Seks niet in haar geval, denk ik, wel het hebben van een vriendje en die hou je nu eenmaal als je je laat neuken.quote:Op maandag 7 januari 2019 01:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zou die sex ook n verslaving kunnen worden als soort van middeltje tegen die depressie?
En als t dan uitgaat, ze een terugval krijgt
Of heel gek gedacht? Hihi
Met een oprecht lieve knul zoals een Brandon, zou de relatie er HEEL anders uit zien. En het cos commentaar ookquote:Op maandag 7 januari 2019 01:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dus Franny moet eigenlijk met anderen neuken?
C. ik had lapo.quote:Op maandag 7 januari 2019 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Thanks voor het openen.
A. Ik had het niet door
B. ik had net ook al geopend.
[..]
Seks niet in haar geval, denk ik, wel het hebben van een vriendje en die hou je nu eenmaal als je je laat neuken.
Dat bedoel ik niet. Loverboys dwingen vrouwen tot prostitutie.quote:Op maandag 7 januari 2019 01:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Met een oprecht lieve knul zoals een Brandon, zou de relatie er HEEL anders uit zien. En het cos commentaar ook
Brandon was ook Franny's eerste keuze maar verstandig genoeg hield hij de boot af.quote:Op maandag 7 januari 2019 01:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Met een oprecht lieve knul zoals een Brandon, zou de relatie er HEEL anders uit zien. En het cos commentaar ook
Ik zie dat je gelijk hebt. Ik neem mijnquote:
quote:Op maandag 7 januari 2019 01:26 schreef mario390 het volgende:
het was daar maar nog geen meid de zich van 3 jongen doorneuken heeft laten in haar tijd
👍🏼quote:Op maandag 7 januari 2019 01:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige 'nee' .
quote:Op maandag 7 januari 2019 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie dat je gelijk hebt. Ik neem mijnterug.
Die zigeunerin was datquote:Op maandag 7 januari 2019 01:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat heeft en meisje in en ander land gedaan
pfffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op maandag 7 januari 2019 01:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat heeft en meisje in en ander land gedaan
Doe maar weer eigenwijsquote:Op maandag 7 januari 2019 01:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige 'nee' .
quote:Op maandag 7 januari 2019 01:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Brandon was ook Franny's eerste keuze maar verstandig genoeg hield hij de boot af.
Die vraten elkaars snotjes nog op.quote:Op maandag 7 januari 2019 01:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Doe maar weer eigenwijs![]()
Wanneer komt Christina nou naar utopia of is ze al langs geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |