abonnement Unibet Coolblue
pi_184246027
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:42 schreef Roces18 het volgende:
Afgelopen vrijdag was het ook weer zo ver.
De vrijdagmiddagborrel was aanstaande en ik had daarvoor nog een sollicitant.
Wat denk je?
Komt gewoon niet opdagen.
Bel je vervolgens waar die blijft.
Voicemail.

:')

Mensen die liever schultenbrau drinken van hun bijstand dan Hertog Jan Grand Prestige drinken icm een sigaar. |:(

ps. misschien is die wel gekidnapt??? 8)7
Er bestaat ondanks de economische groei nog steeds een hele lichting die thuis liever geniet van hun uitkering en lauter en alleen sollicitaties versturen om aan te tonen dat ze aan hun quotum van X keer sollicitaties in de week hebben voldaan, hetgeen dat ze dan weer via de mail-app op hun mobiel kunnen laten zien aan hun jobcoach.
''Niets meer van gehoord'' Jouw uitnodiging is dan bewust gedelete.

De enige dag waarop die gasten vroeg hun nest uit komen zijn de dagen dat ze naar de bank kunnen om onze belastingcenten er af te kunnen halen om daarna linea recta naar de coffeeshop te kunnen hoppen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Werkman op 06-01-2019 22:50:30 ]
  zondag 6 januari 2019 @ 21:16:20 #27
286575 Roces18
Chef de party
pi_184248927
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:31 schreef Werkman het volgende:

[..]

Er bestaat ondanks de economische groei nog steeds een hele lichting die thuis liever geniet van hun uitkering en lauter en alleen sollicitaties versturen om aan te tonen dat ze aan hun quotum van X keer sollicitaties in de week hebben voldaan, hetgeen dat ze dan weer via de mail-app op hun mobiel kunnen laten zien aan hun jobcoach.
''Niets meer van gehoord'' Jouw uitnodiging is dan bewust gedelete.

De enige dag waarop die gasten vroeg hun nest uit komen zijn de dag dat ze naar de bank kunnen om onze belastingcenten er af te kunnen halen om daarna linea recta naar de coffeeshop te kunnen hoppen.
Ja dat ervaar ik ook. Begrijp ook niet waarom het UWV zelf niet gewoon banen regelt, passend bij iemands capaciteiten en kwaliteiten natuurlijk. Als die het daar vervolgens laat afweten een minder op de bijstand.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184249015
Zijn zat mensen die "te laat arriveren" niet bijzonder vinden. Voor hen is het net zoveel als een keer je neus snuiten. Het kunnen collegae zijn, vrienden of mensen die een klus voor je uitvoeren.

Ik begrijp dat niet, te laat komen is 9 van de 10 gevallen een optie. Vertrek op tijd, neem een trein eerder zodat als die te laat komt/ vertraging je alsnog op tijd bent. En als je merkt dat je te laat komt meld het dan ruim van te voren. Deze alinea spreekt voor mij voor zich maar veel volgen 'm niet :')
pi_184249343
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:50 schreef Regilio_ het volgende:
Ergste zijn de types die vervolgens ook nog worden aangenomen :')
Meerdere keer voorgekomen dit.
.
pi_184250178
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:16 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja dat ervaar ik ook. Begrijp ook niet waarom het UWV zelf niet gewoon banen regelt, passend bij iemands capaciteiten en kwaliteiten natuurlijk. Als die het daar vervolgens laat afweten een minder op de bijstand.
Daar hebben ze de mankracht niet voor. Er is geen enkele politieke partij die het UVW financieel extra wil ondersteunen laat staan uitbouwen.
Individuele begeleiding en bijscholing van cliënten behoren definitief tot het verleden.
Je houd alleen een minimale bezetting over van tijdelijke ambtenaren (meestal van een extern bemiddelingsbureau die zelf op de schopstoel komen als hun cijfers ruk zijn. ) die mensen op de huid zitten met standaart cursuspraat.

Bovendien zijn ze ondanks hun strenge toontje ook bang dat iedere geschrapte uitkering weer een dakloze en/of crimineel oplevert die voor meer maatschappelijke overlast zorgt dan ie al doet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Werkman op 06-01-2019 22:46:36 ]
pi_184250530
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:01 schreef Werkman het volgende:

[..]


Bovendien zijn ze ondanks hun strenge toontje ook bang dat iedere geschrapte uitkering weer een dakloze en/of crimineel oplevert die voor meer maatschappelijke overlast zorgt dan ie al doet.
Waarmee ze ook wel een punt hebben.. hoe 'oneerlijk' het wellicht ook overkomt voor een werkman. :D
pi_184251176
Ik kom standaard te laat, krijg je een prima idee van de bedrijfscultuur. Een mierenneuker die bij 3 minuten al zeikt loopt ook te zeiken over werktijden. Eigen verantwoordelijkheid en targets bereiken zit Er bij dit soort debielen niet in
hardcoholic
pi_184251177
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:13 schreef bamibij het volgende:

[..]

Waarmee ze ook wel een punt hebben.. hoe 'oneerlijk' het wellicht ook overkomt voor een werkman. :D
Ze hebben ook een punt.
Ik kom uit Tiel, een "stad" die, laat ik het maar gewoon toegeven, de laatste decennia flink is verpauperd. Met een inwonersaantal van +/- 40.000 waaronder 10% met een uitkering van welke soort dan ook, wajong, bijstand, WW.

Ik weet zeker dat als ze daarvan iedereen die niet helemaal zuiver op de graat is de uitkering afpakken dat we qua aantal daklozen en criminelen de Randstad nog zouden overtreffen.
  donderdag 10 januari 2019 @ 10:19:40 #34
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184315637
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:40 schreef Ferdii het volgende:
Ik kom standaard te laat, krijg je een prima idee van de bedrijfscultuur. Een mierenneuker die bij 3 minuten al zeikt loopt ook te zeiken over werktijden. Eigen verantwoordelijkheid en targets bereiken zit Er bij dit soort debielen niet in
pi_184315690
quote:
99s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:59 schreef CrashO het volgende:

[..]

De struggles van een palletsorteerder ;(
_O_
Ik was hier...
  donderdag 10 januari 2019 @ 10:26:26 #36
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184315725
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:00 schreef alexlefou het volgende:

[..]

Je kunt terug naart school gaan
Dat zout ik ook doenen als ik jij ben.
And so is the past
pi_184334378
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:40 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ze hebben ook een punt.
Ik kom uit Tiel, een "stad" die, laat ik het maar gewoon toegeven, de laatste decennia flink is verpauperd. Met een inwonersaantal van +/- 40.000 waaronder 10% met een uitkering van welke soort dan ook, wajong, bijstand, WW.

Ik weet zeker dat als ze daarvan iedereen die niet helemaal zuiver op de graat is de uitkering afpakken dat we qua aantal daklozen en criminelen de Randstad nog zouden overtreffen.
Oef, das wel een wilde aanname!
Jaja
pi_184334650
Zalm zoiezo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')