dit dusquote:
Ik werd bij Neurenberg teruggestuurd.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben je naar zuid-duitsland geweest
Nee, gisteren veranderde er opeens plannen, waardoor ik geen zuurkool meer at.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Opgebakken van gister?
Ah zo. Lekker man. Heb je er ook rookworst bij?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gisteren veranderde er opeens plannen, waardoor ik geen zuurkool meer at.
Dus nou ja, dan eet ik vandaag zuurkool. (ik ben de moeilijkste niet)
Jazeker.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah zo. Lekker man. Heb je er ook rookworst bij?
Eigenlijk is het niet zo gezond ook, maar je leeft maar één keer.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heerlijk. Nouja, spekjes houd ik zelf niet zo van, maar het hoort er wel beetje bij.
Daarom. Niet alles hoeft altijd maar gezond te zijn.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet zo gezond ook, maar je leeft maar één keer.
Klopt.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daarom. Niet alles hoeft altijd maar gezond te zijn.
Raar dat je die bevestiging wil van iemand die; 2 kapsalon's eet, sport bij Basic Fit, klaagt als een meisje over gordelroos, en zijn pizza's koopt bij Domino's.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Maar toch heb ik onlogisch even een dm gestuurd om me af te maken. moet niet te gek worden natuurlijk.
Met al zijn beperkingen blijft onlogisch een lieve jongen.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Raar dat je die bevestiging wil van iemand die; 2 kapsalon's eet, sport bij Basic Fit, klaagt als een meisje over gordelroos, en zijn pizza's koopt bij Domino's.
KOEKOEKquote:Op zondag 6 januari 2019 19:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Raar dat je die bevestiging wil van iemand die; 2 kapsalon's eet, sport bij Basic Fit, klaagt als een meisje over gordelroos, en zijn pizza's koopt bij Domino's.
Oh dat kloptquote:Op zondag 6 januari 2019 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met al zijn beperkingen blijft onlogisch een lieve jongen.
Of Elan die een post maakt.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:19 schreef Elan het volgende:
Spekjes in de zuurkool is net zo erg als nootjes in de pindakaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |