quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat als jullie op date gaan met een vrouw en jullie zijn tijdens de date dat ze haar oksels niet scheert?
Zij zoekt een intelligente man, hij een stel lekkere tieten. Ja, mag ook.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zij zegt brains, hij vraagt cupmaat...
Wat dan? Kijk, onverzorgd is niet prettig, maar zeker in de winter lijkt mij om de dag waxen ook net wat teveel gevraagd.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat als jullie op date gaan met een vrouw en jullie zijn tijdens de date dat ze haar oksels niet scheert?
Ik had jou genomineerd voor de Fok! award voor de user die het meest in raadselen spreekt. Dit bevestigt wel weer waaromquote:
Wie verzint dat soort onzin?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kom net op een site. Blijkbaar is het no shave januari ofzo voor vrouwen.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had jou genomineerd voor de Fok! award voor de user die het meest in raadselen spreekt. Dit bevestigt wel weer waarom![]()
Je was zeker niet onder de indruk van die match zo aan die screenshot te zien
Goede vraag.quote:
Daar mag je trots op zijn.quote:
Heb je nou antwoord van haar gehad?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:52 schreef Stratotanker het volgende:
[..]Prisha! Waar was je al die tijd?
Zit je ondergedoken of zo?
Om nog even uit te wijden over de screenshot van hierboven. Mijn match is schijnbaar bijzonder confortabel met mij aangezien ze direct informeert naar mijn werkzaamheden. Als wij toch conformtabel met elkaar zijn kan ik net zo goed informeren naar haar cupmaat. Niet dat het mij iets uitmaakt verder .. ik ben gewoon soms een boefje.
[..]
Goede vraag.
[..]
Daar mag je trots op zijn.
Boefjequote:Op donderdag 10 januari 2019 22:52 schreef Stratotanker het volgende:
Om nog even uit te wijden over de screenshot van hierboven. Mijn match is schijnbaar bijzonder confortabel met mij aangezien ze direct informeert naar mijn werkzaamheden. Als wij toch conformtabel met elkaar zijn kan ik net zo goed informeren naar haar cupmaat. Niet dat het mij iets uitmaakt verder .. ik ben gewoon soms een boefje.
[..]
Goede vraag.
[..]
Daar mag je trots op zijn.
Wat zit je nou weer aagje te doen Oosterse prinses.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je nou antwoord van haar gehad?
quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:09 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer aagje te doen Oosterse prinses.
Ik ben hier en daarquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:52 schreef Stratotanker het volgende:
Ah dat is wel leuk, zoiets heb ik ook!quote:
Je ligt ondertussen toch niet de hele dag stiekem te knussen met een LOYL (gestolen van Caithlinnnquote:Op donderdag 10 januari 2019 23:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben hier en daar![]()
In je screenshot zat er zoveel tijd tussen de reacties. Eerste een paar dagen zelfs. Vandaar m’n opmerking. Maar...top dat je een comfy match hebtHappy New Date Year
True storyquote:Op donderdag 10 januari 2019 23:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ah dat is wel leuk, zoiets heb ik ook!
Mja wss meer 75-80 B maar toch.quote:
Play it coolquote:Op donderdag 10 januari 2019 20:00 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Omg ik smelt. Zo leukMaar ben je nu dus echt verliefd?
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:52 schreef Halimede het volgende:
[..]ik vind ongeschoren oksels bij vrouwen wel sexy.
Bij mannen daarentegen weer niet
Vaker dan vrouwen met ongeschoren okselsquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:04 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
hoe vaak kom jij dan mannen met ongeschoren oksels tegen, vraag ik me af?
edited, geschoren oksels bedoel ikquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vaker dan vrouwen met ongeschoren oksels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |