Gewoon een lange grote doorgesnoven feyenoord supporterquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag met open mond te kijken toen ik dat zag ja. Voor niets bang die gast.
Zou best kunnen die ging hem richting gezicht had die de benen genomen had die als op de grond de rest kunnen afmaken.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:57 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Gewoon een lange grote doorgesnoven feyenoord supporter
What the fuck staat hier?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou best kunnen die ging hem richting gezicht had die de benen genomen had die als op de grond de rest kunnen afmaken.
Of hij is helemaal van het padje, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
What the fuck staat hier?
Zoals gewoonlijk bij John2406.
Gratis tip; ik snap dat je wellicht dyslectisch zou kunnen zijn, maar probeer eens wat meer aandacht te besteden aan leesbare posts.
Tenzij je een kloon of troll bent natuurlijk.
?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou best kunnen die ging hem richting gezicht had die de benen genomen had die als op de grond de rest kunnen afmaken.
Dat is het jij hebt het juist, wat gaan we (jij en ik) eraan doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Of hij is helemaal van het padje, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
What the fuck staat hier?
Zoals gewoonlijk bij John2406.
Gratis tip; ik snap dat je wellicht dyslectisch zou kunnen zijn, maar probeer eens wat meer aandacht te besteden aan leesbare posts.
Tenzij je een kloon of troll bent natuurlijk.
Ziet er eerder uit alsof hij bezopen isquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Of hij is helemaal van het padje, dat kan natuurlijk ook.
https://actu17.fr/gilets-(...)es-a-ete-interpelle/quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:57 schreef the-eye het volgende:
https://twitter.com/NiemandsKnegt/status/1081570796420714496
Zo! je kan zien dat die reus op dat filmpje kan vechten
Somebody call Dana White
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://actu17.fr/gilets-(...)es-a-ete-interpelle/
Niks. Gewoon doen wat je leuk vindt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is het jij hebt het juist, wat gaan we (jij en ik) eraan doen?
Ohh, die zag ik vanmiddag nog live ja. Had wel behoorlijke skills.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://actu17.fr/gilets-(...)es-a-ete-interpelle/
In 1 van die filmpjes heeft die een agent op de grond, alleen volgens mij kan die niet van zijn rugdekking op aan, dat is dat ongeorganiseerde.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Ohh, die zag ik vanmiddag nog live ja. Had wel behoorlijke skills.
Mag hopen dat hij niet doorgaat als er zo'n agent op de grond ligt dan. Hij kan gemakkelijk iemand doodslaan...quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
In 1 van die filmpjes heeft die een agent op de grond, alleen volgens mij kan die niet van zijn rugdekking op aan, dat is dat ongeorganiseerde.
Ik begrijp heel niet wat die daar doet, hij hoort toch niet tot die klasse wat inleveren mag?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij niet doorgaat als er zo'n agent op de grond ligt dan. Hij kan gemakkelijk iemand doodslaan...
Zal ook niet geaccepteerd worden binnen zijn sport. Of hij moet inmiddels al "gepensioneerd" zijn.
Ik denk dat hij gewoon zin in een potje matten had en in de buurt was. Dit was natuurlijk het perfecte moment daarvoor, gezien half Parijs aan het matten was. Maarja, dan sta je wel met je smoel op de camera tegenwoordig.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel niet wat die daar doet, hij hoort toch niet tot die klasse wat inleveren mag?
Weerloze agent, die agenten vallen weerloze mensen aan!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:37 schreef Nikonlover het volgende:
Gadverdamme. En dat is een topsporter.
Waarom valt die smeerpijp weerloze agenten aan? Wat mij betreft hadden ze hem dusdanig mogen verwonden dat hij niet meer kan boksen en geen onschuldige mensen pijn kan doen.
Rechter regelt het wel, alles staat op beeld, ook de trappen naar het hoofd, ondanks de helm.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:37 schreef Nikonlover het volgende:
Gadverdamme. En dat is een topsporter.
Waarom valt die smeerpijp weerloze agenten aan? Wat mij betreft hadden ze hem dusdanig mogen verwonden dat hij niet meer kan boksen en geen onschuldige mensen pijn kan doen.
Nee? De agenten vallen niet aan. Ze verdedigen zichzelf.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weerloze agent, die agenten vallen weerloze mensen aan!
Ik hoop het maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rechter regelt het wel, alles staat op beeld, ook de trappen naar het hoofd, ondanks de helm.
De politie heeft dit al getweet:quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rechter regelt het wel, alles staat op beeld, ook de trappen naar het hoofd, ondanks de helm.
"Sir, you who hit a colleague on the ground, you are identified. For a boxer, you do not respect a lot of rules. We will teach you those of the penal code. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice pic.twitter.com/zBNcD9kWMs"twitter:ScpnCommissaire twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 20:12:49Monsieur, vous qui avez frappé un collègue à terre, vous êtes identifié. Pour un boxeur, vous ne respectez apparement pas beaucoup de règles. Nous allons vous apprendre celles du code pénal. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice https://t.co/zBNcD9kWMs reageer retweet
Ik zie behalve deze niemand of weinig naar de agenten slaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee? De agenten vallen niet aan. Ze verdedigen zichzelf.
Nice!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:40 schreef Infection het volgende:
[..]
De politie heeft dit al getweet:"Sir, you who hit a colleague on the ground, you are identified. For a boxer, you do not respect a lot of rules. We will teach you those of the penal code. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice pic.twitter.com/zBNcD9kWMs"twitter:ScpnCommissaire twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 20:12:49Monsieur, vous qui avez frappé un collègue à terre, vous êtes identifié. Pour un boxeur, vous ne respectez apparement pas beaucoup de règles. Nous allons vous apprendre celles du code pénal. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice https://t.co/zBNcD9kWMs reageer retweet
Dat is... je zal verantwoording afleggen aan de rechterkant. Voor boksen, je carrière is ook voorbij, heb je niet de vereiste waarden. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolicetwitter:ScpnCommissaire twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 22:00:55Voilà ...vous rendrez des comptes devant qui de droit. Pour la boxe, votre carrière est aussi terminée, vous n’avez pas les valeurs requises. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice https://t.co/pR2ZL53yxc reageer retweet
RAIDGoden gaan hem wel een bezoekje brengen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:40 schreef Infection het volgende:
[..]
De politie heeft dit al getweet:"Sir, you who hit a colleague on the ground, you are identified. For a boxer, you do not respect a lot of rules. We will teach you those of the penal code. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice pic.twitter.com/zBNcD9kWMs"twitter:ScpnCommissaire twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 20:12:49Monsieur, vous qui avez frappé un collègue à terre, vous êtes identifié. Pour un boxeur, vous ne respectez apparement pas beaucoup de règles. Nous allons vous apprendre celles du code pénal. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice https://t.co/zBNcD9kWMs reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |