Raven is al een tijdje hoor.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ryanne is nu Raven en bezoekt weer Nederland in de nacht…
Ik moest het weggezakte topic eerst weer even opzoeken en zag in de OP uit 2019 nog Ryanne staan. Op basis daarvan mijn post geplaatst en meteen weer aangepast, toen bleek dat Raven hier al geïntroduceerd was.quote:
Misschien kan het daar ook even worden aangepast?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest het weggezakte topic eerst weer even opzoeken en zag in de OP uit 2019 nog Ryanne staan. Op basis daarvan mijn post geplaatst en meteen weer aangepast. Net niet snel genoeg voor jouw oplettendheid…
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan het daar ook even worden aangepast?
Klinkt als het leven van een gemiddelde FOK!ker.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:57 schreef Dutch_view het volgende:
Leuk dat t weer begonnen is![]()
Het bezoek bij die twee mannen waarvan er 1 straatangst heeft had wel wat triestigs. De hele dag thuis zitten omgeven door Ali express disco lampen en het enige contact met de buitenwereld is feesboek
Essociaal is echt mega bekend op tiktok en instagram geworden, die is zeker weten zelf benaderd, kan niet anders…quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:42 schreef amaranta het volgende:
Zeker weten niet 100% spontaan.
Die vrouw van het deelkastje woont niet in Eindhoven. Deelkastje staat daar ook niet.
Deze vrouw heeft 100% zeker zelfde media opgezocht. Zij doet erg haar best om zoveel mogelijk daarin te verschijnen.
(Ja, ik ken haar persoonlijk)
En die woningen die verkocht gaan worden voor ASML staan ook niet in Eindhoven.
En dat ze van alle inwoners uit Eindhoven ook toevallig Essociaal tegen komt is ook te toevallig.
Ik keek even op haar insta.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:54 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Essociaal is echt mega bekend op tiktok en instagram geworden, die is zeker weten zelf benaderd, kan niet anders…
Ze heeft daar ook gezegd dat ze opnames had tot vijf uur in de ochtend met Raven. Dat was idd afgesproken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:54 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Essociaal is echt mega bekend op tiktok en instagram geworden, die is zeker weten zelf benaderd, kan niet anders…
Ah oke. Kijk niet al haar berichten of tiktoks haha.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft daar ook gezegd dat ze opnames had tot vijf uur in de ochtend met Raven. Dat was idd afgesproken.
Je zal toch iets van een draaiboek nodig hebben verder kan je zo elk programma wel kapot maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:42 schreef amaranta het volgende:
Die vrouw van het deelkastje woont niet in Eindhoven. Deelkastje staat daar ook niet.
Deze vrouw heeft 100% zeker zelfde media opgezocht. Zij doet erg haar best om zoveel mogelijk daarin te verschijnen.
En dat ze van alle inwoners uit Eindhoven ook toevallig Essociaal tegen komt is ook te toevallig.
Die woningen zullen wel in Veldhoven staan, maar in welke plaats woont die dame met dat deelkastje?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:42 schreef amaranta het volgende:
Ook daar.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die woningen zullen wel in Veldhoven staan, maar in welke plaats woont die dame met dat deelkastje?
Ik zag er toevallig een TikTok over. Hij is indd overleden inmiddelsquote:Op maandag 27 februari 2023 22:57 schreef Sodemieters het volgende:
Poe... heftig gesprek, die laatste. Ook als je bedenkt dat-ie dus ongeveer een maandje geleden overleden zal zijn.
Die woningen staan wel echt 2 meter in Veldhoven, letterlijk de eerste set woningen die je tegenkomtquote:Op zondag 26 februari 2023 23:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die woningen zullen wel in Veldhoven staan, maar in welke plaats woont die dame met dat deelkastje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |