Daarom afwisselenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik moet weer nieuwe wasverzachter halen, want ik ben alweer geurenblind voor m'n laatste
Ja ik pak steeds dezelfdequote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom afwisselen.
5 verschillende geuren hier.
Hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik moet weer nieuwe wasverzachter halen, want ik ben alweer geurenblind voor m'n laatste
Ik vind dat de verzachter juist de geur afgeeftquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel wasmiddel btw, ik gebruik geen verzachter.
Oh mijn wasmiddel ook. Heb mijn bed dinsdag verschoond en die ruikt nog steeds naar wasmiddelquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind dat de verzachter juist de geur afgeeft![]()
Gebruik ik overigens alleen voor ons beddengoed.
Welke heb je momenteel?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mijn wasmiddel ook. Heb mijn bed dinsdag verschoond en die ruikt nog steeds naar wasmiddel.
Oh lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mijn wasmiddel ook. Heb mijn bed dinsdag verschoond en die ruikt nog steeds naar wasmiddel.
Robijn voor witte was. Lakens zijn wit met grijs, vandaarquote:
Witte was staat officieel voor kookwas hèquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Robijn voor witte was. Lakens zijn wit met grijs, vandaar.
Deze niet denk ik. Mijn machine heeft niet eens kookwas.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Witte was staat officieel voor kookwas hè90gr.
Ik zal even koekeloeren vanneweek.
Niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze niet denk ik. Mijn machine heeft niet eens kookwas.
Door ze te wassen op 60 graden met wasmiddel en een scheut azijnquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Niet?Hoe krijg je vaatdoekjes etc dan ooit goed schoon?
Ooohhh dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door ze te wassen op 60 graden met wasmiddel en een scheut azijn. Ik heb een eco bubble.
Ik doe alles samen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ooohhh dan komt het wel goed
Vraagje; wassen jullie sokken en ondergoed samen met kleding of samen met de ''vieze'' was -> vaatdoekjes, washandjes, handdoeken etc.
Waarom dat van B wel bij de kleding? Plas jij nog in je ondergoed?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:15 schreef Poes. het volgende:
M'n eigen ondergoed en sokken gaan dus bij de vieze was op 60/90gr en dat van B bij de kleding op 40gr.
Ergens maak ik onderscheid
Nee, maar afscheiding enzo, vind het niet zo fris.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom dat van B wel bij de kleding? Plas jij nog in je ondergoed?
Maar daar is de wasmachine voorquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee, maar afscheiding enzo, vind het niet zo fris.
En dat van B komt schoner over. Het slaat nergens op, ik weet het
Dat slaat nergens op he. Dan zou je al je kleding op 60/90 moeten wassen.quote:
Ik heb het door jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op he. Dan zou je al je kleding op 60/90 moeten wassen.
Oe waar?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:37 schreef Poes. het volgende:
Verdomme, net op het moment dat ik op bed wil opent Braddie weer een eigen topic.
Heerlijkquote:Op zondag 6 januari 2019 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Was wel heel kort.....
Om 9 uur ging de wekker, vervolgens allebei weer in slaap gevallen en nu pas weer wakker
Weekenden zijn best fijn zo
Maar hij is écht veranderd hoor, écht!quote:Op zondag 6 januari 2019 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Was wel heel kort.....
Om 9 uur ging de wekker, vervolgens allebei weer in slaap gevallen en nu pas weer wakker
Weekenden zijn best fijn zo
Volgens mij gelooft hij dat zelf zelfs nietquote:Op zondag 6 januari 2019 11:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar hij is écht veranderd hoor, écht!![]()
Negatieve aandacht is óók aandachtquote:Op zondag 6 januari 2019 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft hij dat zelf zelfs niet
Hij heeft gewoon serieuze psychische hulp nodig, het wordt met elke nieuwe username weer een stukje sneuer.quote:
Oeh nice! Dan ga ik ook ff boxers inslaanquote:Op zondag 6 januari 2019 11:48 schreef Poes. het volgende:
Woeii ik heb geluk, vanaf woensdag én de Ziki boxers én de ''onder het bed'' opbergboxen in de weekaanbieding bij de Action
Ik ook, want het model is verbeterd. Het zijn nu meer boxers dan hipstersquote:Op zondag 6 januari 2019 11:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oeh nice! Dan ga ik ook ff boxers inslaan
Hehe ;pquote:Op zondag 6 januari 2019 11:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ook, want het model is verbeterd. Het zijn nu meer boxers dan hipsters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |