Weinig controversie mogelijk zo, idd.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind het inmiddels bijna jammer - na zoveel niet beste inzendingen - dat we nog geen echte 'boohooooo Krea kraakt de ESF-inzendingen onterecht af' gevoelens hebben omdat we het er gewoon mee eens zijn.
HEB JE AL ZIN IN ROEMENIË DIE VANDAAG NOG BEKEND WORDT?
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:40 schreef Nexum het volgende:
BOOHOO KREA KRAAKT DE ESF-INZENDINGEN TEN ONRECHTE AF!
Hahaha, niet persee pijn!!! Ik vind Storm wel leuk om naar te luisteren, zou het inderdaad zoals jij al zei niet uitzetten als het op de radio kwam. En Letland's lied heeft iets heel rustgevends en zachts over zich heen, ik kan het wel waarderen.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke van de laatste vier deed je hartje pijn?
Krea zou Storm ook niet afzetten als het op de radio komt. Ik ben die shock nog aan het verwerkenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hahaha, niet persee pijn!!! Ik vind Storm wel leuk om naar te luisteren, zou het inderdaad zoals jij al zei niet uitzetten als het op de radio kwam. En Letland's lied heeft iets heel rustgevends en zachts over zich heen, ik kan het wel waarderen.
Kroatië ben ik 10000 % mee eens, wat een afgrijselijk lied.
En Slovenië... weet ik nog niet echt.
Daarom kreeg het ook zo'n hoog cijfer.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hahaha, niet persee pijn!!! Ik vind Storm wel leuk om naar te luisteren, zou het inderdaad zoals jij al zei niet uitzetten als het op de radio kwam.
Estland houdt wel van gegoochel.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Krea zou Storm ook niet afzetten als het op de radio komt. Ik ben die shock nog aan het verwerken
Ik vraag me alleen wel elke keer af waar die gitaar blijft ineens. Ik haat goocheltrucs.
Oh god ja die was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Estland houdt wel van gegoochel.
[ afbeelding ]
Jaaaaa doen!quote:Op zondag 17 februari 2019 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat Victor naar Eurovision in Concert komt, dan gaan Cee en ik hem kruis()verhoren over waar ie z'n gitaar zo snel laat.
Consider it done.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa doen!
En geef hem gelijk even mijn nummer
Die kinderlokker Jüri Pootsmann deed ook nog wat kaarttrucjes (zonder al te veel succes).quote:Op zondag 17 februari 2019 18:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Estland houdt wel van gegoochel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die kinderlokker Jüri Pootsmann deed ook nog wat kaarttrucjes (zonder al te veel succes).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef Momo... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
50/50.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:45 schreef Greys het volgende:
ZOU ROEMENIË DE EERSTE KREAVOLDOENDE GAAN KRIJGEN WAT DENKEN JULLIE.
I think notquote:Op maandag 18 februari 2019 17:45 schreef Greys het volgende:
quote:
Spannend wel!quote:Op maandag 18 februari 2019 17:45 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |