Hoe dat?quote:Op zondag 6 januari 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is nu nog verwarrend wie wie is.....
Ja je haalt hem en die zussen er wel uit, maar het begon meteen met die schietpartij.....was even verwarrend omdat die naam pas later genoemd werd....en nu al reclame om het makkelijk te maken....quote:
Irritant is dat.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja je haalt hem en die zussen er wel uit, maar het begon meteen met die schietpartij.....was even verwarrend omdat die naam pas later genoemd werd....en nu al reclame om het makkelijk te maken....
Hij staat al wel op Videoland dus waarschijnlijk komt ie dan wel op XL....quote:Op zondag 6 januari 2019 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Irritant is dat.
Hopelijk komt ie ook op RTL XL.
Zou mooi zijn, ik vind Videoland toch wel zonde van het geld.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij staat al wel op Videoland dus waarschijnlijk komt ie dan wel op XL....
Heb daar al uren kijkplezier van gehad.....heerlijk rtlprogramma's kijken zónder reclamequote:Op zondag 6 januari 2019 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, ik vind Videoland toch wel zonde van het geld.
Heerlijkquote:Op zondag 6 januari 2019 22:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb daar al uren kijkplezier van gehad.....heerlijk rtlprogramma's kijken zónder reclame
Ja, als je van die programma's houdt.quote:
Ha ha tja.......je kijkt inderdaad vast niet naar All you need is lovequote:Op zondag 6 januari 2019 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als je van die programma's houdt.
Ik kijk RTL XL op telefoon en dan via Chromecast, heb ik ook maar een minuutje reclame ofzo.
quote:Op zondag 6 januari 2019 22:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha tja.......je kijkt inderdaad vast niet naar All you need is love![]()
Zonde!!quote:
Nou jaquote:Op zondag 6 januari 2019 22:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zonde!!![]()
Maar ik ga het sowieso opgeven voor vanavond en schuif Judas door naar volgend weekend.......Tijd om te gaan slapen hier
Echt guilty pleasure datquote:Op zondag 6 januari 2019 22:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha tja.......je kijkt inderdaad vast niet naar All you need is love![]()
Jij snapt mequote:Op zondag 6 januari 2019 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt guilty pleasure dat
Slaap lekker
Gefeliciteerd met je hersenactiviteit.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Bepaalde aspecten van Sinner s02 doen me wel denken aan True Detective s01
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |