Niet iedereen eert Simba op dagelijkse basis.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet de meest herkenbare afkorting dan blijkbaar
En als je na een tijd genoeg uitgekotst bent om je naam verzin je weer iets andersquote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Wanneer ik bij de 300k ben ga ik maar verder onder het pseudoniem Megaminded.
Niet elke week een rituele slachting van Mufasa doenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet iedereen eert Simba op dagelijkse basis.
Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:25 schreef EipNiC het volgende:
Simba was dan ook een egoïstisch en verwend welpje.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:18 schreef EipNiC het volgende:
Dat zou ik wel willen overwegen. Lijkt inderdaad wel op mij; het verschil is wrs dat ik geen engeltje ben
![]()
Ik heb er 66, dubbel zo goedquote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet gemiddeld 6 posts per dag hebben!
Ik vind het soms wel fascinerend hoe weinig posts andere mensen hebben die ook ik ook vaak genoeg op het forum zie en die meeposten in slowchatsquote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet gemiddeld 6 posts per dag hebben!
Grote periodes van inactiviteitquote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel fascinerend hoe weinig posts andere mensen hebben die ook ik ook vaak genoeg op het forum zie en die meeposten in slowchats
Schijnbaar, jaquote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was deze kerel ook niet laatst beschuldigd van #MeToo praktijken?
Ik ben er ook wel eens een paar maanden tussenuit geweest.quote:
JR weegt 30 kilo kan ik alvast meegevenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:31 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Correct. En nu liggen jullie wederom op de weegschaal.
Altijd tegen mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:31 schreef Sked het volgende:
[..]
JR weegt 30 kilo kan ik alvast meegeven
Dito. Jammer dat ik na aflevering vier geen zin meer had...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand is veilig.
En ik vond hem die ene docuserie over het universum nog zo leuk doen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:31 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Correct. En nu liggen jullie wederom op de weegschaal.
Genoteerd. Wie heeft dan het meeste vlees in de kuip?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:31 schreef Sked het volgende:
[..]
JR weegt 30 kilo kan ik alvast meegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |