abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 januari 2019 @ 16:06:50 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184262492
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja :D :') alsof vrouwen geen gevoelens, initiatief etc. hebben.
Het zegt denk ik ook veel over hoe hij er uit ziet.
Prima allemaal maar beetje raar om te zeggen dat iemand zich aanstelt omdat ie niet wil dat zijn partner met een ander in bed ligt :') maar goed het blijft FOK! natuurlijk :D
Ik denk dat het meer zegt over hoe jij je vriendin vertrouwt dan over hoe ik eruit zie.

Het lijkt me niet de bedoeling dat je partner wekelijks met een ander in 't zelfde bed slaapt, maar wanneer je meteen begint te roepen dat het direct klaar is wanneer het een enkele keer zou gebeuren dan lijkt me dat ook geen heel gezonde manier van met elkaar omgaan.

Misschien ben je zelf een beetje onzeker?
Huilen dan.
  maandag 7 januari 2019 @ 16:10:14 #27
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_184262530
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer zegt over hoe jij je vriendin vertrouwt dan over hoe ik eruit zie.

Ik denk dat je er niets van snapt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_184262554
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Daar ging het mij helemaal niet om en ik heb je prima begrepen.
Dan begrijp ik niet helemaal waarom je niet snapt dat andere mensen er meteen klaar zeggen te zijn en over beheersing begint eerlijk gezegd..
  maandag 7 januari 2019 @ 16:16:50 #29
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184262644
Gras is groener aan de overkant...
pi_184263017
Wat is nou eigenlijk je doel met dit topic?
  maandag 7 januari 2019 @ 16:36:16 #31
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_184263057
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja :D :') alsof vrouwen geen gevoelens, initiatief etc. hebben.
Het zegt denk ik ook veel over hoe hij er uit ziet.

Prima allemaal maar beetje raar om te zeggen dat iemand zich aanstelt omdat ie niet wil dat
zijn partner met een ander in bed ligt :') maar goed het blijft FOK! natuurlijk :D

Mijn vriendin is ook knap (ja biased enzo) en gezien al die verhalen die je hoort van vrouwen die worden betast maar niks durven te doen of zeggen, dat zou in theorie dus mijn vriendin ook kunnen overkomen. Genoeg slinkse vieze mannetjes die van alles doen en proberen ook natuurlijk.
Je zou het ook als een soort voorzichtigheid kunnen zien. Maar inderdaad zeg, doen alsof vrouwen een soort buitenaardse wezens zijn, dat zegt ook wel het één en ander.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 7 januari 2019 @ 16:44:40 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184263185
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan begrijp ik niet helemaal waarom je niet snapt dat andere mensen er meteen klaar zeggen te zijn en over beheersing begint eerlijk gezegd..
Die beheersing haalde ik aan omdat 2nutz zichzelf blijkbaar zo knap vindt dat hij bang is dat elke vrouw in zijn omgeving wel een move móet maken. Leuk, maar je bent er zelf bij hoe je daarmee omgaat dan.

Dat je bij je doen en laten de wensen van je partner respecteert lijkt me vanzelfsprekend en is ook totaal geen onderwerp van discussie voor mij. Maar je kan je wel afvragen waar sommige wensen vandaan komen en of die misschien iets meer over jezelf zeggen (waar op zich niks mis mee hoeft te zijn hoor). In het geval van 2nutz is het logisch dat zijn vriendin niet wil dat hij met andere vrouwen in één bed slaapt, dat gaat gegarandeerd fout natuurlijk. Of hij z'n zelfkennis op z'n vriendin moet gaan projecteren is een andere kwestie.

Dat TS niet heel handig bezig is door bewust de intimiteit en spanning op te zoeken en te voeden is duidelijk, ongeacht wat hij met z'n vriendin afgesproken heeft over het wel of niet in één bed slapen met iemand anders. Dat er niet geneukt is doet daar niks aan af.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 07-01-2019 16:49:43 ]
Huilen dan.
  maandag 7 januari 2019 @ 16:47:23 #33
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184263239
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oké, maar ik zie er niet uit als een afgekolfde uil en ben redelijk knap :)
_O-

Trouw met me.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184263576
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Die beheersing haalde ik aan omdat 2nutz zichzelf blijkbaar zo knap vindt dat hij bang is dat elke vrouw in zijn omgeving wel een move móet maken. Leuk, maar je bent er zelf bij hoe je daarmee omgaat dan.
Of zo knap dat ie geen genoegen hoeft te nemen met een meid die zijn wensen niet enigszins respecteert?

quote:
Dat je bij je doen en laten de wensen van je partner respecteert lijkt me vanzelfsprekend en is ook totaal geen onderwerp van discussie voor mij. Maar je kan je wel afvragen waar sommige wensen vandaan komen en of die misschien iets meer over jezelf zeggen (waar op zich niks mis mee hoeft te zijn hoor). In het geval van 2nutz is het logisch dat zijn vriendin niet wil dat hij met andere vrouwen in één bed slaapt, dat gaat gegarandeerd fout natuurlijk. Of hij z'n zelfkennis op z'n vriendin moet gaan projecteren is een andere kwestie.
Maar dan gaat het toch weer over beheersing en ik denk dat 2Nutz geen onzin praat dat er ook genoeg mensen zijn die niet zo sterk hun grens duiden. Laat staan half slapend en enigszins beneveld. Daarnaast lijkt het me ook niet ondenkbaar dat als het zo een heet hangijzer is, dat je zulke dingen doorspreekt vooraf en er geen relatie mee blijft onderhouden als je het er niet mee eens bent. Als zijn vriendin dan alsnog de keuze zou maken om naast een ander te pitten terwijl ze al geruime tijd verkering hebben en samenwonen, kan het dus gewoon respectloos tegen eerder gemaakte afspraken in gaan en dus een prima reden zijn om het meteen uit te maken lijkt me. En hoeven we niet eens gezeur over al dan niet uiterlijk en opties bij te halen..

quote:
Dat TS niet heel handig bezig is door bewust de intimiteit en spanning op te zoeken en te voeden is duidelijk, ongeacht wat hij met z'n vriendin afgesproken heeft over het wel of niet in één bed slapen met iemand anders. Dat er niet geneukt is doet daar niks aan af.
Eens ja :)
pi_184263834
Ik zou het contact afkappen als je relatie je lief is, en ook even aan je vriendin vertellen wat er gaande was, is wel zo netjes.

En als je dat liever niet doet, misschien is het dan tijd om het te beëindigen met je vriendin voordat het uit de klauwen loopt.
  maandag 7 januari 2019 @ 17:23:36 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184263854
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:06 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Of zo knap dat ie geen genoegen hoeft te nemen met een meid die zijn wensen niet enigszins respecteert?
Ongeacht je uiterlijk lijkt het me niet verstandig om "genoegen te nemen" met partners die je wensen of afspraken niet serieus nemen. Sowieso lijkt het me in een bredere context onverstandig om maar genoegen te nemen met partners.
quote:
[..]

Maar dan gaat het toch weer over beheersing en ik denk dat 2Nutz geen onzin praat dat er ook genoeg mensen zijn die niet zo sterk hun grens duiden. Laat staan half slapend en enigszins beneveld.
Ja, als je dat van jezelf weet dan moet je voorkomen dat je in zo'n situatie terechtkomt.

Ik had ook niet aan hoeven te komen met een verhaal waarin we allebei straalbezopen in 't zelfde bed waren beland. En terecht.
quote:
Daarnaast lijkt het me ook niet ondenkbaar dat als het zo een heet hangijzer is, dat je zulke dingen doorspreekt vooraf en er geen relatie mee blijft onderhouden als je het er niet mee eens bent. Als zijn vriendin dan alsnog de keuze zou maken om naast een ander te pitten terwijl ze al geruime tijd verkering hebben en samenwonen, kan het dus gewoon respectloos tegen eerder gemaakte afspraken in gaan en dus een prima reden zijn om het meteen uit te maken lijkt me. En hoeven we niet eens gezeur over al dan niet uiterlijk en opties bij te halen..
Natuurlijk, wanneer er duidelijk afspraken zijn die worden getreden dan is het logisch dat er consequenties (kunnen) volgen. Maar dan gaat het om de afspraak die niet gerespecteerd wordt en niet zozeer om het slapen zelf.
Huilen dan.
pi_184263903
Zullen we anders even wachten totdat TS weer eens reageert? Zal niet de eerste keer zijn dat hier een discussie op basis van uiteenlopende aannames alle kanten op gaat en TS al dan niet daardoor niet meer op komt dagen...
  maandag 7 januari 2019 @ 17:37:47 #38
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_184264080
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oké, maar ik zie er niet uit als een afgekolfde uil en ben redelijk knap :)
:D
pi_184264161
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:38 schreef nanuk het volgende:
Biecht op aan je vriendin dat er nog niets is gebeurd maar dat er wel degelijk aantrekkingskracht was. (dat van dat bed zou ik zo mogelijk vergeten te vertellen). Waarschijnlijk wil je vriendin dat je het contact verbreekt, gelijk heeft ze daarin.
Dat zou ik dus mooi even niet vertellen als ik TS was.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 7 januari 2019 @ 17:44:38 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184264176
TS moet gewoon even beslissen of hij voor z'n vriendin wil gaan of voor de spanning van het onbekende en op basis daarvan handelen.
Huilen dan.
  maandag 7 januari 2019 @ 17:45:52 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184264207
Ervaring leert dat de spanning van het onbekende vaak tegenvalt.
Huilen dan.
  Moderator maandag 7 januari 2019 @ 18:06:11 #42
441859 crew  Lenny77
pi_184264557
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:39 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ah ga toch weg.

Als je geen extreem laag testosteron-niveau hebt door je dagelijkse soja-overkill dan neuk je dat wijf wat naast je in bed ligt als ze enigszins aantrekkelijk is.
:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:21:41 #43
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_184275301
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:44 schreef Isdatzo het volgende:
TS moet gewoon even beslissen of hij voor z'n vriendin wil gaan of voor de spanning van het onbekende en op basis daarvan handelen.
Dit. Amen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')