abonnement Unibet Coolblue
pi_184231029

Saïd Mansour is de eerste Deense burger die zijn nationaliteit verliest en wordt gedeporteerd vanwege een terrorisme-veroordeling.




Denemarken heeft Saïd Mansour, die is veroordeeld voor het aanzetten tot terrorisme en voorheen een dubbele nationaliteit had (Marokkaans en Deens), naar Marokko gedeporteerd.

Volgens Deense media kwam Mansour gisterenavond aan in Casablanca aan boord van een Royal Air Maroc vlucht vanuit Kopenhagen. De Deense autoriteiten overhandigden hem daar aan de Marokkaanse autoriteiten.

De Deense premier Lars Lokke Rasmussen twitterde dat hij "zeer tevreden" was met Mansour's uitzetting: "Het stuurt een duidelijke boodschap dat criminele buitenlanders, die duidelijk tegen de Deense waarden ingaan en terrorisme bevorderen, niets met Denemarken te maken hebben".

Rasmussen had in december met de Marokkaanse minister van Buitenlandse Zaken Nasser Bourita gesproken over de deportatie van Mansour, volgens de Deense krant Horsens Folkeblad.

In een ongekende uitspraak uit 2015 ontnam een Deense rechtbank Saïd Mansour zijn Deense staatsburgerschap. De rechtbank had Mansour veroordeeld voor het aanzetten tot terrorisme voor Facebook-berichten waarin Osama Bin Laden werd geprezen en volgelingen werden aangemoedigd zich aan te sluiten bij het Al-Nusra Front, een Al-Qaeda-partner in Syrië, aldus Al Jazeera.

De rechtbank veroordeelde Mansour tot vier jaar gevangenisstraf. Mansour ging in beroep op het verlies van zijn burgerschap, omdat hij zou worden geconfronteerd met marteling in Marokko.

Het Deense Hooggerechtshof oordeelde in 2016 tegen Mansour en de Deense regering probeerde hem sindsdien te deporteren.


bron https://nieuws.marokko.nl(...)liteit-naar-marokko/


Slimme zet of gevolg van massa hysterie die wordt gevoed door een rechtser klimaat in Europa?
pi_184231072
Daadkracht.
pi_184231105
Waarom kan Rutte dat niet?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184231131
Sinds wanneer valt dit onder "deportatie"? Hij is gewoon uitgezet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 januari 2019 @ 23:48:14 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184231179
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 5 januari 2019 @ 23:49:02 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_184231193
Helden.
pi_184231249
Mooi. Optyfen met mongolen zoals hem.
pi_184231263
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:45 schreef oranjevogel1 het volgende:
Waarom kan Rutte dat niet?
Omdat Rutte een incompetente flapdrol is.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 23:52:45 #9
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_184231289
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:46 schreef HSG het volgende:
Sinds wanneer valt dit onder "deportatie"? Hij is gewoon uitgezet.
Gedwongen uitzetten is deportatie.

Bij deportatie denkt men dan meteen aan joden die de gaskamer in worden geloodst of met treinen een concetratiekamp in worden gereden.
Echter is dat ook gedwongen.

Ik heb er geen enkele problemen mee dat dit soort tuig gewoon weer teruggestuurd wordt naar hun eigen cultuurtje.

Dat is nog wel het “ergste” wat we kunnen doen in deze tijd.
Als het aan mij lag werden ze gewoon allemaal op een eiland gepleurd en mochten ze daar lekker verder hun dingetje doen en elkaar de koppen in slaan, zolang ze de beschaafde wereld maar niet lastig vallen.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 23:55:39 #10
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184231371
Genot.
pi_184231466
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:48 schreef Nikonlover het volgende:
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 januari 2019 @ 23:59:04 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184231473
Maar wat als ze geen dubbel paspoort hebben?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184231490
Wat zou er nu met hem gebeuren in Marokko?
pi_184231785
^O^
  zondag 6 januari 2019 @ 00:12:32 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184231804
Heerlijk toch, niet alleen maar lusten bij een dubbele nationaliteit.
  zondag 6 januari 2019 @ 00:37:40 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184232513
Hopelijk neemt Nederland dit beleid over.
Er zijn genoeg kandidaten hier die ook gedeporteerd mogen worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 6 januari 2019 @ 00:47:40 #17
168739 Red_85
'echt wel'
pi_184232733
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:51 schreef Infection het volgende:
Mooi. Optyfen met mongolen zoals hem.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_184233374
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:37 schreef Harvest89 het volgende:
Hopelijk neemt Nederland dit beleid over.
Er zijn genoeg kandidaten hier die ook gedeporteerd mogen worden.
Dat is racisme
Ik zwaai naar dieren.
pi_184233433
Mooi zo, aanpassen of oprotten.

Bijzonder topic Zwolse vlag! 8-) ik ben er ff niet bij, ga deze week daar een landgoed kopen! Eerst nog ff mijn multiculti-award ophalen en een borreltje drinken bij burgemeester Aboutaleb en dan wegwezen!
pi_184233461
Het kan dus wel.
pi_184233478
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:45 schreef oranjevogel1 het volgende:
Waarom kan Rutte dat niet?
Dit gebeurt hier al jaren, die koppenschopper van de grensrechter, is her bekendste geval. Er zitten er daar minimaal 20, uitschot van Marokko. Ze spreken de taal slecht, geen opleiding,en geen vrienden...
pi_184233502
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:59 schreef Bocaj het volgende:
Wat zou er nu met hem gebeuren in Marokko?
Die zit daar in de goot.. geen UWV daar
pi_184233506
Valt me vies tegen (dat het pas de 1ste is) van de Denen ik dacht dat hun hier zo pittig op waren. Of heeft Denemarken zo weinig Jihadis?
pi_184233598
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:27 schreef SuzieQ89 het volgende:
Valt me vies tegen (dat het pas de 1ste is) van de Denen ik dacht dat hun hier zo pittig op waren. Of heeft Denemarken zo weinig Jihadis?
yep, zag twee klapjosti’s lopen in Svenborg. Meteen hand op de tas, zegt mijn man wat doe jij nou? Wonen al jaren in R’dam, heel weinig multi culti in Denemarken.

Ze hebben een duidelijke regel, niet werken= geen uitkering/toeslagen. Buiten de EU is het helemaal duidelijk, eerst 6 jaar werken en dan toeslagen/ kinderbijslag en 3 jaar verplicht Deense les.
pi_184233615
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

yep, zag twee klapjosti’s lopen in Svenborg. Meteen hand op de tas, zegt mijn man wat doe jij nou? Wonen al jaren in R’dam, heel weinig multi culti in Denemarken.

Ze hebben een duidelijke regel, niet werken= geen uitkering/toeslagen. Buiten de EU is het helemaal duidelijk, eerst 6 jaar werken en dan toeslagen/ kinderbijslag en 3 jaar verplicht Deense les.
Je zou der een stijve plasser van krijgen als ze het hier invoeren.
pi_184233636
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:45 schreef oranjevogel1 het volgende:
Waarom kan Rutte dat niet?
Rutte kan dat ook. Maar Rutte en al die andere lafbekken met hem willen dit niet. Ook op dit forum is wel 100 miljoen keer door mensen gezegd dat uitzetting niet kan.

Welnu, het kan gewoon. Hier is je bewijs. En dit is dus hoe het moet. Ik koester de ijdele hoop dat Nederland snel het voorbeeld van Denemarken gaat volgen door haatimams, terroristen en dergelijk gespuis uit te zetten.
pi_184233745
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

yep, zag twee klapjosti’s lopen in Svenborg. Meteen hand op de tas, zegt mijn man wat doe jij nou? Wonen al jaren in R’dam, heel weinig multi culti in Denemarken.

Ze hebben een duidelijke regel, niet werken= geen uitkering/toeslagen. Buiten de EU is het helemaal duidelijk, eerst 6 jaar werken en dan toeslagen/ kinderbijslag en 3 jaar verplicht Deense les.
In Denemarken zijn ze op tijd wakker geworden. Ze hebben daar in de smiezen hoe ze de toestroom van migranten (uit moslimlanden) moeten afremmen en ontmoedigen. En ze zijn daar veel verder in het bestrijden van de radicale islam dan hier. Deze uitzetting is daar een mooi voorbeeld van.

Overigens is de Deense PvdA ook stevig van koers veranderd. Zie dit topic van bijna een jaar geleden: NWS / Nationalistische koers moet Deense sociaaldemocraten redden

De enige hoop die we er (misschien) uit kunnen putten, is dat Denemarken nogal vaak een voorloper blijkt in politieke ontwikkelingen die een tijdje later ook elders in Europa plaatsvinden. Hopelijk geldt dat ook voor onderwerpen als een realistische sociaal-democratische partij en het uitzetten van haatzaaiers en moslim-extremisten.
pi_184233894
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In Denemarken zijn ze op tijd wakker geworden. Ze hebben daar in de smiezen hoe ze de toestroom van migranten (uit moslimlanden) moeten afremmen en ontmoedigen. En ze zijn daar veel verder in het bestrijden van de radicale islam dan hier. Deze uitzetting is daar een mooi voorbeeld van.

Overigens is de Deense PvdA ook stevig van koers veranderd. Zie dit topic van bijna een jaar geleden: NWS / Nationalistische koers moet Deense sociaaldemocraten redden

De enige hoop die we er (misschien) uit kunnen putten, is dat Denemarken nogal vaak een voorloper blijkt in politieke ontwikkelingen die een tijdje later ook elders in Europa plaatsvinden. Hopelijk geldt dat ook voor onderwerpen als een realistische sociaal-democratische partij en het uitzetten van haatzaaiers en moslim-extremisten.
De truc is dat zij het niet gooien op moslims. EU is geen probleem, immigreren vanuit buiten de EU is lastiger. Geen discriminatie, maar lever je geen bijdrage daar dan wordt het lastig.

Vanuit Maleisië lees ik ook veel over migratie naar Denemarken, die willen ze ook niet. Met als motivatie, dat elke vacature waarvoor ze Denen hebben ook naar Denen gaat.
pi_184233953
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De truc is dat zij het niet gooien op moslims. EU is geen probleem, immigreren vanuit buiten de EU is lastiger. Geen discriminatie, maar lever je geen bijdrage daar dan wordt het lastig.

Vanuit Maleisië lees ik ook veel over migratie naar Denemarken, die willen ze ook niet. Met als motivatie, dat elke vacature waarvoor ze Denen hebben ook naar Denen gaat.
Zolang de islam de religie is die het nu is, moet het mogelijk zijn om te discrimineren op basis van geloof. Discrimineren is niks meer of minder dan onderscheid maken. Vanuit het perspectief van de vrije, westerse samenleving, onze cultuur en de in onze regio geldende normen en waarden is meer invloed en aanwezigheid van de islam zeer, zeer onwenselijk.

Het is mooi dat Denemarken een omweg heeft gevonden, maar liever zie ik het beestje gewoon bij de naam genoemd.
pi_184234428
mag idd hopen dat ze hem martelen in Marokko. Uitschot als dit hoort niet te leven
pi_184234683
Het kan dus wél!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 6 januari 2019 @ 05:09:50 #33
476281 Butjekef
Put met keren
pi_184234702
Het duurt een paar jaar, en het kost waarschijnlijk een godsvermogen, maar dan heb je ook wat.
pi_184234814
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:46 schreef HSG het volgende:
Sinds wanneer valt dit onder "deportatie"? Hij is gewoon uitgezet.
Misschien de definitie van deportatie eens opzoeken?
pi_184234849
Hier zou niemand wat op tegen moeten hebben.

Als je er wel wat op tegen hebt.. hopelijk houdt de aivd een oogje in het zeil hier.
pi_184234854
Ik vraag me af wat er gebeurt had als die gast alleen een Deens paspoort had..
pi_184235327
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 08:00 schreef Driepink het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurt had als die gast alleen een Deens paspoort had..
Dan weten we dat ook weer. Blijkbaar kunnen ze dan dus wel van hun marokkaanse paspoort af.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 6 januari 2019 @ 09:33:48 #38
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184235359
In Denemarken beginnen ze het licht zo langzamerhand te zien.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_184235360
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:59 schreef Bocaj het volgende:
Wat zou er nu met hem gebeuren in Marokko?
Wat denk je zelf?
Allah Al Watan Al Malik
pi_184235406
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De truc is dat zij het niet gooien op moslims. EU is geen probleem, immigreren vanuit buiten de EU is lastiger. Geen discriminatie, maar lever je geen bijdrage daar dan wordt het lastig.

Vanuit Maleisië lees ik ook veel over migratie naar Denemarken, die willen ze ook niet. Met als motivatie, dat elke vacature waarvoor ze Denen hebben ook naar Denen gaat.
Niks mis met eigen volk eerst. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184235902
Volgens de zelfbenoemde deskundigen hier op FOK is het onmogelijk want EU :W
Het is er nu nog maar 1, moge er vele volgen (hopelijk komen ze dan niet naar Nederland)
Dit figuur had blijkbaar al het Deense staatsburgerschap gekregen, een fout van de vorige linkse regering.
Gewoon een wet invoeren dat staatsburgerschap van personen buiten de EU niet kan en het burgerschap voorwaardelijk geven, dwz. bij bepaalde misdragingen ontnemen en terugsturen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_184235925
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 09:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Hij wordt als een held binnengehaald, krijgt een huis en een levenslange uitkering :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_184236535
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit gebeurt hier al jaren, die koppenschopper van de grensrechter, is her bekendste geval. Er zitten er daar minimaal 20, uitschot van Marokko. Ze spreken de taal slecht, geen opleiding,en geen vrienden...
Die zijn vroeger uitgezet.

Vandaag de dag accepteert Marokko van NL geen Marokkanen meer. Period. Ze ontkennen gewoon dat het Marokkanen zijn. Komt door die ruzie tussen NL en Marokko over de verlaagde pensioenen/uitkeringen naar met name NLse Marokkanen in Marokko.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 6 januari 2019 @ 11:03:31 #44
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184236573
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:01 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Die zijn vroeger uitgezet.

Vandaag de dag accepteert Marokko van NL geen Marokkanen meer. Period. Ze ontkennen gewoon dat het Marokkanen zijn. Komt door die ruzie tussen NL en Marokko over de verlaagde pensioenen/uitkeringen naar met name NLse Marokkanen in Marokko.
Ze accepteren ze niet maar ze geven ze wel een Marokkaans paspoort? Hoe moet ik dat precies voor me zien?
pi_184236733
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze accepteren ze niet maar ze geven ze wel een Marokkaans paspoort? Hoe moet ik dat precies voor me zien?
Illegale migratie komt hier, doet aanvraag naar asiel. Weet dat afgekeurd wordt. Geen paspoort meer bij zich. Marokkaanse autoriteiten zeggen hem niet in systeem te hebben.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_184237231
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit gebeurt hier al jaren, die koppenschopper van de grensrechter, is her bekendste geval. Er zitten er daar minimaal 20, uitschot van Marokko. Ze spreken de taal slecht, geen opleiding,en geen vrienden...
Die kopschopper had geen Nederlands paspoort.
pi_184238620
Moslimextremisten deporteren is iets wat misschien hip was na 9/11, maar na de opkomst van de Islamitische Staat (IS) ging men juist een andere koers varen door moslimextremisten juist niet uit te laten reizen zodat ze IS (die op het hoogtepunt groter was dan UK qua grondgebied) niet gingen versterken. Er wordt geschat dat er momenteel een kwart miljoen moslimstrijders zijn gelieerd aan verschillende jihadistische groeperingen verspreid over verschillende continenten. Dit was maar een handjevol voor de invasie van Afghanistan en de Global War on Terror. Toen de VS Irak binnenviel in 2003 had Irak 23 miljoen inwoners, nu bijna 40 miljoen inwoners. Dit is een oorlog die de VS verliest, militair, politiek, economisch, etc. Disaster, absolute disaster. Ja laten we het gaan vieren dat eentje wordt gedeporteerd en doodgemarteld in Marokko. Dweilen met de kraan open. En wat zal de consequentie hiervan zijn wanneer deze moslims de macht overnemen in hun landen en met wraakgevoelens zitten jegens het Westen?
pi_184242453
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:48 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Moslimextremisten deporteren is iets wat misschien hip was na 9/11, maar na de opkomst van de Islamitische Staat (IS) ging men juist een andere koers varen door moslimextremisten juist niet uit te laten reizen zodat ze IS (die op het hoogtepunt groter was dan UK qua grondgebied) niet gingen versterken. Er wordt geschat dat er momenteel een kwart miljoen moslimstrijders zijn gelieerd aan verschillende jihadistische groeperingen verspreid over verschillende continenten. Dit was maar een handjevol voor de invasie van Afghanistan en de Global War on Terror. Toen de VS Irak binnenviel in 2003 had Irak 23 miljoen inwoners, nu bijna 40 miljoen inwoners. Dit is een oorlog die de VS verliest, militair, politiek, economisch, etc. Disaster, absolute disaster. Ja laten we het gaan vieren dat eentje wordt gedeporteerd en doodgemarteld in Marokko. Dweilen met de kraan open. En wat zal de consequentie hiervan zijn wanneer deze moslims de macht overnemen in hun landen en met wraakgevoelens zitten jegens het Westen?
spot on
pi_184243517
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 10:17 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Hij wordt als een held binnengehaald, krijgt een huis en een levenslange uitkering :)
Een levenslange uitkering in de zin van water en brood en op flesjes zitten in de Sahara.
Allah Al Watan Al Malik
pi_184243707
Kan hij mooi achter de toeristen in de bergen aan.
  zondag 6 januari 2019 @ 17:37:31 #51
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184243769
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die zit daar in de goot.. geen UWV daar
De goot? Mocht hij willen. Die wordt daar direct vastgezet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184244944
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:48 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Moslimextremisten deporteren is iets wat misschien hip was na 9/11, maar na de opkomst van de Islamitische Staat (IS) ging men juist een andere koers varen door moslimextremisten juist niet uit te laten reizen zodat ze IS (die op het hoogtepunt groter was dan UK qua grondgebied) niet gingen versterken. Er wordt geschat dat er momenteel een kwart miljoen moslimstrijders zijn gelieerd aan verschillende jihadistische groeperingen verspreid over verschillende continenten. Dit was maar een handjevol voor de invasie van Afghanistan en de Global War on Terror. Toen de VS Irak binnenviel in 2003 had Irak 23 miljoen inwoners, nu bijna 40 miljoen inwoners. Dit is een oorlog die de VS verliest, militair, politiek, economisch, etc. Disaster, absolute disaster. Ja laten we het gaan vieren dat eentje wordt gedeporteerd en doodgemarteld in Marokko. Dweilen met de kraan open. En wat zal de consequentie hiervan zijn wanneer deze moslims de macht overnemen in hun landen en met wraakgevoelens zitten jegens het Westen?
Dat zoeken ze daar maar uit. Wanneer ze daar een gevaar dreigen te worden doen we wat we als westen altijd hebben gedaan: het vuurtje intern opstoken zodat ze elkaar de hersenen in slaan, en als dat niet werkt bombarderen we ze weer een aantal decennia het verleden in.

De dag dat de moslimlanden militair een bedreiging voor het westen gaan vormen maken wij en onze kleinkinderen niet meer mee
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184245174
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zoeken ze daar maar uit. Wanneer ze daar een gevaar dreigen te worden doen we wat we als westen altijd hebben gedaan: het vuurtje intern opstoken zodat ze elkaar de hersenen in slaan, en als dat niet werkt bombarderen we ze weer een aantal decennia het verleden in.

De dag dat de moslimlanden militair een bedreiging voor het westen gaan vormen maken wij en onze kleinkinderen niet meer mee
Moslims winnen de oorlog door migratie en de baarmoeder. Geen pistool of bom voor nodig. Onze kleinkinderen groeien op in een Europa waar moslims in de meerderheid zijn.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184245272
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Moslims winnen de oorlog door migratie en de baarmoeder. Geen pistool of bom voor nodig. Onze kleinkinderen groeien op in een Europa waar moslims in de meerderheid zijn.
Wat een onzin - enig idee hoe de geboortecijfers zich ontwikkelen? Die liggen na nagenoeg een generatie nog net op replacement-ratio. Maar goed, je dwaalt weer eens compleet af van het topic.
Allah Al Watan Al Malik
pi_184245508
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Moslims winnen de oorlog door migratie en de baarmoeder. Geen pistool of bom voor nodig. Onze kleinkinderen groeien op in een Europa waar moslims in de meerderheid zijn.
Nou, zo'n vaart loopt dat echt niet. Helemaal omdat het slechts een kwestie van tijd is voor de grenzen sluiten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184246232
Deze man is gewoon welkom in Nederland hoor, hoeft maar in Amsterdam aan te kloppen of even paar jaar kraken, krijg je van zelf verblijfsvergunning en bijstand!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_184246495
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit gebeurt hier al jaren, die koppenschopper van de grensrechter, is her bekendste geval.
Die had niet het Nederlandse staatsburgerschap.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184246890
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:52 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Die had niet het Nederlandse staatsburgerschap.
Nee, klopt was zijn ma “vergeten”
pi_184246924
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, klopt was zijn ma “vergeten”
Daarmee is jouw hele post onderuit gehaald.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')