en een snuifje coke erbij als echte havenarbeiderquote:Op zondag 6 januari 2019 01:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
* samen zingend met bier in handen.
Well I wouldn't go that far.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en een snuifje coke erbij als echte havenarbeider
quote:
Gezellig.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
tis jullie boy wietparkiet hier om de sfeer te verzieken
oh god daar heb ik al genoeg van gehadquote:Op zondag 6 januari 2019 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
tis jullie boy wietparkiet hier om de sfeer te verzieken
zal me gedragen voor jequote:Op zondag 6 januari 2019 02:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh god daar heb ik al genoeg van gehad
h in dat geval ben ik vrijquote:Op zondag 6 januari 2019 02:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat je zondag bedoelde?
Niet echt, vooral uitrusten/slapen ben afgelopen week ziekjes geweest dus wil mijn rust pakkenquote:
4 jagermeister klappen extra deken op en lekker alles uitzwetnequote:Op zondag 6 januari 2019 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt, vooral uitrusten/slapen ben afgelopen week ziekjes geweest dus wil mijn rust pakken
ja grog maken tochquote:Op zondag 6 januari 2019 02:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
4 jagermeister klappen extra deken op en lekker alles uitzwetne
ik heb op je gewachtquote:
je snapt de hintquote:Op zondag 6 januari 2019 02:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow ik wist dat ik niet moeders mooiste ben, maar om me nou troll te noemen :s
dit is niet goed voor onze vriendschap flipsquote:Op zondag 6 januari 2019 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb op je gewachtje bent er
[..]
je snapt de hint![]()
Ik wist het welquote:Op zondag 6 januari 2019 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb op je gewachtje bent er
[..]
je snapt de hint![]()
was grappie togggg xoxoxoxquote:Op zondag 6 januari 2019 02:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is niet goed voor onze vriendschap flips
ja jaquote:
hahah zelfs als wijf kun je niet functionerenquote:Op zondag 6 januari 2019 02:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kijk ook serie. multitasking is niet altijd makkelijk.
fijn, ik waardeer onze vriendschapquote:Op zondag 6 januari 2019 02:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ja
nou goed vergeven omdat jij het bent
[..]
hahah zelfs als wijf kun je niet functioneren
quote:Op zondag 6 januari 2019 02:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahah zelfs als wijf kun je niet functioneren
Nee, jij?quote:Op zondag 6 januari 2019 02:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe vriend he fa2man
zelfs niet op mij?!quote:
Godmiljaar mien jong wat koop ik daar nou voorquote:Op zondag 6 januari 2019 02:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
helemaal niet op jou
maar fl is nog single![]()
helemaal niet zelfs, arme Flippingcoinquote:Op zondag 6 januari 2019 02:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
helemaal niet op jou
maar fl is nog single![]()
niks. ik ben ook geen winkel hequote:Op zondag 6 januari 2019 02:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Godmiljaar mien jong wat koop ik daar nou voor
zo heyquote:Op zondag 6 januari 2019 02:23 schreef wietparkiet het volgende:
flips is de enige vent waar ik op val
is goed trolliewolliequote:Op zondag 6 januari 2019 02:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kreeg je terug voor die nare opmerking over mijn uiterlijk
Moet je ook doenquote:Op zondag 6 januari 2019 02:25 schreef wollah het volgende:
[..]
gelukkig wel. Lekker uitslapen.
Jij ook neem in aan?
Ja tochquote:Op zondag 6 januari 2019 02:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is goed trolliewollie
[..]
Moet je ook doen
Jazeker
zo mag je me niet meer noemen in het openbaarquote:Op zondag 6 januari 2019 02:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is goed trolliewollie
[..]
Moet je ook doen
Jazeker
Niet echtquote:Op zondag 6 januari 2019 02:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja tochvandaag om 8 uur opgestaan en hele avond gewerkt.
![]()
Goed zo. Ga je nog iets leuks doen?
Oepsiepoepsiequote:Op zondag 6 januari 2019 02:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo mag je me niet meer noemen in het openbaar
Mag je van god wel op zondag winkelen?quote:Op zondag 6 januari 2019 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echtwil beetje rustig aan doen en herstellen van grieperig zijn.
Misschien nog even shoppen
jij dan?
[..]
Oepsiepoepsie
jmr ditquote:Op zondag 6 januari 2019 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echtwil beetje rustig aan doen en herstellen van grieperig zijn.
Misschien nog even shoppen
jij dan?
[..]
Oepsiepoepsie
he annequote:
Neequote:Op zondag 6 januari 2019 02:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Mag je van god wel op zondag winkelen?![]()
Slapen slapen slapen gaat het denk ik worden
Alsof God me zou kunnen stoppenquote:Op zondag 6 januari 2019 02:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Mag je van god wel op zondag winkelen?![]()
Slapen slapen slapen gaat het denk ik worden
god kijkt altijd naar je dat weet jequote:Op zondag 6 januari 2019 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof God me zou kunnen stoppen
lekker toch
post ook niet veelquote:Op zondag 6 januari 2019 02:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hey lieverd,
Heb jou lang niet zien posten
FCquote:Op zondag 6 januari 2019 02:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee
Op de dag des heeres wordt geen zaken gedaan
hallo wollahtjesgodquote:
oh net big brotherquote:Op zondag 6 januari 2019 02:33 schreef wollah het volgende:
[..]
god kijkt altijd naar je dat weet je![]()
sowieso
oh momentjequote:Op zondag 6 januari 2019 02:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij heb ik je sc gesloopt flip
Ja hoor morgen. Zo ongeveer de enige vrije dag sinds de kerstvakantie begonquote:Op zondag 6 januari 2019 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh net big brother
heb je nog zo iets als vakantie eigenlijk?
maar hoe is de libi?quote:Op zondag 6 januari 2019 02:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hey lieverd,
Heb jou lang niet zien posten
mooi tochquote:Op zondag 6 januari 2019 02:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja hoor morgen. Zo ongeveer de enige vrije dag sinds de kerstvakantie begon
Dan kun je er maar beter goed gebruik van makenquote:Op zondag 6 januari 2019 02:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja hoor morgen. Zo ongeveer de enige vrije dag sinds de kerstvakantie begon
quote:Op zondag 6 januari 2019 02:38 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb echt zo'n intens heerlijke omhels/masseer/droogneuksessie gehad, en toch weer met die ene chick
wat zei je toch?quote:Op zondag 6 januari 2019 02:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kun je er maar beter goed gebruik van maken
[..]ouwe baas
ik zei het toch
Iddquote:Op zondag 6 januari 2019 02:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kun je er maar beter goed gebruik van maken
[..]ouwe baas
ik zei het toch
positief bekeken, ik heb wel alles gehad nuquote:Op zondag 6 januari 2019 02:41 schreef wollah het volgende:
[..]
Idd![]()
Voor jou wel jammer dat je ziek werd
Dat zekerquote:Op zondag 6 januari 2019 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
positief bekeken, ik heb wel alles gehad nu
Kan wel zijn ja, we zullen zien, morgen denk weer ff radiostilte vanaf mijn kant in eerste instantiequote:Op zondag 6 januari 2019 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nou ja ik bedoelde dit min of meer. Dat ze wel enthousiast ismaar te snel ging of zo
of je laat gewoon weten dat je het gezellig hebt gehadquote:Op zondag 6 januari 2019 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan wel zijn ja, we zullen zien, morgen denk weer ff radiostilte vanaf mijn kant in eerste instantie
Goed slapen, eten, water drinken en vitamines slikken!!quote:Op zondag 6 januari 2019 02:43 schreef wollah het volgende:
[..]
Dat zeker
Ik zit nog te wachtenkan elk moment toeslaan want het is alweer ff geleden
hoezo???quote:Op zondag 6 januari 2019 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan wel zijn ja, we zullen zien, morgen denk weer ff radiostilte vanaf mijn kant in eerste instantie
Dit dus, niets mis mee.quote:Op zondag 6 januari 2019 02:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of je laat gewoon weten dat je het gezellig hebt gehad
slaap zacht jongemanquote:Op zondag 6 januari 2019 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
bon, bitches, maandag staat de wekker weer om 8.45 en ik moet mijn ritme wat meer die kant op gooien, ajeto
Anders spring ik er misschien te snel bovenopquote:Op zondag 6 januari 2019 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed slapen, eten, water drinken en vitamines slikken!!
[..]
hoezo???
Gewoon berichtje sturen dat je het fijn vond is niets mis mee.quote:Op zondag 6 januari 2019 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders spring ik er misschien te snel bovenopidk, als zij eerder het idee had dat dingen te snel gingen enzo
nee man spelletjes spelen is voor pubersquote:Op zondag 6 januari 2019 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal het onthoudenquote:Op zondag 6 januari 2019 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed slapen, eten, water drinken en vitamines slikken!!
[..]
hoezo???
En uitvoeren!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2019 02:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Zal het onthouden![]()
Goed slapen gaat alleen niet lukken. Is vaak te gezellig hier
ik ga het proberen!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2019 02:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En uitvoeren!!!!!!!!!
Zal wel wat vaker afwezig zijn dan
kekke shiny caterpie als uiquote:Op zondag 6 januari 2019 02:45 schreef wietparkiet het volgende:
wekker om 3:30 maar heuj slapen is voor apen
flips minder zien, toch?quote:Op zondag 6 januari 2019 02:51 schreef wollah het volgende:
[..]
ik ga het proberen!!!!!!!!!!!!!!
Of griep krijgen of jou minder zien. Nou dan weet ik het wel
De griep?quote:Op zondag 6 januari 2019 02:51 schreef wollah het volgende:
[..]
ik ga het proberen!!!!!!!!!!!!!!
Of griep krijgen of jou minder zien. Nou dan weet ik het wel
wow nu voel ik me helemaal vervangen door dat grietjequote:
ha, ik anticipeerde deze reactiequote:Op zondag 6 januari 2019 02:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De griep?
[..]
wow nu voel ik me helemaal vervangen door dat grietje
uiteraardquote:Op zondag 6 januari 2019 02:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De griep?
[..]
wow nu voel ik me helemaal vervangen door dat grietje
hmm, zonder fokken was die zin een stuk interessanter geweestquote:Op zondag 6 januari 2019 02:54 schreef wollah het volgende:
[..]
uiteraard
Tevens moet ik dan hele dag in bed liggen fokken dus kan ik jou nog meer zien
win win situatiequote:Op zondag 6 januari 2019 02:54 schreef wollah het volgende:
[..]
uiteraard
Tevens moet ik dan hele dag in bed liggen fokken dus kan ik jou nog meer zien
zou niet weten waar je t over hebtquote:Op zondag 6 januari 2019 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, zonder fokken was die zin een stuk interessanter geweest
dus je had anders niet in NB gekomenquote:Op zondag 6 januari 2019 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
aaaaanyway, ik ging slapen... note to self: niet meer laten overhalen door wollah DMs...
natuurlijkquote:
Dit klinkt viesquote:Op zondag 6 januari 2019 03:09 schreef Flippiee het volgende:
Dit klinkt echt ordinair.
ik stel mezelf teleur
quote:Op zondag 6 januari 2019 03:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vind een gat (liefst bij een vrouw of man)
vond ik ook al, had dit sensueler moeten doenquote:
ja had eerst vrouw staan, maar dan ben ik niet inclusiefquote:
Je vergeet de andere 86 geslachten op te noemenquote:Op zondag 6 januari 2019 03:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vond ik ook al, had dit sensueler moeten doen
[..]
ja had eerst vrouw staan, maar dan ben ik niet inclusief
oh godquote:Op zondag 6 januari 2019 03:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Je vergeet de andere 86 geslachten op te noemenTR meegepakt
Geeft niks ik zou je doen !quote:Op zondag 6 januari 2019 03:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vond ik ook al, had dit sensueler moeten doen
[..]
ja had eerst vrouw staan, maar dan ben ik niet inclusief
Daar gaat je reputatie.quote:Op zondag 6 januari 2019 03:09 schreef Flippiee het volgende:
Dit klinkt echt ordinair.
ik stel mezelf teleur
Zo schattugquote:Op zondag 6 januari 2019 11:07 schreef d4v1d het volgende:
Haha de mods slapen nog. Post snel foto's van Zeehonden met een bril.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |