Nooit van gehoordquote:Op maandag 7 januari 2019 11:59 schreef Tarado het volgende:
ik ben vrijdag in Maastricht, die maat van me heeft diner ook al gereserveerd bij Bouchon d'en Face, is dat wat?
quote:Op maandag 7 januari 2019 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval chique.
Iquote:Op maandag 7 januari 2019 11:59 schreef Tarado het volgende:
ik ben vrijdag in Maastricht, die maat van me heeft diner ook al gereserveerd bij Bouchon d'en Face, is dat wat?
tja Maastricht, die voelen zich toch een beetje Fransquote:Op maandag 7 januari 2019 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
I
Prima prijzen.
Vind je menu in het frans wel altijd een beetje
True.quote:Op maandag 7 januari 2019 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja Maastricht, die voelen zich toch een beetje Frans
kutvolk ook, ik heb daar ooit een winkel gehad, mocht alleen maar verbouwen als ik een lokale architect en aannemer erbij zou betrekkenquote:Op maandag 7 januari 2019 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maastrichtenaren vinden ook echt dat ze in de grote stad wonen. Als in Amsterdam, Rotterdam, maar daarna komt Maastricht wel.
Schattig
Wat voor winkel?quote:Op maandag 7 januari 2019 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
kutvolk ook, ik heb daar ooit een winkel gehad, mocht alleen maar verbouwen als ik een lokale architect en aannemer erbij zou betrekken
kleding in de maastrichter brugstraatquote:Op maandag 7 januari 2019 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor winkel?
Ik vind ze verder wel ok. Bij carnaval hadden ze op straat nog bier in glas ipv plastic. Als je dat kan als bevolking dan krijg je van mij kudos.
quote:Op maandag 7 januari 2019 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maastrichtenaren vinden ook echt dat ze in de grote stad wonen. Als in Amsterdam, Rotterdam, maar daarna komt Maastricht wel.
Schattig
Mw Knut was in Rotterdam echt mad onder de indruk van de tramquote:Op maandag 7 januari 2019 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er wonen slechts 3000 mensen meer dan in Dordt, fucking Dordrecht
Maastrichtgoden
hij is wel geschiktquote:Op maandag 7 januari 2019 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stel je voor dat Rutte echt Tusk zou opvolgen.
Dat wordt echt cringe genot.
Ik kan ook wel bij mw vermeer informeren maar misschien vindt die het eng eng eng.quote:Op maandag 7 januari 2019 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit wordt genieten hoor.
Zal ik vragen of mw knut ook mee gaat of wordt het puur zakelijk onder elkaar jwz
Ze kunnen wel limburgs met elkaar doen misschien maakt dat het gemakkelijker.quote:Op maandag 7 januari 2019 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ook wel bij mw vermeer informeren maar misschien vindt die het eng eng eng.
Houdt mevrouw knut ook van shoppen? Of rondjes lopen door de DM?quote:Op maandag 7 januari 2019 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze kunnen wel limburgs met elkaar doen misschien maakt dat het gemakkelijker.
dat ben ik wel met je eens en ik vind hem ook een hele gladde maar dat is wel nodig daarquote:Op maandag 7 januari 2019 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word altijd ongemakkelijk van Nederlanders in dat soort functies wanneer ze engels praten.
Niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2019 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Houdt mevrouw knut ook van shoppen? Of rondjes lopen door de DM?
Parkstad4lifequote:Op maandag 7 januari 2019 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt mevrouw knut ook uit Landgraaf of is het stiekem een sjeng, dan vliegen ze elkaar in de haren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |