buzzerquote:
tinder app vloog uit, voordat hij WA kon regelenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering app vloog eruit? Hoe werkt dit precies? Whatsapp is een van de enige apps bij mij die het altijd doet en gedaan heeft. Beter scoor je die dame gewoon maat.
je was altijd al irritant wil je zeggen?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:03 schreef KingRoland het volgende:
ik was altijd die klootzak die buzzers en winks ging spammen en door een tool kon ik ongelimiteerd buzzers sturen
genot
Nee, Tinder lag eruit, dus kon niet reageren de hele dag.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering app vloog eruit? Hoe werkt dit precies? Whatsapp is een van de enige apps bij mij die het altijd doet en gedaan heeft. Beter scoor je die dame gewoon maat.
lol ripquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, Tinder lag eruit, dus kon niet reageren de hele dag.
https://gizmodo.com/sorry(...)-tinder-h-1831573464
Helaas heb je geen dubbeldate met die Asians geregeld, jammer Rolandquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:04 schreef KingRoland het volgende:
prima aftrekmateriaal op tinder niets mis mee
maar heb de app al verwijderd ni meer nodig lol
Oh zo, ja dat gebeurde mij ook wel eens. Gelukkig kwam je de meesten nog een keer tegen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:03 schreef Adames het volgende:
[..]
tinder app vloog uit, voordat hij WA kon regelen
snap dat dan
overgestapt naar grindr dus?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:04 schreef KingRoland het volgende:
prima aftrekmateriaal op tinder niets mis mee
maar heb de app al verwijderd ni meer nodig lol
Ik las druiven.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:06 schreef KingRoland het volgende:
beter 2 duiven in de hand dan 10 in de lucht
fedexquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |