abonnement Unibet Coolblue
pi_184230927
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:37 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik begrijp heel niet wat die daar doet, hij hoort toch niet tot die klasse wat inleveren mag?
Ik denk dat hij gewoon zin in een potje matten had en in de buurt was. Dit was natuurlijk het perfecte moment daarvoor, gezien half Parijs aan het matten was. Maarja, dan sta je wel met je smoel op de camera tegenwoordig.
pi_184230932
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:37 schreef Nikonlover het volgende:
Gadverdamme. En dat is een topsporter.
Waarom valt die smeerpijp weerloze agenten aan? Wat mij betreft hadden ze hem dusdanig mogen verwonden dat hij niet meer kan boksen en geen onschuldige mensen pijn kan doen.
Weerloze agent, die agenten vallen weerloze mensen aan!
pi_184230938
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:37 schreef Nikonlover het volgende:
Gadverdamme. En dat is een topsporter.
Waarom valt die smeerpijp weerloze agenten aan? Wat mij betreft hadden ze hem dusdanig mogen verwonden dat hij niet meer kan boksen en geen onschuldige mensen pijn kan doen.
Rechter regelt het wel, alles staat op beeld, ook de trappen naar het hoofd, ondanks de helm.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 januari 2019 @ 23:39:34 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184230957
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Weerloze agent, die agenten vallen weerloze mensen aan!
Nee? De agenten vallen niet aan. Ze verdedigen zichzelf.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 januari 2019 @ 23:39:59 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184230964
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Rechter regelt het wel, alles staat op beeld, ook de trappen naar het hoofd, ondanks de helm.
Ik hoop het maar.
Wat mij betreft keert ie niet meer terug in vechtsporten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184230968
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Rechter regelt het wel, alles staat op beeld, ook de trappen naar het hoofd, ondanks de helm.
De politie heeft dit al getweet:

ScpnCommissaire twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 20:12:49 Monsieur, vous qui avez frappé un collègue à terre, vous êtes identifié. Pour un boxeur, vous ne respectez apparement pas beaucoup de règles. Nous allons vous apprendre celles du code pénal. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice https://t.co/zBNcD9kWMs reageer retweet
"Sir, you who hit a colleague on the ground, you are identified. For a boxer, you do not respect a lot of rules. We will teach you those of the penal code. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice pic.twitter.com/zBNcD9kWMs"
pi_184230974
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:39 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nee? De agenten vallen niet aan. Ze verdedigen zichzelf.
Ik zie behalve deze niemand of weinig naar de agenten slaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 januari 2019 @ 23:42:33 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184231026
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:40 schreef Infection het volgende:

[..]

De politie heeft dit al getweet:

ScpnCommissaire twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 20:12:49 Monsieur, vous qui avez frappé un collègue à terre, vous êtes identifié. Pour un boxeur, vous ne respectez apparement pas beaucoup de règles. Nous allons vous apprendre celles du code pénal. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice https://t.co/zBNcD9kWMs reageer retweet
"Sir, you who hit a colleague on the ground, you are identified. For a boxer, you do not respect a lot of rules. We will teach you those of the penal code. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice pic.twitter.com/zBNcD9kWMs"

Nice! _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 januari 2019 @ 23:45:17 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184231099
Zijn carriere is ook voorbij _O- _O- _O- _O- *O* *O* *O* *O* *O*

ScpnCommissaire twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 22:00:55 Voilà ...vous rendrez des comptes devant qui de droit. Pour la boxe, votre carrière est aussi terminée, vous n’avez pas les valeurs requises. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice https://t.co/pR2ZL53yxc reageer retweet
Dat is... je zal verantwoording afleggen aan de rechterkant. Voor boksen, je carrière is ook voorbij, heb je niet de vereiste waarden. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184231115
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:40 schreef Infection het volgende:

[..]

De politie heeft dit al getweet:

ScpnCommissaire twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 20:12:49 Monsieur, vous qui avez frappé un collègue à terre, vous êtes identifié. Pour un boxeur, vous ne respectez apparement pas beaucoup de règles. Nous allons vous apprendre celles du code pénal. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice https://t.co/zBNcD9kWMs reageer retweet
"Sir, you who hit a colleague on the ground, you are identified. For a boxer, you do not respect a lot of rules. We will teach you those of the penal code. @EmmanuelMacron @EPhilippePM @CCastaner @NunezLaurent @DGPNEricMorvan @prefpolice pic.twitter.com/zBNcD9kWMs"

RAIDGoden gaan hem wel een bezoekje brengen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 januari 2019 @ 23:48:38 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184231186
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:46 schreef Zipportal het volgende:

[..]

RAIDGoden gaan hem wel een bezoekje brengen.
Wat zijn dat?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184231299
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wat zijn dat?
Arrestatieteam.

https://www.google.com/se(...)ih=938&dpr=1#imgrc=_
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 januari 2019 @ 23:58:01 #213
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184231437
quote:
Oohja :') Dom van me. Sorry!

Beter doen ze het op de Amerikaanse manier :D Met 20 zwaar bewapende agenten die hun geweer op hem richten. Hopelijk filmen ze het als hij in zn broek pist.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 6 januari 2019 @ 00:04:01 #214
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184231597
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 23:58 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Oohja :') Dom van me. Sorry!

Beter doen ze het op de Amerikaanse manier :D Met 20 zwaar bewapende agenten die hun geweer op hem richten. Hopelijk filmen ze het als hij in zn broek pist.
Komop zeg, ze stonden met een heel peleton tegenover hem. We zien op genoeg beelden hoe agenten met z'n allen één man te grazen nemen en dat vind je dan prachtig. Nu hadden ze de verkeerde voor zich
  zondag 6 januari 2019 @ 00:17:00 #215
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184231945
Vrouw overleden na shot met flashball canon

pi_184232090
Het valt trouwens reuze mee in Parijs. Lokaal wat rellen ja maar veel politie op de baan. Ietdereen in geel die ik voorbij zag lopen waren wel echt van die smerig linkse werkloze lui in het algemeen.
  zondag 6 januari 2019 @ 00:26:38 #217
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184232202
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
Het valt trouwens reuze mee in Parijs. Lokaal wat rellen ja maar veel politie op de baan. Ietdereen in geel die ik voorbij zag lopen waren wel echt van die smerig linkse werkloze lui in het algemeen.
Hoe zie je of iemand werkloos is?
pi_184235189
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:26 schreef the-eye het volgende:

[..]

Hoe zie je of iemand werkloos is?
Aan hun gele hesje...
pi_184236191
Bokser slaat Franse agenten tot moes tijdens rellen Gele Hesjes

quote:
Volgens de Franse media gaat het om Christophe D. een professionele bokser uit de Parijse regio.
Hij zou inmiddels zijn aangehouden.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ele-hesjes~aa8dabf2/

Op HLN reacties.

https://www.hln.be/nieuws(...)s~aa8dabf2/#comments

[ Bericht 10% gewijzigd door Zipportal op 06-01-2019 10:44:15 ]
pi_184236704
Janken dat je eens tegenstand krijgt... Maar ja de politie doet liever weerloze mensen in elkaar daar. Of schiet op mensen die niks doen met troep.
pi_184236973
Er zijn talloze fimpjes te vinden waarin, in volledige body armour gehulde, agenten met zijn allen volledig los gaan op ongewapende burgers die al op de grond liggen. Zeer grof geweld.
Dus ja, als er dan eens een agent in handen van burgers komt dan kun je dit soort dingen krijgen ja.

Je zag het ook bij al die andere opstanden, die later in burgeroorlogen uitmondden de laatste paar jaren.
Niet goed te praten, maar vanuit het standpunt van 'de burger' wel te begrijpen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_184236988
Hoeveel jaar zou die bokser krijgen denken jullie?
pi_184237014
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:29 schreef StateOfMind het volgende:
Er zijn talloze fimpjes te vinden waarin, in volledige body armour gehulde, agenten met zijn allen volledig los gaan op ongewapende burgers die al op de grond liggen. Zeer grof geweld.
Dus ja, als er dan eens een agent in handen van burgers komt dan kun je dit soort dingen krijgen ja.

Je zag het ook bij al die andere opstanden, die later in burgeroorlogen uitmondden de laatste paar jaren.
Niet goed te praten, maar vanuit het standpunt van 'de burger' wel te begrijpen.
Ben benieuwd wat een rechter daar van vindt.

Ja een politieagent heeft ooit een onschuldige aangevallen dus nu mag ik elke agent zelfs als hij op de grond ligt slaan.

Die gaat lekker een paar jaartjes brommen au revoir
pi_184237155
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:31 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat een rechter daar van vindt.

Ja een politieagent heeft ooit een onschuldige aangevallen dus nu mag ik elke agent zelfs als hij op de grond ligt slaan.

Die gaat lekker een paar jaartjes brommen au revoir
Natuurlijk gaat ie gewoon de bak in. En terecht.
Het is (zware) mishandeling en het staat op beeld. Gedane zaak.

Maar ik vraag me af of al die agenten die burgers, die inmiddels al geïsoleerd én uitgeschakeld waren, maar alsnog door 6-7 agenten volledig afgerost werden óók gestraft gaan worden. Beelden te over.
Zeer grof en buitenproportioneel en onnodig geweld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_184237405
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat ie gewoon de bak in. En terecht.
Het is (zware) mishandeling en het staat op beeld. Gedane zaak.

Maar ik vraag me af of al die agenten die burgers, die inmiddels al geïsoleerd én uitgeschakeld waren, maar alsnog door 6-7 agenten volledig afgerost werden óók gestraft gaan worden. Beelden te over.
Zeer grof en buitenproportioneel en onnodig geweld.
Zware mishandeling valt ook wel mee. We moeten het niet groter maken dan het is.

Zou best kunnen dan zou het OM hun eigen medewerkers moeten vervolgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')