nee alleen bij bepaalde knappe mensen zei ze hoor hahaquote:Op zondag 6 januari 2019 20:34 schreef McGrath het volgende:
en ik ben trots op mijn schele blik, dat vindt chia leuk
Hoe lang ben je.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee alleen bij bepaalde knappe mensen zei ze hoor haha
Goed zoquote:Op zondag 6 januari 2019 20:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
jaja, rustig maar, ik ruik turkije al
Boeit me nietquote:Op zondag 6 januari 2019 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoeveel lullen zou zij hebben gehad?
eikelquote:Op zondag 6 januari 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee alleen bij bepaalde knappe mensen zei ze hoor haha
Haha manletquote:Op zondag 6 januari 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
1.68 is dat lang genoeg voor je?
Dima?!quote:Op zondag 6 januari 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
1.68 is dat lang genoeg voor je?
Heb je je baard geschoren dat je zachte babybilletjeshuid hebtquote:
Neequote:Op zondag 6 januari 2019 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je je baard geschoren dat je zachte babybilletjeshuid hebt
Heb wel wat vlees voor jequote:Op zondag 6 januari 2019 20:39 schreef Cronometer het volgende:
pfffff heb echt zin in vlees nu, vega zijn is soms echt achterlijk kut.
quote:Op zondag 6 januari 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rustig aan, kan ik toch niks aan doen
Kim gaat het niet halenquote:
Gelukkig maar, hunkaliciousquote:
Laat je moeder erbuiten.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:42 schreef Cronometer het volgende:
Jeetje die mevrouw wordt ook steeds dikker.
Ja weet niet, ze heeft vorige week geluk gehad dat ze er niet uit hoefdequote:Op zondag 6 januari 2019 20:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
altijd leuker om voor de underdog te zijn
je moet hem niet gelovenquote:Op zondag 6 januari 2019 20:42 schreef TARDIS. het volgende:
Glas melk ingeschonken na die post van ons Jimmy
Dan is het goed.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn moeder is redelijk slank en niet blond.
en Nicole?quote:Op zondag 6 januari 2019 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weet niet, ze heeft vorige week geluk gehad dat ze er niet uit hoefde
Heeft het goed gedaan vorige weekquote:
Ik kijk meestal documentaires.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jimmy houdt vooral van matigheid. Kijkt Hunted en Bird Box voor zijn plezier.
Mooiquote:
Snel water voeren danquote:Op zondag 6 januari 2019 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar niemand kan op tegen Maroeska
Ja irritant figuur hequote:Op zondag 6 januari 2019 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
Heeft die blonde met die streeptrui autisme?
quote:Op zondag 6 januari 2019 20:47 schreef Cronometer het volgende:
Birdbox was niet matig, was hartstikke leuk.
ff pissenquote:Op zondag 6 januari 2019 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar niemand kan op tegen Maroeska
Ik vond 'm best matigquote:Op zondag 6 januari 2019 20:47 schreef Cronometer het volgende:
Birdbox was niet matig, was hartstikke leuk.
Komt wel enorm zacht over, en snel is ze ook niet.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:46 schreef McGrath het volgende:
Kim heeft 2 zwarte banden gehaald, mot je geen ruzie mee hebben
Bloemkoolovenschotelquote:
Mijn penis voldoet wel, focus je daar maar opquote:Op zondag 6 januari 2019 20:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
zullen we het samen weer eens kijken
maar wel afknapper dat je 168 bent man
zacht omdat ze wat curves heeft?quote:Op zondag 6 januari 2019 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt wel enorm zacht over, en snel is ze ook niet.
Oeh, wat klinkt dit dominant.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mijn penis voldoet wel, focus je daar maar op
Wacht maar tot anna de haren losgooitquote:Op zondag 6 januari 2019 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
Anna is te netjes.
Die andere lui zijn raar.
Kim is bae, zou trouwen.
Zag je dat bij andere Kim niet?quote:Op zondag 6 januari 2019 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, heel snel onzeker en ze is heel voorzichtig. Gevoelig lief meisje, dat is wat ik zie.
Denk dat Anna beest in bed isquote:Op zondag 6 januari 2019 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
Anna is te netjes.
Die andere lui zijn raar.
Kim is bae, zou trouwen.
quote:Op zondag 6 januari 2019 20:51 schreef McGrath het volgende:
Die vincent lijkt een beetje op Nathan Fillion
[ afbeelding ]
Maar dan saaierquote:Op zondag 6 januari 2019 20:51 schreef McGrath het volgende:
Die vincent lijkt een beetje op Nathan Fillion
[ afbeelding ]
Ja okequote:Op zondag 6 januari 2019 20:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind Nathan ook wel saai, ken hem alleen door two guys and a girl
Ze werkt bij de marine, dus sowieso dat ze beest isquote:
Firefly niet kennenquote:Op zondag 6 januari 2019 20:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind Nathan ook wel saai, ken hem alleen door two guys and a girl
Dream come true. Als enige vrouw bij zoveel mannen.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze werkt bij de marine, dus sowieso dat ze beest is
Dat kan betekenen dat ze ook weer heel degelijk isquote:Op zondag 6 januari 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze werkt bij de marine, dus sowieso dat ze beest is
Sowieso, maar Maroeska is kneitergoed dus dat is ook een grote kanshebberquote:Op zondag 6 januari 2019 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoop dat zij wint, want ze ziet eruit als iemand die competent is.
Zo ziet ze eruit, maar wacht maar, rawrrquote:Op zondag 6 januari 2019 20:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat kan betekenen dat ze ook weer heel degelijk is
Lekkerquote:
nee maar ze zou ook zomaar heel ocd volgens de regeltje kunnen neukenquote:Op zondag 6 januari 2019 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ziet ze eruit, maar wacht maar, rawrr
Ze ziet eruit als iemand die, als je om 's avonds naar je maten wilt om bier te drinken zegt "zou je dat nu wel doen schat? Je moet morgen werken"quote:Op zondag 6 januari 2019 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ziet ze eruit, maar wacht maar, rawrr
Hehequote:Op zondag 6 januari 2019 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee maar ze zou ook zomaar heel ocd volgens de regeltje kunnen neuken
inderdaad, doet ook aan crossfitquote:Op zondag 6 januari 2019 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Denk dat Anna gewoon saai is, pak dan Nicole dat is wel een tijger.
Ja heerlijk, en als je niet luistert, duwt ze gewoon dr kut op je facequote:Op zondag 6 januari 2019 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als iemand die, als je om 's avonds naar je maten wilt om bier te drinken zegt "zou je dat nu wel doen schat? Je moet morgen werken"
Daar zit ik dan niet op te wachten.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja heerlijk, en als je niet luistert, duwt ze gewoon dr kut op je face
als jij het zegtquote:Op zondag 6 januari 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe![]()
Dat betekent gewoon dat je hand om dr keel moet doen en moet zeggen dat ze je pik moet zuigen
Laat je moeder erbuiten.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook gewoon matig wat ze gemaakt heeft, kom nou.
Heb je moeite met een dominante vrouw of kun je gewoon niet likkenquote:Op zondag 6 januari 2019 20:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar zit ik dan niet op te wachten.
is kiid nietquote:Op zondag 6 januari 2019 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je moeite met een dominante vrouw of kun je gewoon niet likken
Blanke huid heeft sneller rimpels valt mij op.quote:
Vinden man geil. Gewoon op hun hoofd zitten andersom.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja heerlijk, en als je niet luistert, duwt ze gewoon dr kut op je face
Walgelijkquote:Op zondag 6 januari 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe![]()
Dat betekent gewoon dat je hand om dr keel moet doen en moet zeggen dat ze je pik moet zuigen
Beidenquote:Op zondag 6 januari 2019 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je moeite met een dominante vrouw of kun je gewoon niet likken
Azpi kan wel meer nietquote:
Heeft Kim rimpels?quote:Op zondag 6 januari 2019 20:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Blanke huid heeft sneller rimpels valt mij op.
Beidequote:
Heb jij vast problemen mee jaquote:
Ja begrijpelijk, is ook viesquote:
Je hebt helemaal gelijkquote:
Na je 30ste raak je het collageen in je gezicht sneller kwijt en dat zie je in haar gezicht. Ik zie fijne rimpeltjes, maar ik spoor niet helemaal en zie alles. Valt mij wel op dat blanke vrouwen het sneller hebben.quote:
Ja ze moeten nu croquembouche makenquote:
Dat moest ik googlen hoorquote:Op zondag 6 januari 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ze moeten nu croquembouche maken
ik kan me dat hartig niet echt voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 6 januari 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ze moeten nu croquembouche maken
Jij wel bby, heb vertrouwen in jequote:
Ik wil wel kraaienpootjes, ziet er wel cute uit denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Na je 30ste raak je het collageen in je gezicht sneller kwijt en dat zie je in haar gezicht. Ik zie fijne rimpeltjes, maar ik spoor niet helemaal en zie alles. Valt mij wel op dat blanke vrouwen het sneller hebben.
Ik ook niet :squote:Op zondag 6 januari 2019 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan me dat hartig niet echt voorstellen eigenlijk
Ik zou wel mn best doenquote:Op zondag 6 januari 2019 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij wel bby, heb vertrouwen in je
Ja of ze moet volledig omslaan in bed, dat ze zo geil is dat ze verandert in een nietsontziend beestquote:Op zondag 6 januari 2019 21:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
die is echt niet wild in bed, blijft toch een beetje een meisje
Cute?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik wil wel kraaienpootjes, ziet er wel cute uit denk ik.
Zoals altijd tochquote:
Ik kan fucking goed pannenkoeken bakken hoor, zelfs zonder pannenkoekenpanquote:Op zondag 6 januari 2019 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, je komt nog niet toe aan een pannenkoek
Bijzonderquote:Op zondag 6 januari 2019 21:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga weer snel terug naar mijn Switch. Die ik niet heb.
Ik probeer aardig te doen hequote:
Nee dat Chloro met die theorie komt zegt me meer over haarzelfquote:Op zondag 6 januari 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja of ze moet volledig omslaan in bed, dat ze zo geil is dat ze verandert in een nietsontziend beest
Haha ja vooral omdat je ze nooit maaktquote:Op zondag 6 januari 2019 21:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan fucking goed pannenkoeken bakken hoor, zelfs zonder pannenkoekenpan
Twee keer per jaar gemiddeld, van de twaalf keer per jaar dat ik zelf iets maakquote:Op zondag 6 januari 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ja vooral omdat je ze nooit maakt
Nou jaaaquote:
Nog even geduld bby.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik wil wel kraaienpootjes, ziet er wel cute uit denk ik.
Heb daarin gewoon goed inzichtquote:Op zondag 6 januari 2019 21:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee dat Chloro met die theorie komt zegt me meer over haarzelf
Komt omdat de mods hier simpelweg lachwekkend zijn, en ziektes zijn er om mee te scheldenquote:Op zondag 6 januari 2019 21:09 schreef HPLC het volgende:
ergens wel mooi dit, zo zitten jullie hier te haten op mods en schelden jullie met allerlei ziektes en zo kijken jullie als doetjes met z'n allen HHB. Ben echt trots dat ik deel uitmaak van deze SC
Ja liefjequote:
Ik krijg die toch niet. Of nou ja, niet voordat er allemaal andere huid is gaan hangen.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nog even geduld bby.
Maar nee, is lelijk. Smeer Retinol.
Wat zegt dat over haarquote:Op zondag 6 januari 2019 21:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee dat Chloro met die theorie komt zegt me meer over haarzelf
Mijn haat is dan ook nooit persoonlijk, ik leef naar het momentquote:Op zondag 6 januari 2019 21:09 schreef HPLC het volgende:
ergens wel mooi dit, zo zitten jullie hier te haten op mods en schelden jullie met allerlei ziektes en zo kijken jullie als doetjes met z'n allen HHB. Ben echt trots dat ik deel uitmaak van deze SC
Zal je eens wat gevenquote:
Eerst gaat het bij je wangen hangen, wat je bij Kim ziet. Heb ik ook een beetjequote:Op zondag 6 januari 2019 21:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik krijg die toch niet. Of nou ja, niet voordat er allemaal andere huid is gaan hangen.
liever elk soesje dan een soesje met kaasquote:Op zondag 6 januari 2019 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Liever haar eigen soesje he haha
Ik ookquote:
Heb die ene uit Emmen al een tijd niet echt gezien meerquote:Op zondag 6 januari 2019 21:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat de mods hier simpelweg lachwekkend zijn, en ziektes zijn er om mee te schelden
Wie?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb die ene uit Emmen al een tijd niet echt gezien meer
die wil niks met haar collega's te maken hebbenquote:Op zondag 6 januari 2019 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb die ene uit Emmen al een tijd niet echt gezien meer
Denk het niet, dan geef je Kim een voorkeursbehandeling en dat is niet de bedoeling.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou hier ook een goede judge van zijn.
Ik wil de zoete shit wel proevenquote:Op zondag 6 januari 2019 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou hier ook een goede judge van zijn.
Hmmquote:Op zondag 6 januari 2019 21:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat ze zelf ook heel degelijk is buiten haar slaapkamer
Ben je jaloers?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Laat deze act even achterwege plz, of rij naar Arnhem en druk haar aan.
Genoeg nu kaashaterquote:Op zondag 6 januari 2019 21:13 schreef McGrath het volgende:
iedereen die soesjes met kaas maakt verdient het om op te donderen
Nee volgende week weerquote:Op zondag 6 januari 2019 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
Wat een kankerjudges dan. Nu kijk ik niet meer.
quote:Op zondag 6 januari 2019 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
TR HELP MODERATORSquote:Op zondag 6 januari 2019 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
Vond dit trouwens wel mooie comment van je, Hansquote:Op zondag 6 januari 2019 21:09 schreef HPLC het volgende:
De aandacht die je niet krijgtquote:Op zondag 6 januari 2019 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarop?
