Gokverslaving, drankprobleem, schuldsanering.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme jongen, eerst onderuit getrapt door PSV en dan zijn carriere door ajax
preciesquote:
wow dat ging snelquote:Op zondag 6 januari 2019 01:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Gokverslaving, drankprobleem, schuldsanering.
Doet hij zelf.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Gokverslaving, drankprobleem, schuldsanering.
quote:Op zondag 6 januari 2019 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weet ik veel ik lul maar wat het is laat.
Oh niks nieuws onder de maanquote:Op zondag 6 januari 2019 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weet ik veel ik lul maar wat het is laat.
Feyenoord is doodziek.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:56 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mijn club blijft wat hangen in het verleden en maakt op het juiste moment de verkeerde keuzes.
Lekker roepen over eigen jeugd dat ze moeten spelen maar als die eigen jeugd er niets van kan moet je toch verder gaan kijken en gaan scouten maar als je dus geen scouts hebt die er iets van kunnen is het gewoon kansloos allemaal.
Je bent zelf een trouwe supporter.quote:Op zondag 6 januari 2019 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de trouwe supporters.
Je kan wel lekker een act op zetten over Feyenoo...quote:Op zondag 6 januari 2019 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de trouwe supporters.
Wel handig dan om dat nieuwe stadion gewoon direct aan het water te bouwen.quote:Op zondag 6 januari 2019 02:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Eens, we missen de boot en dat is doodzonde
Valt mee hoor.quote:Op zondag 6 januari 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een trouwe supporter.
Moest lachenquote:Op zondag 6 januari 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel handig dan om dat nieuwe stadion gewoon direct aan het water te bouwen.
Weet GGMM wel hoe de Arena er van binnen uitziet?quote:Op zondag 6 januari 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een trouwe supporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |