abonnement Unibet Coolblue
pi_184229535
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:40 schreef LompeHork het volgende:
Dit gaat ongetwijfeld keihard uit de hand lopen weer.
Gaat het niet
pi_184229547
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:39 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Doe ik ook niet.
Tuurlijk ben ik in het verleden dom bezig geweest, heb ik teveel gedeeld, te persoonlijk geweest. Maar heb daar van geleerd, hou het bij mijn passie. Mensen die mijn passie delen kunnen kijken, mensen die het leuk vinden wat ik doe, mensen die het niks vinden die kijken verder.
Je hebt nog een oude video op je kanaal.

Zou ik verwijderen voor de netheid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_184229548
Goed topic.
pi_184229557
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:40 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Omdat dit een topic is over de band waar ik in speel en niet over mijn YouTube kanaal en dus over mij.
Mijn YouTube kanaal is meer dan alleen bandfilmpjes.
Ja over je zogenaamd bijna louter muziek gerelateerde YT content.
pi_184229580
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:41 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

Je hebt nog een oude video op je kanaal.

Zou ik verwijderen voor de netheid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet dat geen pijn?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184229583
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:41 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

Je hebt nog een oude video op je kanaal.

Dit is helaas niet mijn huidige kanaal, dit is iemand die mijn filmpjes van toen ik nog op mijn oude locatie woonde heeft opgeslagen onder dit YouTube kanaal en zich nu voordoet als mij, terwijl ik deze filmpjes niet meer heb en alleen nog maar onder "The Bradge" op YouTube zit.

Het is jammer dat mensen dat soort dingen uithalen, maar dat is nou eenmaal niet anders i guess.
pi_184229586
Overigens heb ik de hele avond met mijn beste vrienden TheBradge-content gekeken en niet dit topic uit de hand laten lopen. En goed voorbeeld van hoe het ook kan.
pi_184229610
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:43 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dit is helaas niet mijn huidige kanaal, dit is iemand die mijn filmpjes van toen ik nog op mijn oude locatie woonde heeft opgeslagen onder dit YouTube kanaal en zich nu voordoet als mij, terwijl ik deze filmpjes niet meer heb en alleen nog maar onder "The Bradge" op YouTube zit.

Het is jammer dat mensen dat soort dingen uithalen, maar dat is nou eenmaal niet anders i guess.
Kun je niet bij youtube klagen wegens copyright enzo?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184229631
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja over je zogenaamd bijna louter muziek gerelateerde YT content.
Alle filmpjes op mijn kanaal hebben muziek als eerste categorie/groepering.
Heb weliswaar 3 filmpjes die niet muziek gerelateerd zijn en zelfs die zijn niet zo privé als voorheen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2019 22:46:59 ]
pi_184229637
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:44 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Kun je niet bij youtube klagen wegens copyright enzo?
Al meerdere keren gedaan, maar helaas doen ze er niets mee.
pi_184229656
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:45 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Alle filmpjes op mijn kanaal hebben muziek als eerste categorie/groepering.
Heb weliswaar 3 filmpjes die niet muziek gerelateerd zijn en zelfs die zijn niet zo privé als voorheen.
Dat is dus mijn punt. Waarom heb je dit topic niet in MUZ geopend?
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:48:46 #37
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_184229692
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:29 schreef MisterLastName het volgende:
Geen idee of dit is toegestaan
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast :? :{
pi_184229737
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:48 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast :? :{
Ja? Vroegah had je WEB voor YouTubers onderanderen, daarvoor had je FMM waar dit ook was toegestaan, nu is er niets en leek of GC of MUZ mij een prima plek, en ik heb gekozen voor GC.
pi_184229761
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:35 schreef Poes. het volgende:

[..]

Echt. Hou op. Alsjeblieft.
dit dus
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_184229771
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:50 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja? Vroegah had je WEB voor YouTubers onderanderen, daarvoor had je FMM waar dit ook was toegestaan, nu is er niets en leek of GC of MUZ mij een prima plek, en ik heb gekozen voor GC.
En waarom heb je GC gekozen? Met MUZ leg je veel meer het juiste accent op de inhoud van de content.
pi_184229790
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:52 schreef Chia het volgende:

[..]

En waarom heb je GC gekozen? Met MUZ leg je veel meer het juiste accent op de inhoud van de content.
Klopt :@ Ik kon niet kiezen en vond dit de optie die nog wel een beetje oke zou zijn, MUZ was zo voor de hand liggen. Maar heb al een TR gedaan met vraag of het naar MUZ kon :@
pi_184229792
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:50 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja? Vroegah had je WEB voor YouTubers onderanderen, daarvoor had je FMM waar dit ook was toegestaan, nu is er niets en leek of GC of MUZ mij een prima plek, en ik heb gekozen voor GC.
GC lijkt me een prima plek. Stuur anders de modjes een DM ofzo. Maar ga niet in discussie met die haters hier.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184229811
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:52 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Klopt :@ Ik kon niet kiezen en vond dit de optie die nog wel een beetje oke zou zijn, MUZ was zo voor de hand liggen. Maar heb al een TR gedaan met vraag of het naar MUZ kon :@
Weer niet nagedacht alvorens te handelen dus.
pi_184229816
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Doet dat geen pijn?
Vraag het ‘the man himself’. :D
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:55:02 #45
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_184229847
Niemand kan die keyboard neuk van je ook maar een ene fuck boeien kerel :') omdat je een enorme fucking loser bent die liever zichzelf kapot vreet bij de MacDonalds en levensgevaarlijk bezig is met je nietszeggende kutvlogs op de openbare weg te filmen in je schijt Twingo met 34 vakjes. Alle goedbedoelde adviezen in de wind slaat en als een pauper je gedraafd. Kortom: :D

Maar eerlijk is eerlijk, we hebben wel om je gelachen :Y :Y
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 22:56:10 #46
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_184229877
Eindelijk weer een Bradgetopic.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_184229920
Kunnen we al verzoekjes aanvragen?
pi_184229940
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:55 schreef RedFever007 het volgende:
Niemand kan die keyboard neuk van je ook maar een ene fuck boeien kerel :') omdat je een enorme fucking loser bent die liever zichzelf kapot vreet bij de MacDonalds en levensgevaarlijk bezig is met je nietszeggende kutvlogs op de openbare weg te filmen in je schijt Twingo met 34 vakjes. Alle goedbedoelde adviezen in de wind slaat en als een pauper je gedraafd. Kortom: :D

Maar eerlijk is eerlijk, we hebben wel om je gelachen :Y :Y
Dit is NIET waar. Braddie heeft buiten fok om een internationale fanbase die uitkijken naar het moment dat hij weer nieuwe keyboardvideos plaatst.
pi_184229943
Of het nou WEB, ONZ, KLB, GC of het het Autoweekforum is: het gaat toch weer uit de hand lopen. Eerst met een toenemend aantal livestreams, gevolgd door de onvermijdelijke kanaalverwijdering. Misschien kun je een vlog maken over deze Bradgeloop?
pi_184229962
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:55 schreef RedFever007 het volgende:
Niemand kan die keyboard neuk van je ook maar een ene fuck boeien kerel :') omdat je een enorme fucking loser bent die liever zichzelf kapot vreet bij de MacDonalds en levensgevaarlijk bezig is met je nietszeggende kutvlogs op de openbare weg te filmen in je schijt Twingo met 34 vakjes. Alle goedbedoelde adviezen in de wind slaat en als een pauper je gedraafd. Kortom: :D

Maar eerlijk is eerlijk, we hebben wel om je gelachen :Y :Y
Nou wat een onbehoorlijke reactie kerel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')