abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184328972
registreer om deze reclame te verbergen
Klefbekken was fijn :)
1,5 LOTR film gekeken, volgende week de rest, hebben we weer wat om naar uit te kijken.
Ik voel me zo heerlijk op m'n gemak bij hem he ♥
pi_184332046
Da's het allerbelangrijkste O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184332141
Dat is inderdaad fijn RokStarr O+

Goedemorgen trouwens.......bijna weekend *O*
pi_184332519
Succes met werken! *O*

Ik ga lekker verder aan de opruim. En toevallig heeft de action deze week een vakkenhanger in de aanbieding! Heeft zo moeten zijn :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184332538
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 08:10 schreef quickstepster het volgende:
Succes met werken! *O*

Ik ga lekker verder aan de opruim. En toevallig heeft de action deze week een vakkenhanger in de aanbieding! Heeft zo moeten zijn :+
Jeuh *O* !!
pi_184337830
Goedemiddag :W

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 23:00 schreef RokStarr het volgende:
Klefbekken was fijn :)
1,5 LOTR film gekeken, volgende week de rest, hebben we weer wat om naar uit te kijken.
Ik voel me zo heerlijk op m'n gemak bij hem he ♥
Dat is idd fijn *;

QS, heeft zo moeten zijn dan idd :D

Ik ga mezelf ook maar eens een schop onder mn kont geven, deze week nog maar weinig gedaan :@
pi_184337854
Weekend *O* *O*
pi_184337893
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weekend *O* *O*
Yay *O*
pi_184338016
Succes met schoppen Hestia, niet te hard h!

Woohoo Cinderella! Lekker van genieten!

Ik heb inmiddels 3 dozen vol zooi opgeruimd, weggegooid of gedoneerd. En plakhaakjes aan de binnenkast van mijn kast geplakt en daar mijn kettingen gesorteerd *) de rest van mijn sieraden ook uitgezocht.

Oh, en de vakkenhanger gehaald! :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184338427
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:57 schreef quickstepster het volgende:
Succes met schoppen Hestia, niet te hard h!

Woohoo Cinderella! Lekker van genieten!

Ik heb inmiddels 3 dozen vol zooi opgeruimd, weggegooid of gedoneerd. En plakhaakjes aan de binnenkast van mijn kast geplakt en daar mijn kettingen gesorteerd *) de rest van mijn sieraden ook uitgezocht.

Oh, en de vakkenhanger gehaald! :+
Goed bezig! Vriendlief blijft bij jou wonen na dit weekend gok ik zo...... :D :D
pi_184339805
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Goed bezig! Vriendlief blijft bij jou wonen na dit weekend gok ik zo...... :D :D
Haha, het is dat ik naar hem toega...
Het is gewoon lekker om te ontspullen. Al die dingen die vast ooit handig worden. Of die je maar bewaard omdat je dat al 5 jaar doet. Weg ermee!

In het kader van blij worden van je spullen ga ik volgende week wel even naar de kunstgalerie hier. Mag van mezelf een cowparade koe uitzoeken O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184339828
Cowparade koe?
pi_184339923
Ja! De cowparade zijn die beschilderde koeienbeeldjes. Ik ben groot fan, maar goedkoop zijn ze niet. Dus nooit gekocht. Maar nu wil ik er echt een O+

COW0034_cowparade1.jpg
Gek? kan je dat eten?
pi_184340068
Oh die zijn leuk!
pi_184340279
Yup. Onderdeel van het doen waar je blij van word O+

Ben ook benieuwd wat ik overhoud van mijn kleding na de grote opruimactie. Hoop dat ik daarna ook weer wat mag shoppen :@
Gek? kan je dat eten?
pi_184340333
Ha ha, mooi beloningssysteem zo :) :)
pi_184340382
Goed bezig QS, lekker vroeg aan de voorjaarsopruiming begonnen dus. Die koeien zijn niet mijn smaak maar als jij er blij van wordt is het een goede beloning :)

Ik heb de afwas gedaan, keuken schoongemaakt, vuilnis en oud papier weggebracht, 1 was opgeruimd en 2 nieuwe opgehangen. Dus wel hard geschopt, maar was ook echt ff nodig CD ;)

Ik ga van het weekend mn hobbykamer doem, vriendlief heeft de kids dus hele weekend alleen. Ik wil juist qua hobbies gaan ontspullen, teveel wat ik amper meer doe. Wil me op een paar hobbies gaan richten en al het andere weggeven. Voor 1 (knopen)verzameling al een vriendin gevonden die helemaal door het dolle heen was toen ik vroeg of ze er belang bij had. Dus binnenkort maar eens gezellig afspreken en haar er blij mee maken :)
pi_184340398
Welke hobbies mogen blijven Hestia?
pi_184340422
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:01 schreef Sarabi het volgende:
Welke hobbies mogen blijven Hestia?
Diamond painting, strijkkralen, kleuren en handlettering/bullet journal :)
pi_184340430
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:00 schreef _Hestia_ het volgende:
Goed bezig QS, lekker vroeg aan de voorjaarsopruiming begonnen dus. Die koeien zijn niet mijn smaak maar als jij er blij van wordt is het een goede beloning :)

Ik heb de afwas gedaan, keuken schoongemaakt, vuilnis en oud papier weggebracht, 1 was opgeruimd en 2 nieuwe opgehangen. Dus wel hard geschopt, maar was ook echt ff nodig CD ;)

Ik ga van het weekend mn hobbykamer doem, vriendlief heeft de kids en ik wil juist qua hobbies gaan ontspullen. Wil me op een paar hobbies gaan richten en al het andere weggeven. Voor 1 verzameling al een vriendin gevonden die helemaal door het dolle heen was toen ik vroeg of ze er belang bij had. Dus binnenkort maar eens gezellig afspreken en haar er blij mee maken :)
Trots op jou Hestia! En andere mensen blij maken is altijd fijn :)

Wat voor hobby's had/heb je??
pi_184340440
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Diamond painting, strijkkralen, kleuren en handlettering/bullet journal :)
Leuk :)
Diamond painten is wel echt mijn favoriet op dit moment.
pi_184340485
Zijn jullie echt geduldig genoeg voor die hobby's? Ik dus echt niet :@ :@ :@
pi_184340511
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zijn jullie echt geduldig genoeg voor die hobby's? Ik dus echt niet :@ :@ :@
:Y
Ik zou niet zonder kunnen
pi_184340529
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:Y
Ik zou niet zonder kunnen
^O^
pi_184340532
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Trots op jou Hestia! En andere mensen blij maken is altijd fijn :)

Wat voor hobby's had/heb je??
Dankjewel! Ja dat is ook Marie Kondo's filosofie, je afvragen of je er iemand anders blijer mee kunt maken dan jezelf.
Hobbies die ik nog overhoud staan hierboven in reactie op Sarabi. Maar heb bijvoorbeeld een hele knopenverzameling voor "button art" waar ik 2 schilderijtjes en 1 kaart mee heb gemaakt. Of mesjes voor papercutting wat ik maar paar keer gedaan heb (gaan naar andere vriendin die nog wel doet), allemaal klein spul om kaarten te maken wat ik amper meer doe, schilderen doe ik nooit meer etc. Heb gelukkig veel creatieve vriendinnen die ik er blij mee kan maken en de rest gaat wel op Weggeefhoek ^O^

En ja ik ben er geduldig genoeg voor, kom er juist van tot rust als ik ermee bezig ben en geeft meer voldoening dan Netflixen ofzo ;)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')