Ik rook al langer dan dat jij oud bentquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
29, 14 jaar gerookt.. pakkie per dag
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik rook al langer dan dat jij oud bent
Die van ons is weer opgenomen,echo gemaakt,er schijn iets heel fout te zitten in zijn blaas.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Morris trekt alles uit de kast om Till'ste veroveren nu
[ afbeelding ]
Na een x aantal jaar ben je net zo verslaafd als iemand die al 80 jaar rookt hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik rook al langer dan dat jij oud bent
Ja zielig zag het van soul arm dingquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die van ons is weer opgenomen,echo gemaakt,er schijn iets heel fout te zitten in zijn blaas.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Morris trekt alles uit de kast om Till'ste veroveren nu
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:09 schreef TillyB het volgende:
[..]Hij verbergt z’n beste quality/asset/watisnederlandsanyway
Nah, Lyza was zo'n rokende brugklasser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hier in de biblebelt welquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja want je begint pas op je 30e...?
Sterkte. Zo kut als er met een dier wat is.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die van ons is weer opgenomen,echo gemaakt,er schijn iets heel fout te zitten in zijn blaas.
Waarquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat er 1389 foksmilies bestaan?
[ afbeelding ]
En dat mag gewoon van jou? Of wordt ie straks samen met een cobra8 in die deken gerold en opgeblazenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JA GEK HE? OP EEN BED EEN DEKEN MAN MAN
Ja ze hebben geen TV maar wel een laptopquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die doen 't stiekem. Zoals ze alles stiekem doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |