Wauw wat een taarten.

Ik heb nog nooit een taart gebakken. Ik haalde wel alles in huis om appeltaart te bakken met voor mijn uitgerekende datum maar op die datum begonnen mijn voorweeën al.

Dat moeten dikke eendjes zijn geworden Mini.
Banaan heeft volgens mij nog steeds niet echt voorkeur voor bepaald eten. Wel voor sperziebonen, die kun je mooi een voor een op de grond gooien. Ik vind het op zich niet zo'n probleem en moet juist mijn best doen er niet om te lachen.

Hij heeft er ook zo'n lol in.
Tolstoi als je Simon 's avonds in slaap voedt of erbij blijft totdat hij in slaap valt, gaat het dan wel goed? Dan zou ik daar namelijk voor blijven kiezen.
Ik probeer het nooit anders. Kost extra tijd waarin Banaan niet slaapt en ik alsnog geen tijd voor mezelf heb. Bovendien moet hij daarna alsnog aan de borst, is hij nog vermoeider en kost het meer moeite dan anders om hem in slaap te krijgen. Ik vertrouw erop dat Banaan het vanzelf beter gaat doen.
Rot dat je avond zo voorbij ging.

Heb je vandaag nog wat tijd voor jezelf?
Wat lief Fleur.

Ik vind Banaan ook soms al heel groot en dan weer heel klein.
Jullie boze kindjes. Ik hoop dat het mild blijft bij ons. En ik bereid me mentaal voor op het ergste.
Banaan zijn eerste weken vond ik wel zo zwaar dat ik de rest van de babytijd meestal goed te doen vond. Ik kan me zo voorstellen dat dit ook komend jaar zo blijft. Als Banaan geen hele nachten huilt en ik geen dagelijkse inzinking heb is het prima.

#lagestandaard
Mini bankboks. Banaan klom gisteren ook voor het eerst zelf op de bank (en ging gelijk springen).
Wij bezochten vanochtend mijn schoonmoeder. Bij thuiskomst hoorden we veel "wa wa" (waf waf).
Banaan was blij met zijn oom die ook kon vertellen wat "die" is.