Bulgarije 2021 dusquote:Op maandag 28 januari 2019 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook wat jaZe zouden zich terugtrekken "FOREVER" helemaal dramatisch enzo, een jaar later er dan toch weer bij zijn en nog winnen ook
![]()
Oekraïne en Portugal wonnen ook nadat ze een jaar afwezig waren geweest.
Herkenbaar, als er nieuws is dan gaat het snelquote:Op maandag 28 januari 2019 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookVorige week had ik dat ook toen Duncan net bekend was gemaakt; toen wilde ik hier ook niest missen
quote:Op maandag 28 januari 2019 17:20 schreef Nexum het volgende:
Voorspelling voor Nederland: Tweede semi, tweede helft
Ja kanaal 12 ging stoppen en toen kwam KAN/kanaal 11 en die namen het over. KAN is namelijk net nieuw opgericht.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook wat jaZe zouden zich terugtrekken "FOREVER" helemaal dramatisch enzo, een jaar later er dan toch weer bij zijn en nog winnen ook
![]()
Oekraïne en Portugal wonnen ook nadat ze een jaar afwezig waren geweest.
Mwah, een jaar of 10 terug had ik dat er wel voor over gehad.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:24 schreef Em31 het volgende:
Lijkt me zo saai dat je nooit die spanning van de halve finales hebt
Ik ken mensen in de UK en Duitsland, en die volgen allemaal de semi's niet "want dat gaat om niks". Ik snap het niet; het is zo tof om te volgen, ook al zit je land er dan niet in.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:24 schreef Em31 het volgende:
Lijkt me zo saai dat je nooit die spanning van de halve finales hebt
quote:Op maandag 28 januari 2019 17:24 schreef Cyan9 het volgende:
Mevr. Zivit heeft een overbeweglijke torso.
Ja maar als je dan uiteindelijk toch laatste wordtquote:Op maandag 28 januari 2019 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, een jaar of 10 terug had ik dat er wel voor over gehad.
In welke semi's de big 5 en host stemmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |