Heb je nog meer leuke muziek om te delen?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:06 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was even bang dat hippe rotzooi hier niet gewenst was.
Hit The Deckquote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke muziek om te delen?
Gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan het pas selecteren als jij eerst speelt.
Die zichzelf van het spit verlost heeft en je vervolgens tegen het lijf loopt in een donker bos.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan een kip aan zo'n spit bij de slager.
Wel lekkere muziek op te dansenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:13 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ahuh
Ga nu een playlist af met allerlei van dit soort nummers; Slay the weights
Ik ook niet meer. Nu lekker tijdens het hardlopen of krachttrainenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel lekkere muziek op te dansen.
In een discotheek ofzo, niet dat ik daar nog kom, maar toch.
In de huiskamer? Als ik Usher zie moet ik altijd aan denkenquote:
Kom maar op met wat beters. Ben die ook wel zat.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm, nee geen zin in dat soort muziek nu.
Siquote:Major Lazer?
Ik zie nu opeens zo'n zwaan voor me rondlopend in GOT.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:12 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Die zichzelf van het spit verlost heeft en je vervolgens tegen het lijf loopt in een donker bos.
Daar zou zo een idd niet misstaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie nu opeens zo'n zwaan voor me rondlopend in GOT.
Waarschijnlijk vanwege dat donkere bos.
Ah ja, muziek tijdens sporten isquote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:16 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Nu lekker tijdens het hardlopen of krachttrainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |