoel ik “mijn ervaringen zijn kut” of ”ervaringen die ik gehoord heb zijn kut”. Wist niet dat dat niet duidelijk genoeg was. Waar kut staat kan ook goed staan. Stop de tijd.

Vriendin van me werkt op cardiologie in t St Antonius, en die is lief dus dat is ook een topziekenhuis natuurlijk :+
Mijn opa was heel tevreden over cardiologie in het St. Antonius :Y . Heeft er jaaaaaaaaaren rondgelopen en voelde zich daar altijd veilig.
En de neuroloog waar ik was, was ook een heel aardige (en ik denk ook kundige) man. Alleen die orthopeed was gewoon een idioot :P
pi_184328394
Mwah ik vond Haga Sportlaan (Rode Kruis) gewoon echt wel vrij algemeen kut: nooit parkeerplek (kom je voor een ctg ivm minder leven voelen, in paniek, kan je eerst de hele fokking wijk door om te parkeren), oude kamers, geen plek voor partner, restaurant zelden open, etc etc et
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')