Neuk haar of niet, dat slappe gelul al een paar jaar is iedereen ook wel klaar mee.
Chloro geeft iedereen aandacht, hou op ajb.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
De aandacht die je niet krijgt
Spreek jij voor iedereen? Zo te zien ben jij er voornamelijk klaar mee.
Ik kijk dat niet. Ik speel Fifaquote:Op zondag 6 januari 2019 21:09 schreef HPLC het volgende:
Echt hèquote:Op zondag 6 januari 2019 21:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Chloro geeft iedereen aandacht, hou op ajb.
Bemoei je er niet mee kutkloonquote:Op zondag 6 januari 2019 21:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Chloro geeft iedereen aandacht, hou op ajb.
Haha lolquote:Op zondag 6 januari 2019 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Laat deze act even achterwege plz, of rij naar Arnhem en druk haar aan.
richt je aandacht maar op Chloro. Ik vind je saai.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hou zelf maar gewoon je bakkes kutkloon
Je bemoeide je er zelf mee toch, hou dan gewoon je muilquote:Op zondag 6 januari 2019 21:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
richt je aandacht maar op Chloro. Ik vind je saai.
Ik geniet ook van dit soort momentenquote:Op zondag 6 januari 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Ga door met ruziën, vind dit wel lekker
BORINGquote:Op zondag 6 januari 2019 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bemoeide je er zelf mee toch, hou dan gewoon je muil
Speciaal voor jou hahaquote:Op zondag 6 januari 2019 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
De NPO heeft ook weer zo'n niet leuk comedy concept van de BBC overgezogen hoor
Wat danquote:Op zondag 6 januari 2019 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
De NPO heeft ook weer zo'n niet leuk comedy concept van de BBC overgezogen hoor
Oh ik zap altijd meteen weg na hhbquote:
HHB kan ook voor wereldvrede zorgenquote:Op zondag 6 januari 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
HHB is nog geen vijf minuten afgelopen en het is hier weer een war zone
Rob, David en Lee zijn geweldig.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
would i lie to you is een heerlijk programma en dit is weer kut
Vind het voor Nederlandse televisie een prima programma met vooral mooie locaties.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha, haten op Bird Box en dan wel wie is de mol kijken
David Mitchell is in al die programma's geniaalquote:Op zondag 6 januari 2019 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rob, David en Lee zijn geweldig.
Laat maar gewoon, jij bent af.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het voor Nederlandse televisie een prima programma met vooral mooie locaties.
klopt, net als al die programma's.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Expeditie Robinson vond ik vroeger leuk, maar nu is het echt aids
Ben ook groot fan van Sean Lock en Bob Mortimer.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
David Mitchell is in al die programma's geniaal
Zo heette bij mij in Hoorn de Chineesquote:Op zondag 6 januari 2019 21:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, net als al die programma's.
Vroeger had je ook peking express dat was ook geniaal
er zijn heel veel goedequote:Op zondag 6 januari 2019 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ook groot fan van Sean Lock en Bob Mortimer.
Jaaa!quote:Op zondag 6 januari 2019 21:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, net als al die programma's.
Vroeger had je ook peking express dat was ook geniaal
Ik kijk geen tv dus zou het niet wetenquote:Op zondag 6 januari 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarmee heeft hij zichzelf al buitenspel gezet ja, oh en Hunted
Volgende week moet je ook HHB gaan kijkenquote:
Chia is er zoals gewoonlijk als de kippen bij jaquote:Op zondag 6 januari 2019 21:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Chia zit weer bemiddelaar te spelen?
Ik ga nooit HHB kijkenquote:Op zondag 6 januari 2019 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgende week moet je ook HHB gaan kijken
Zeg nooit nooitquote:
Geachte geadresseerde,quote:
sterktequote:Op zondag 6 januari 2019 21:44 schreef Chloroform het volgende:
Mijn vakantie is voorbij. Morgen weer helemaal naar de klote omdat ritme weg is
Bedankt. Daarna mn verdriet weg eten bij de mcquote:
kan je de frietjes zelf wat zouter makenquote:Op zondag 6 januari 2019 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt. Daarna mn verdriet weg eten bij de mc
En dan backlash krijgen en nog verdrietiger worden. Lekker suicidaal het nieuwe jaar in.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt. Daarna mn verdriet weg eten bij de mc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |