Morningquote:
Ik dus ookquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik dat soms als mensen het hebben over 'sparren' en al die kut termen
Halloquote:
Weer druk aan het werk?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morning
[..]
Ik dus ookPraat gewoon normaal.
[..]
Hallo
Over een uurtje.quote:
Ik heb de eerste helft aardig onder de kniequote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:53 schreef dud0r het volgende:
Zo min mogelijk werken en zo veel mogelijk verdienen.
Dat is het beste.
Helaas gaat dat voor mij niet op.
Dat heeft Haags goed voor elkaarquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:53 schreef dud0r het volgende:
Zo min mogelijk werken en zo veel mogelijk verdienen.
Dat is het beste.
Helaas gaat dat voor mij niet op.
Dat is de meest belangrijke helftquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft aardig onder de knie
Ik ben aan het werk ja. Druk aan het werk probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard, al ben ik nu nog even in een vergadering.
Daar?
Dan is het maar goed dat je op FOK zit.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk ja. Druk aan het werk probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen.
Net m'n manager gesproken , die had zoiets van ik zie wel wanneer die binnen loopt. Zo fijn dat het zo makkelijk is af en toe.
Vandaag weer sporten?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je op FOK zit.
En dat kan ik me zeker voorstellen dat het prettig is.
Inderdaad. Stel je voor dat ik hard ga werken. Dan staat het zweet straks op m'n rug.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je op FOK zit.
En dat kan ik me zeker voorstellen dat het prettig is.
Neuh later deze week denk ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vandaag weer sporten?
En was het gisteren een beetje te doen bij jou?
Succes.quote:
kaasbroodjequote:Op dinsdag 8 januari 2019 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Succes.
Wat staat er op de planning?
Broodjes kroket en hamburger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |